google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

ΣΤΑΝΚΟΓΛΟΥ: ΣΤΗ ΖΩΗ ΠΑΛΕΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ, ΘΑ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΗΤΑΝ GAY!

Ο ταλαντούχος ηθοποιός μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό της Ελλάδας και με αφορμή τη συμμετοχή του στη θεατρική παράσταση Victor Victoria, μίλησε για το σύμφωνο συμβίωση και για την ομοφυλοφιλία. Σε παλιότερη συνέντευξη είχε δηλώσει ότι θα ήθελε πολύ ναι είναι gay μόνο και μόνο για να τα «χώνει», κάτι που διορθώνει τώρα λέγοντας: «Είπα ότι αν ήμουν gay θα έβγαινα μπροστά και θα πάλευα για τα δικαιώματά μου. Δεν μ' αρέσει έτσι κι αλλιώς κανείς να θεωρεί ότι μπορεί να με κάνει ότι θέλει».
Όσο τώρα για το εάν μια μέρα ο γιος του ερχόταν να του πει πως είναι ομοφυλόφιλος και προτιμά να βρίσκεται σεξουαλικά με άνδρες, ο Γιάννης Στάνκογλου είπε: «Δεν έχω καμία ανησυχία. Ας κάνει ό,τι θέλει ο γιος μου άμα αυτό του αρέσει. Τι να κάνω; Να τον σκοτώσω; Ή να τον αφήσω να ζει κομπλεξικά και να μη δεχτώ αυτό που πραγματικά είναι; Παλεύουμε σ’ αυτή τη ζωή να αγαπάμε τους γύρω μας, δεν γίνεται να μην αγαπάς το παιδί σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.