google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Διάσημη μπλόγκερ χωρίζει γιατί ο άνδρας της είναι γκέι

H Τζιλ Σμόκλερ είναι ένα πολύ αγαπητό πρόσωπο σε γονείς από όλο τον κόσμο καθώς διατηρεί ένα επιτυχημένο parenting blog (με το όνομα «Scary Mommy») με μεγάλη επισκεψιμότητα. Σύζυγος και μητέρα τριών παιδιών 9, 11 και 13 αποφάσιζε να γυρίσει σελίδα στη ζωή της. Μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook ανακοίνωσε δημόσια το διαζύγιό της με τον επί 17 χρόνια σύζυγό της, Τζεφ. 
Ο λόγος; Ο Τζεφ είναι ομοφυλόφιλος. Με δύναμη ψυχής και λόγια καθαρά και ειλικρινή, η Τζιλ Σμόκλερ θέλησε να εκφράσει ανοιχτά τις σκέψεις της και τον λόγο για τον οποίο αποφάσισε να ακολουθήσει χωριστούς δρόμους με τον σύζυγό της. Χθες, ο Τζεφ και εγώ, ανακοινώσαμε στα παιδιά μας ότι χωρίζουμε, μετά από 17 χρόνια γάμου και 23 χρόνια μαζί. Eπίσης, τους είπαμε ότι αυτό που μας ώθησε στην απόφαση του διαζυγίου είναι το γεγονός ότι ο Τζεφ είναι γκέι. Χωρίς να μπω σε περισσότερες προσωπικές λεπτομέρειες, αυτή είναι μια πραγματικότητα που αντιμετωπίζουμε μαζί εδώ και πολλά χρόνια. 
Η βαθιά αγάπη που είχαμε ο ένας για τον άλλον, διατηρήθηκε μέσα από δύσκολες στιγμές που δημιουργούσε η σεξουαλική μας διαφοροποίηση. Εχουμε περάσει τη μισή ζωή μας αχώριστοι και είμαι πολύ υπερήφανοι για την ζωή και την οικογένεια που χτίσαμε μαζί. Αληθινοί σύντροφοι και φίλοι. Αφού πια δεν αγαπιόμαστε ως σύζυγοι, παραμένουμε συνδεδεμένοι ως συνοδοιπόροι και ως γονείς τριών απίστευτων παιδιών. Ελπίζουμε αυτή μας η κίνηση να γίνει για τα παιδιά μας ένα παράδειγμα τρυφερότητας και φροντίδας, θέλουμε να είναι ανοιχτόμυαλα και να μάθουν να αγκαλιάζουν τις διαφορές. Να σέβονται και να εκτιμούν «το διαφορετικό» των άλλων. Σε συνέντευξή της στο «Τοday show», η Τζιλ δήλωσε ότι η ανακοίνωση της απόφασης στα παιδιά της δεν ήταν εύκολη και εκτυλίχθηκαν συγκινητικές στιγμές. 
Παρ'όλα αυτά, τα παιδιά έδειξαν ωριμότητα. «70 άνθρωποι μου έστειλαν μηνύματα ή μέιλ και μου εμπιστεύτηκαν ότι βρίσκονται στην ίδια κατάσταση. Αυτό ήταν πραγματικά καλό για μένα» ανέφερε χαρακτηριστικά εκείνη. Ο Tζεφ, με τη σειρά του, μίλησε δημόσια για την απόφαση που πήρε με την σύζυγό του: «Και φυσικά πάντα ήξερα ότι ήμουν διαφορετικός. Αλλά όταν συναντάς την αδελφή ψυχή σου στα 18 σου χρόνια και αυτός ο άνθρωπος είναι γυναίκα, τότε απλά λες «Ευχαριστώ Θεέ μου, δεν μπορώ να είμαι γκέι. Οταν ήρθα αντιμέτωπος με το γεγονός ότι ήμουν γκέι, είχα δύο επιλογές: ή να πεθάνω και να αφήσω τα παιδιά μου ορφανά ή να φανερωθώ ελπίζοντας ότι θα παραμείνω περιτριγυρισμένος από την αγάπη των φίλων μου, την οικογένεια, την σύζυγο και τα παιδιά μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.