Για πρώτη φορά, ένα ειδικά σχεδιασμένο Ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ με δομημένη στρατηγική προσέγγιση και με απόλυτη στόχευση στις ανάγκες της LGBT κοινότητας, που εκπονήθηκε από τη Marketing Greece, τοποθετεί την Αθήνα στον ταξιδιωτικό χάρτη της ευρωπαϊκής LGBT κοινότητας και εισέρχεται δυναμικά στην ιδιαίτερα προσοδοφόρα και σημαντική αγορά της. Σύμφωνα με έρευνες, η αγορά της LGBT κοινότητας αποτελεί ένα δυναμικό τμήμα της τουριστικής αγοράς καθώς καταλαμβάνει το 8% στο συνολικό ευρωπαϊκό τουρισμό των 632 δισ. ευρώ, ενώ ο μέσος όρος δαπάνης στις διακοπές της ανέρχεται στα 1800€. Με όχημα το επικοινωνιακό μήνυμα Athens_Real "Can Host Now" και σε συνεργασία με τη Homo Evolution, η Marketing Greece σχεδίασε και υλοποίησε μια πολυεπίπεδη και στοχευμένη καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει:
- Μοντέρνες δημιουργικές εφαρμογές-Creatives: στοχευμένες στις ανάγκες του κοινού με σχεδιασμό και δημιουργικό λόγο που υιοθετεί και αξιοποιεί τους κώδικες επικοινωνίας, γλώσσας και συμπεριφοράς του LGBT κοινού διαδικτυακά.
- Συμμετοχή της τοπικής LGBT κοινότητας με 15 Ambassadors (DJ, μοντέλα, σχεδιαστές, φωτογράφοι κ.α.) οι οποίοι αποτελούν τα κύρια πρόσωπα της καμπάνιας και προσκαλούν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν και να επισκεφθούν την Αθήνα μέσα από δικές τους αυθεντικές ιστορίες, αγαπημένα σημεία και φωτογραφίες, προσδίδοντας έτσι το δικό τους χαρακτήρα και αυθεντική χροιά στην επικοινωνία.
- Δημιουργία video για την LGBΤ εμπειρία στην Αθήνα με πραγματοποίηση γυρισμάτων σε σημεία της πόλης με πρωταγωνιστή τον Main Ambassador της καμπάνιας, ο οποίος αποτυπώνει μέσα από την δική του οπτική τις θεματικές των LGBT εμπειριών που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης.
- Ανάπτυξη Campaign Site (www.athens-real.com) με σύγχρονο και μοντέρνο Design ακολουθώντας τα διεθνή trends του LGBT κοινού, στο οποίο φιλοξενείται το περιεχόμενο που έχουν δημιουργήσει οι Ambassadors, το βίντεο αλλά και ένα ενημερωμένο events calendar, στο οποίο αποτυπώνεται ότι συμβαίνει στην πόλη.
- Δημιουργία λογαριασμών σε Social Media (Facebook, Instagram, Youtube) με πρωτότυπο περιεχόμενο δημοσιεύσεων και διαχείριση της κοινότητας. Χρήση Hashtag #AthensReal.
- Με το #AthensReal να έχει καταγράψει 714.833 Impressions και 333.107 Reach, και τα συνολικά αποτελέσματα της ψηφιακής προώθησης να συγκεντρώνουν περισσότερα από 6.000.000 Impressions έως σήμερα, η Αθήνα πραγματοποιεί δυναμική είσοδο στις ταξιδιωτικές επιλογές της LGBT κοινότητας και διεκδικεί το δικό της μερίδιο.
- Παράλληλα, με στόχο την πρόκληση δημοσιότητας για την καμπάνια Athens-Real, διοργανώθηκε Group Press trip με επιλεγμένους δημοσιογράφους και digital influencers από τα σημαντικότερα LGBT μέσα των αγορών της Αγγλίας (Gay-Times Magazine, Gaystarnews, Man about World), Γερμανίας (Blu Magazin, Mate Magazin, Spartacus International), Ιταλίας (Q-Magazine), Ισπανίας (Shangay Magazine, Moovz) και Γαλλίας (Mister 10), με το συνολικό τους τιράζ να ξεπερνάει τις 480.000 και τους followers τους στα social media να αγγίζουν τα 2.500.000. Οι προσκεκλημένοι παρευρέθησαν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο VIP Welcome Happening κατά τη διάρκεια του οποίου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την καμπάνια και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η Αθήνα και να τις αποτυπώσουν σε ειδικά αφιερώματα.
- Επιπλέον, για την προβολή και προώθηση της καμπάνιας υλοποιήθηκε digital advertising media campaign με στοχευμένο και ολοκληρωμένο ψηφιακό πλάνο σε dating sites και news-portals που επισκέπτεται το κοινό από τις ευρωπαϊκές αγορές στόχος, καθώς και social media campaign και διασύνδεση με την κοινότητα των Ambassadors της καμπάνιας.
- Τα πρώτα ενθαρρυντικά μηνύματα για την τοποθέτηση της Αθήνας ως ανερχόμενος LGBT προορισμός, σημειώνονται μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας τον Δεκέμβριο του 2016, όπου κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών παρατηρήθηκε σημαντικός αριθμός LGBT επισκεπτών στην Αθήνα, όπως προκύπτει μέσα από τη μέτρηση ειδικών εφαρμογών της LGBT κοινότητας σε συνεργασία με την Homo Evolution. Ενώ αναμένεται σημαντική αύξηση τους επόμενους μήνες με την περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας στα ειδικά μέσα της LGBT αγοράς.
- Στην επόμενη φάση της καμπάνιας εντείνονται η ψηφιακή παρουσία και η στοχευμένη προβολή της Αθήνας στο κοινό στόχο, μέσα από ειδικά σχεδιασμένες ψηφιακές ενέργειες και δράσεις δημοσίων σχέσεων. Παράλληλα, με στόχο την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η Αθήνα στους επισκέπτες της ως City Break προορισμός αλλά και την αύξηση παραμονής τους στην πόλη, η προτεινόμενη εμπειρία διευρύνεται και η Αθηναϊκή Ριβιέρα και τα νησιά του Αργοσαρωνικού εντάσσονται σε αυτήν ως αναπόσπαστο μέρος της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου