google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Κωνσταντίνος Μπογδάνος: H gay πλευρά του και το συμβάν που τον διέλυσε!

Στο περιοδικό Down Town παραχώρησε συνέντευξη ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος και, μεταξύ άλλων, μίλησε για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, αλλά και το συμβάν που τον διέλυσε ψυχολογικά. Διαβάστε το χαρακτηριστικό απόσπασμα:
 Ποια ήταν η χειρότερη τηλεοπτική σου στιγμή; 
Δεν έχω κανένα παράπονο από την πορεία μου ως τώρα, αλλά τα πράγματα θα είχαν πάει πολύ καλύτερα αν κατά τη διάρκεια του δημοψηφίσματος δεν περνούσα την πιο δύσκολη φάση που έχω περάσει ποτέ στη ζωή μου, το διαζύγιο μου. Ήταν η μεγαλύτερη δοκιμασία που έχω ζήσει μέχρι τώρα. Έκανα έναν γάμο που δεν διήρκησε ούτε ένα εξάμηνο και ο οποίος κανιβαλίστηκε όσο τίποτε άλλο σε σχέση με μένα. Αυτό δεν με επηρέασε απλώς, με διέλυσε ψυχολογικά. Είχα πάρει 10 κιλά, παρουσίαζα την εκπομπή και γυρνούσα σπίτι μου με μόνη καταφυγή να φάω τρία πιτόγυρα και να ανοίξω ένα μπουκάλι κρασί και να το πιω όλο μόνος μου.
Τι σου έμαθε όλη αυτή η ιστορία;
Κατάλαβα πόσο σκάρτη είναι η πλειονότητα των ανθρώπων που κυκλοφορούν εκεί έξω. Επίσης, δεν άλλαξε η γνώμη μου για τις γυναίκες, αλλά σταμάτησα να είμαι τόσο εύπιστος γενικά με τους ανθρώπους.
Παραμένεις δηλαδή λάτρης των γυναικών; Γιατί ακούστηκαν φήμες και μια gay πλευρά σου. Σοβαρά τώρα;
Θεωρώ ιερό δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να κάνει ό,τι γουστάρει με το σώμα του και ύψιστο φασισμό το να πει ο άλλος στον οποιονδήποτε τι είναι φυσιολογικό να κάνει στο κρεβάτι του και τι όχι. Κατά δεύτερον, ορισμένα από τα ανακλαστικά της Αριστεράς, και ειδικά στο ζήτημα της ομοφυλοφιλίας, δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα αντίστοιχα ναζιστικά... Αν ήμουν ομοφυλόφιλος θα ήμουν ο πρώτος που θα έβγαινε να το πει. Θεωρώ ιερό δικαίωμα τον αυτοπροσδιορισμό. Είμαστε στο 2017 και ζούμε ακόμα σε μια κοινωνία σε μεγάλο βαθμό ομοφοβική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.