ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

ΑΠΟΨΗ: Πόσα θα ήταν τότε, άραγε, τα λάικ;

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ από τον "Πολίτη" της Κύπρου.
Χθες που λέτε, έκανα άθελά μου ένα πείραμα. Ανήρτησα στο facebook μια καταπληκτική είδηση για έναν χάκερ, τον WachulaGhost o οποίος από την επίθεση στο gay club στο Ορλάντο και μετά, χακάρει τους λογαριασμούς του ISIS στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά δεν τους κατεβάζει. Τους μετονομάζει σε Hacked by a Ghost και τους γεμίζει με σημαίες του ουράνιου τόξου, με φωτογραφίες gay ζευγαριών που φιλιούνται, ακόμη και με links σε ταινίες πορνό με gay περιεχόμενο. Φοβερός ο τύπος. Το έκανε σε 250 ήδη. «Λαμβάνω», λέει ο ίδιος, «πολλές εικόνες αποκεφαλισμού, απειλές θανάτου. ‘Θα σε σκοτώσουμε’ μου γράφουν κι αυτό είναι καλό γιατί αν επικεντρωθούν σ’ εμένα δεν θα κάνουν κάτι άλλο… Αν οι άνθρωποι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης […] αντιδράσουν και κάνουν κάτι, αυτό θα βοηθούσε.
Κάποιες φορές πρέπει ν’ αντιδράς και να κάνεις την αλλαγή για έναν καλό σκοπό». Η είδηση είχε μεγάλη απήχηση. Την είχαν άλλωστε αναρτήσει κι άλλοι με το ίδιο αποτέλεσμα. Παρότι η εικόνα της, συνήθως, ήταν άντρες που φιλιούνταν, δεν είδα πουθενά τα συνηθισμένα ομοφοβικά σχόλια. Απεναντίας, είδα likes και από άτομα που δεν το περίμενα. Προφανώς διότι εδώ το θέμα ήταν ο ISIS. Το θέμα όμως ΔΕΝ ήταν ο ISIS. Αυτή η οργάνωση των φρενοβλαβών φανατικών έχει στραφεί και ενάντια στο ΛΟΑΤΙ κομμάτι της κοινωνίας είτε δολοφονώντας ΛΟΑΤΙ άτομα στη Συρία και το Ιράκ με φριχτό τρόπο και σε δημόσιες επιδείξεις, είτε όπως και στο Ορλάντο κάνοντας στόχο χώρους όπου βρίσκονται οι ΛΟΑΤΙ. Αλλά αυτό που κάνει ο ISIS έχει ακριβώς την ίδια αφετηρία με αυτό που καταγράφεται παγκοσμίως. Γι’ αυτό δεν είναι ο ISIS το θέμα. Ο ISIS έχει την ευκαιρία να πετά τους gay από κτήρια και να κάνει show, ο Πούτιν έχει τη δυνατότητα να ανέχεται να ανοίγουν στρατόπεδα συγκέντρωσης των ΛΟΑΤΙ στην Τσετσενία και να κάνει και ο ίδιος δηλώσεις προσβλητικές για τη ΛΟΑΤΙ κοινότητα στοχοποιώντας την… … ενώ, εδώ για παράδειγμα, ο Αρχιεπίσκοπος έχει την άνεση να βγάζει τη γλώσσα του περίπατο και να στοχοποιεί τη ΛΟΑΤΙ κοινότητα παραβιάζοντας τη νομοθεσία για τη ρητορική μίσους, γνωρίζοντας μάλλον ότι ο γενικός εισαγγελέας δεν θα τολμήσει –αυτή είναι λέξη, τολμήσει– να κινηθεί ποτέ εναντίον του. Η Accept από την ημέρα που ο Αρχιεπίσκοπος προέβη σε εκείνες τις άθλιες και ρατσιστικές δηλώσεις του, έστειλε επιστολή στον γενικό εισαγγελέα. Και εκείνος, ούτε καν μπήκε στον κόπο να της απαντήσει. Πόσω δε μάλλον να κάνει και κάτι.
Όχι ότι ανέμενα από τον Κώστα Κληρίδη να χειριστεί το παράπονο αυτό με τη σπουδή με την οποία χειρίστηκε λ.χ. την υπόθεση Ρίκκου. Αλλά, ούτε τα προσχήματα πια; Έτσι απλά για να μην φαίνεται τόσο συγκλονιστικά μεγάλη η καρέκλα, κ. Γενικέ. Οι συνθήκες λοιπόν μπορεί να είναι διαφορετικές αλλά η αντίληψη η οποία ενίοτε οδηγεί είτε σε μεθόδους ISIS, είτε σε διώξεις από πλευράς του κράτους, είτε σε απλές διακρίσεις, είτε σε μια κουλτούρα η οποία κάνει τις όποιες υπηρεσίες να αδιαφορούν για έναν «ππούστην που τον εκουπανίσαν» ή για ένα νεαρό παιδί που βιώνει το bullying διότι «σούζεται» (=«προκαλεί» τάχα), όλα αυτά και πολλά άλλα είναι ΕΝΑ πράγμα και μοναδικό. Αυτό είναι η ομοφοβία. Όσο υπάρχει η όποια ανοχή έναντί του, όσο βρίσκονται τα όποια ελαφρυντικά, όσο το δίκαιο και η εφαρμογή του νόμου σκοντάφτει στην ατολμία και την αδυναμία του όποιου λειτουργού ή ανεξάρτητου αξιωματούχου απέναντι στα δύσκολα, τόσο οι αντιλήψεις δεν θα αλλάζουν και δυνητικά τα πράγματα μπορούν να οδηγηθούν σε ακραία, υπό τις ανάλογες περιστάσεις, φαινόμενα. Σ’ αυτό προσθέστε και τα περιστατικά που δεν θα μάθετε ποτέ γιατί συνήθως τα θύματα δεν μιλούν. ΛΟΑΤΙ παιδιά που, ναι ακόμα και σήμερα εκδιώκονται από τα σπίτια τους, ΛΟΑΤΙ παιδιά που, ναι, και στην Κύπρο αυτοκτονούν γιατί δεν αντέχουν πια τη ζωή τους. Αν θέλετε να δείτε πόσο χανόμαστε μέσα σ’ αυτή μας την ανοχή, σκεφτείτε το εξής: Φανταστείτε, εάν μετά από τη στοχοποίηση της ΛΟΑΤΙ κοινότητας από τον Άθλιο Β’ της Αρχιεπισκοπής, κάποιος χάκερ έμπαινε στο site της και έκανε αυτό που κάνει ο WachulaGhost στις σελίδες του ISIS. Πόσοι θα έλεγαν μπράβο και πόσοι θα πατούσαν το like; Ή καλύτερα πόσοι δεν θα έλεγαν: ντροπή τους, ό,τι κι αν ήθελαν να πουν και όσο δίκιο κι αν είχαν δεν θα έπρεπε; Γιατί όμως; Υπάρχει η όποια διαφορά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LGBT GREECE NEWS-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG COMMUNITY Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.