google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

4 ακόμα πράγματα που δεν επιτρέπεται να λέτε στους γκέι άντρες

Πριν από μερικές νύχτες πήγα σε ένα γκέι κλαμπ στο «Hell's Kitchen» μαζί με μερικούς φίλους. Καθώς περνούσαμε από το μπαρ, τραβήξαμε την προσοχή μερικών γυναικών. «Οι άντρες εδώ είναι τόσο σέξι», άκουσα να λέει μία γυναίκα σε μία φίλη της. «Τι κρίμα», προσέθεσε. Αυτές οι λέξεις με ενόχλησαν. Είναι κρίμα επειδή δεν είμαι μία από τις επιλογές της; Επειδή δεν με ελκύουν σεξουαλικά οι γυναίκες; Εννοώ, θεωρούσε ότι θα βρει τον άντρα των ονείρων της σε ένα κλαμπ όπου οι άντρες χορεύουν πάνω στην μπάρα το «Can't Fight The Moonlight»; 
Ο φίλος μου μου είπε ότι ήμουν υπερβολικός. Ότι αυτή η γυναίκα ήταν απλά απογοητευμένη που δεν ήμασταν «στην ομάδα της». Αλλά με έκανε να σκεφτώ όλα εκείνα τα καλοπροαίρετα σχόλια που κάνουν οι straight άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων και των κοντινών μου φίλων και ανθρώπων που αυτοαποκαλούνται σύμμαχοι, τα οποία άφησα να πέσουν κάτω για χρόνια. 
Τι κρίμα 
Αυτό είναι ένα ύπουλο κομπλιμέντο. Βρίσκεις κάποιον γοητευτικό και εύχεσαι να μπορούσες να τον διεκδικήσεις, αλλά αυτός δεν έλκεται από γυναίκες οπότε είναι κρίμα. Είναι σπατάλη σαν τα σκουπίδια. Όχι κυρία μου. Προσπαθήστε ξανά. Ίσως πείτε του ότι τον βρίσκεται ελκυστικό και αφήστε το εκεί. 
Ποιος από τους δυο σας είναι ο άντρας; 
Είμαστε και οι δύο άντρες. Γι' αυτό λεγόμαστε γκέι. Αυτό που πραγματικά αναρωτιέστε είναι ποιος κάνει τι στο σεξ; Ποιος είναι από πάνω και ποιος από κάτω; Ποιος είναι η πρίζα και ποιος η υποδοχή; Η σύντομη απάντηση; Δεν είναι δουλειά σας βασικά. Πότε είναι σωστό να ρωτάς κάποιον για τις σεξουαλικές του συνήθειες; Είναι σαν να πάω εγώ σε έναν άντρα και να τον ρωτήσω αν η γυναίκα του τον αφήνει να δοκιμάσει να κάνουν πρωκτικό σεξ, ενώ εκείνη είναι ακριβώς δίπλα. Λίγο περίεργο, σωστά; 

via GIPHY
«Είναι γκέι, αλλά είναι καλό παιδί» 
Είχα μία φίλη στο πανεπιστήμιο που το έλεγε αυτό. Θα καλούσε έναν straight φίλο της μαζί μας και θα του έλεγε ότι θα είμαι κι εγώ εκεί, αλλά να μην ανησυχεί γιατί είμαι «καλό παιδί». Άκουσα μία φορά μία γυναίκα σε ένα εστιατόριο να προετοιμάζει τον σύντροφό της για την άφιξη ενός από τους καλούς της φίλους. Του είπε να μην ανησυχεί. «Θα τον λατρέψεις. Είναι γκέι, αλλά είναι καλό παιδί». Θεώρησα ότι εννοούσε ότι ο φίλος της δεν θα νιώσει ότι απειλείται ή ότι θα διαταραχθεί ο ανδρισμός του ή θα τον κάνει να νιώσει άβολα επειδή είναι γκέι. Αναρωτήθηκα αν συστήνει και τους υπόλοιπους φίλους της με αυτόν τον τρόπο. «Έρχεται η φίλη μου η Janice. Είναι αριστερόχειρας, αλλά είναι καλό παιδί.» «Έρχεται ο φίλος μου ο Martin. Μεγάλωσε σε μονογονεϊκή οικογένεια, αλλά είναι καλό παιδί.» «Μπορεί να περάσει η συγκάτοικός μου, η Christina. Είναι vegan, αλλά είναι καλό παιδί.» 
Δεν μοιάζεις γκέι 
Συγγνώμη που δεν κατάφερα να συναντήσω τα στερεότυπά σου. Αν και το να είμαι γκέι μπορεί να επηρεάσει τους τρόπος και τα ενδιαφέροντά μου, είναι απλά σεξουαλικός προσανατολισμός. Οι γκέι άνθρωποι έχουν ξεχωριστά χαρακτηριστικά και ενδιαφέρονται όπως όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο. [Επίσης: «Είσαι ο χειρότερος γκέι», φράση που χρησιμοποιείται όταν κάποιος δεν κάνει κάτι που υποτίθεται αρέσει σε όλους τους γκέι άντρες όπως τα ψώνια ή η Lady Gaga.] 
Είσαι σίγουρος;
Φυσικά, αλλά όποτε πάω να λοξοδρομήσω κοιτάζω αυτό το gif. To blog αυτό δημοσιεύτηκε αρχικά στην αμερικάνικη έκδοση της HuffPost.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.