google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Ο Περουβιανός φωτογράφος Angel Ruiz αναφέρει στο ηλεκτρονικό Advocate: «Είμαι σχεδιαστής, όμως στο τέλος των σπουδών μου ασχολήθηκα παθιασμένα με τη φωτογραφία. 
Έτσι ξεκίνησα φωτογραφίζοντας τοπία, τουριστικά θέματα και φωτογραφίες που προορίζονταν για διαφήμιση, ώσπου μια μέρα διαβάζοντας ένα φωτογραφικό μπλογκ, βρήκα το ακόλουθο σχόλιο: φωτογράφισε σαν να μην υπάρχει αύριο, αλλά φωτογράφισε». «
Στην αρχή φωτογράφισα φίλους που γνωρίζοντας ότι ήθελα να εξερευνήσω ένα διαφορετικό μονοπάτι της δουλειάς μου, με ευχαρίστηση ποζάρισαν για μένα και μου έδωσαν ένα από τα πιο αξιοσημείωτα δώρα που μπορεί κάποιος να σου δώσει: την εμπιστοσύνη τους. Θα τους είμαι για πάντα ευγνώμων», αναφέρει. 
«Θα χαρακτήριζα τις φωτογραφικές μου σειρές, ως μικρές ιστορίες, μία μίξη ντοκουμενταρίστικης φωτογραφίας και ηδονοβλεψίας, παράλληλα με τον κινηματογραφικό φωτισμό και σύνθεση. Παρ’ όλο που θεωρώ την προσέγγισή μου αρκετά ενορατική, η οπτική μου έχει να κάνει κυρίως με ακατέργαστα, τίμια, οικεία και φυσικά πορτραίτα», συμπληρώνει σχετικά με τον τρόπο που εργάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.