google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Κύπρος: Γεννήθηκε Κρίστια και έγινε Κρις με μια συγκλονιστική ιστορία

Βρίσκεται στον τρίτο μήνα της ορμονοθεραπείας και έχει μπροστά πολύ δρόμο για να φτάσει στην διόρθωςη φύλου

Ο Κρις είναι ένας νέος «άντρας» 23 χρονών που ζει στη Λεμεσό της Κύπρου με τους γονείς του. Για την ακρίβεια άντρας θα γίνει όταν τελειώσει η ορμονοθεραπεία που κάνει η Κρίστια, αφού γεννήθηκε και μεγάλωσε ως κορίτσι. 
Βρίσκεται στον τρίτο μήνα της ορμονοθεραπείας και έχει μπροστά πολύ δρόμο για να φτάσει στην εγχείρηση αλλαγής φύλου. Θα χρειαστεί επίσης μια πολυετή μάχη με την γραφειοκρατία ώστε να κατοχυρώσει την νομική αναγνώριση ως άντρας και να αλλάξει ταυτότητα, διαβατήριο δίπλωμα οδήγησης…
Την ιστορία του Κρις που γεννήθηκε Κρίστα φέρνει στην επιφάνεια σήμερα η κυπριακή εφημερίδα «Πολίτης».
Η αφήγηση του Κρις που διατηρεί δεσμό με την Έφη αλλά και η εξομολόγηση της μητέρας του, σκιαγραφούν μια δύσκολη μάχη με τον εαυτό τους και τους γύρω τους.
Έκρυβα το στήθος μου
Ο Κρις αρχίζει να μιλάει και είναι ποταμός: «Από τα 5-6 θυμάμαι ήμουν πάντα φάση ‘tomboy’, αγοροκόριτσο. Ως παιδί, το σκεφτόμουν αλλά δεν καταλάβαινα τι είναι. Αν ήμουν στο εξωτερικό, θα μπορούσα να είχα δει κάτι στην τηλεόραση, να είχα καταλάβει. Στην Κύπρο δεν υπήρχε κάτι τέτοιο. Σκεφτόμουν ότι έχω κάποιο πρόβλημα. Ένιωθα αγόρι, αλλά δεν καταλάβαινα τι ήταν, πίστευα πως είχα κάποιο πρόβλημα. Έβλεπα τα άλλα αγόρια και διερωτώμουν γιατί να μην είμαι κι εγώ έτσι. Και μεγαλώνοντας αυτό έμεινε, δεν καταλάβαινα, ήμουν πολύ συγχυσμένος. Γυμνάσιο, λύκειο, τα ίδια. Πέρασα από κατάθλιψη απ’ τα 12-13 γιατί συνειδητοποίησα, αλλά φοβόμουν να μιλήσω για όσα ένιωθα. Δεν ένιωθα ποτέ άνετα με το σώμα μου, ειδικά μεγαλώνοντας. Είχα τα μαλλιά μου συνέχεια κότσο γιατί έτσι ένιωθα πιο άνετα. Φοβόμουν ότι αν πω στη μαμά μου να κόψω τα μαλλιά μου κοντά, θα είχα αντιδράσεις. Χτυπούσα τον εαυτό μου που ένιωθα έτσι. Προσπαθούσα να κρύψω το στήθος μου, όταν άρχισε να μεγαλώνει, ένιωθα άβολα. Στην εφηβεία μου είχα τάσεις αυτοκτονίας, έλεγα γιατί να ζω έτσι; Καλύτερα να πεθάνω και να μην έχω πρόβλημα ούτε εγώ ούτε οι δικοί μου».

Δοκίμασα να είμαι γυναίκα
Ο Κρις που γεννήθηκε κορίτσι μπροστά στα αδιέξοδα της εφηβείας μία περίοδο αποφάσισε να συμβιβαστεί με το γυναικείο σώμα του. «Στα 18 μου αντέδρασα και αποφάσισα να είμαι αυτό που με θέλει η κοινωνία να είμαι, ότι πρέπει να είμαι γυναίκα, έτσι θα ήταν περήφανοι για μένα η οικογένεια και ο περίγυρος και θα με αποδέχονταν. Έβαζα πάντα τους άλλους πάνω από μένα».

«Ήταν τόσο θηλυπρεπής που μας σόκαρε», παρεμβαίνει η μητέρα του. «Βλέπαμε ότι έβγαινε με ένα αγόρι και ήταν πολύ αδιάφορη και απορούσαμε αν κάτι συμβαίνει».

«Το έκανα για κάλυψη για να προχωρήσω όπως ‘πρέπει’» συνεχίζει ο Κρις. «Έπρεπε να φτάσω στα 21 για να μιλήσω. Είχα πολλούς φίλους, αλλά φοβόμουν να τους μιλήσω γιατί θα με έλεγαν τρελή. Από το ίντερνετ έμαθα τι είμαι, έψαξα στα 15 τι είναι transgender (διεμφυλικός). Η Έφη (η σύντροφός του) ήταν το πρώτο άτομο που μίλησα. Έφτασα σε σημείο άσχημο που ήθελα να μιλήσω πολύ σε κάποιον, γιατί περνούσαν τα χρόνια και ένιωθα πιο έντονα. Μίλησα στην Έφη. Με βοήθησε, γιατί με αποδέχθηκε. Είχαμε ήδη σχέση δυο χρόνια και μου είπε πως όπως και να αλλάξω θα με αγαπά για αυτό που είμαι. Ήταν σημαντικό για να προχωρήσω και να μιλήσω στους γονείς μου. Μετά από ένα χρόνο σχεδόν μίλησα στους γονείς μου. Φοβόμουν πάντα πως θα με απορρίψουν».

Θα πρέπει να σημειωθεί πως οι γονείς της Κρίστιας πίστευαν πως η κόρη τους είναι λεσβία, όταν έμαθαν για την σχέση με την Εφη. Απέφευγαν όμως κάθε συζήτηση μέχρι που μια μέρα η μητέρα διάβασε μια συζήτηση στον υπολογιστή της κόρης της με την Έφη.
Αποκάλυψη, αποδοχή και εξορκισμοί
Κάποια στιγμή η Κρίστια με ένα γράμμα αποκάλυψε στους γονείς της ότι αισθάνεται αγόρι και θέλει να αλλάξει φύλο. Το αρχικό σοκ ξεπεράστηκε και οι γονείς στάθηκαν δίπλα στο παιδί τους. Ωστόσο η ευρύτερη οικογένεια θεώρησε πως πρόκειται για μάχη με τον σατανά και πρότειναν εξορκισμό.
Η μετάβαση
Ο Κρις σήμερα έχοντας αρχίσει την ορμονοθεραπεία μετά από συμβουλή ψυχιάτρου, έχει αποκτήσει πιο μπάσα φωνή και τριχοφυΐα. Το παράδοξο είναι ότι για να πάρει τις ορμόνες ήταν αναγκασμένος να περιμένει μαζί με άλλες γυναίκες στον γυναικολόγο. Τώρα παίρνει τις ορμόνες από φαρμακείο.

Παράλληλα με την αλλαγή φύλου έχει ξεκινήσει και ένας αγώνας με τις κρατικές υπηρεσίες. «Η ταυτότητά μου είναι Κρίστια» λέει, «μπορεί να αλλάξει μόνο το όνομα με χίλιες δυο πιέσεις και μόνο η ταυτότητα. Με τα άλλα τι γίνεται; Δίπλωμα  οδήγησης, διαβατήριο, πιστοποιητικό γέννησης και ενώ γράφει πχ Χρήστος, να γράφει ‘θήλυ’; Για να σου αλλάξουν το φύλο πρέπει να μπεις σε διαδικασία νομική, να πας στα δικαστήρια, να κάνεις την εγχείρηση και να σου το αλλάξουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.