google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

LIFESTYLE- Γκλέτσος: Δε με νοιάζει αν με πουν gay!

Ο δήμαρχος Στυλίδας και πρόεδρος του κόμματος «Τελεία» Απόστολος Γκλέτσος, μίλησε στο περιοδικό Down Town για την δήλωσή του στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ότι έχει πάει με άντρα.

Πώς αποφάσισες να μιλήσεις ανοιχτά για τη σεξουαλική σου εμπειρία με άντρα;
Δεν ήταν προσχεδιασμένο. Είδα τον Πέτρο Κωστόπουλο με την καούκα στο κεφάλι και μου 'ρθε να το πω. Με τριβέλιζε όλο αυτό τον καιρό, ήθελα κάπου να το πω. Όλη αυτή η ιστορία με το Σύμφωνο Συμβίωσης και τον θόρυβο που ξέσπασε μου την έδωσε στα νεύρα και αποφάσισα να κάνω τη δική μου παραδοχή.

Μετάνιωσες για τη δήλωση που έκανες;
Να μετανιώσω; Ούτε για μια στιγμή. Ήταν μια βαθιά πολιτική δήλωση. Το είχα πρωτοπεί άλλωστε πριν από δέκα χρόνια σε μια συνέντευξή μου. Δεν νιώθω ότι έκανα κάποια τρομερή εξομολόγηση ή ότι υπήρχε κάποια συγκεκριμένη εσωτερική ανάγκη για να το αποκαλύψω. Μου 'ρθε και το είπα, απλά τα πράγματα.

Για ποιο λόγο μίλησες δημόσια;
Κάποιος που σέβεται τον εαυτό του και αυτούς που τον εμπιστεύονται πρέπει να είναι αληθινός και ειλικρινής. Εγώ στη ζωή μου έχω μάθει να λέω μόνο αλήθειες. Δεν θα έκανα ποτέ πλάκα με ένα τόσο σοβαρό θέμα και ούτε το παίρνω πίσω. Με πλήρη επίγνωση έκανα αυτή τη δήλωση.

Πιστεύεις ότι η δήλωσή σου θα έχει πολιτικό κόστος;
Στη Στυλίδα ξέρουν ακριβώς ποιος είμαι και τι έχω κάνει γι' αυτό τον τόπο, δεν περίμεναν να ακούσουν αν ο Γκλέτσος πήγε με άντρα για να με κρίνουν. Βέβαια, ακριβώς λόγω αυτής της δήλωσης μου τέσσερα άτομα αποχώρησαν από το κόμμα μου, την Τελεία.

Τελικά πότε βρέθηκες ερωτικά με άντρα;

Δεν θα μπω καθόλου σε τέτοιες λεπτομέρειες, γιατί με τον τρόπο αυτό μια πολιτική δήλωση καταντά άσεμνη. Δεν θέλω να περάσω στον κόσμο άλλα μηνύματα, ούτε να μπούμε στη σφαίρα του αγοραίου. Είναι ιερή η δήλωση που έκανα κι αν αρχίσω να λέω λεπτομέρειες θα φύγει αυτή η ιερότητα και το πολιτικό μήνυμα που θέλω να περάσω θα γίνει αυτομάτως φτηνό.

Κάποιοι μετά τις δηλώσεις σου θα σε αποκαλέσουν gay;
Δεν με ενδιαφέρει να με πουν gay. Μόνο εγώ ξέρω τι είναι ο Απόστολος Γκλέτσος. Δεν θα προσδιοριστώ σεξουαλικά δημόσια, γιατί μετά χάνεται όλος ο σκοπός της δήλωσής μου.

Οι γονείς σου και η κόρη σου πώς αντέδρασαν ακούγοντας τη δήλωσή σου;
Για να κάνω κάτι τέτοιο δημόσια, πάει να πει πως έχω προετοιμάσει το έδαφος και ξέρω τι κάνω. Οι φύλακες έχουν συγ-γνώση. Και οι γονείς μου και το παιδί μου ξέρουν τι γίνεται στη ζωή μου, έχουν αισθήματα, ελεύθερο πνεύμα και πυρηνικά αποθέματα δημοκρατίας.

Τι θα ήθελες να αναφέρεις ως επίλογο αυτής της ιστορίας;
Κάποια λόγια του Κωνσταντίνου Καβάφη: "Οι ελαφροί ας με λέγουν ελαφρό, στα σοβαρά πράγματα ήμουν πάντοτε επιμελέστατος". Αυτή είναι η δική μου απάντηση στους επικριτές.

Ισχύει ότι σε νεαρή ηλικία εργαζόσουν ως μασέρ σε χαμάμ;
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, ποτέ δεν δούλεψα σε χαμάμ. Άλλωστε για να γίνεις μασέρ πρέπει να το έχεις σπουδάσει
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.