google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Παίκτης του Power of Love είναι γκέι και προσποιείται τον ερωτευμένο;


Ένα δημοσίευμα του Dimis Blog φαίνεται να υποστηρίζει πως παίκτης του Power Of Love είναι γκέι ωστόσο προσποιείται ότι είναι ερωτευμένος και το δήθεν κορίτσι του στο παιχνίδι το γνωρίζει και μαζί το εκμεταλέυονται. 
Πιο κάτω μπορείτε να δείτε αυτούσιο το δημοσίευμα και τα όσα υποστηρίζει. 
"Γιατί αν σε θέλει η τύχη… κάποια πράγματα θα τα φέρει δίπλα μου, όπως ακριβώς συνέβη και σε εμένα τις προάλλες, που δίπλα μου σε γνωστή καφετέρια κάθισε παίκτρια του Power of Love.
Είμαι λοιπόν, όπως είπαμε, σε καφετέρια και απολαμβάνω τον καφέ μου μαζί με μία συνάδερφο. Δίπλα μου, μία παίκτρια του Power of Love μαζί με 3 φίλες της. Ξαφνικά, πλησιάζει την παίκτρια ένας γνωστός της, δεν ήταν θαυμαστής, γιατί μοιραζόντουσαν τα νέα τους και αρχίζει να την ρωτάει πως τα πάει μέσα στο παιχνίδι της αγάπης.
Και ενώ συζητάνε, έρχεται η ερώτηση φωτιά και η απάντηση… βόμβα! «Πως τα πας με τον….», την ρωτάει ο γνωστός της με εκείνη να απαντάει με πολύ φυσικότητα: «Καλέ είναι γκέι! Πίστεψες ότι είμαστε μαζί;», γελώντας χαριτωμένα, ενώ εγώ έχω μείνει κάγκελο δίπλα.
Φυσικά, γνωρίζω τα ζευγάρια που δεν είναι αληθινά μέσα στο σπίτι της «αγάπης» και όλη αυτή η εικόνα εξυπηρετεί κάποιους συγκεκριμένους σκοπούς, όπως διαφημίσεις, followers, την παραμονή τους στο σπίτι… όμως για το συγκεκριμένο ζευγάρι, δεν το είχα ψάξει είναι η αλήθεια. Φυσικά, κάποιοι, όπως σας έχω ξαναγράψει στο Youweekly.gr, είναι βαλτοί από την παραγωγή, έχοντας συγκεκριμένο ρόλο, διαλόγους κλπ… αλλά κουβέντα να κάνουμε, ρε αδερφέ!
Ο διάλογος αυτός δεν παίρνει καμία διάψευση, καθώς δεν μου τον μετέφεραν, αλλά τον άκουσα η ίδια. Πόσο «αγάπη» σε αυτό το σπίτι πια;" αναφέρει. 
Πηγή: Demis Blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.