google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ελένη Φουρέιρα: «Μου αρέσουν πολύ οι sexy γυναίκες! »

«Θεωρώ ότι οι γυναίκες είμαστε γεννημένες για να είμαστε sexy. Και φυσικά πιστεύω ότι το να είσαι όμορφη δεν καθορίζει τον εγκέφαλό σου».
Η Ελένη Φουρέιρα εξομολογήθηκε στο Down Town και τον Τάσο Μπιμπισίδη πως της αρέσουν οι sexy γυναίκες, ωστόσο, δεν θα μπορούσε να είναι με μια γυναίκα, καθώς η ίδια είναι straight. Τόνισε, πάντως, πως αν ήταν gay, θα το έλεγε δημόσια.
Εσύ θα θαυμάσεις μια sexy γυναίκα;
Μου αρέσουν πολύ οι sexy γυναίκες. Θεωρώ ότι οι γυναίκες είμαστε γεννημένες για να είμαστε sexy. Και φυσικά πιστεύω ότι το να είσαι όμορφη δεν καθορίζει τον εγκέφαλό σου.
Θα μπορούσες να είσαι με μια γυναίκα;
Είμαι straight. Πολλές γυναίκες με κάνουν να τις θαυμάζω, αλλά ερωτικά δεν μου έχει συμβεί. Πάντως, αν ήμουν gay θα το έλεγα δημοσίως. Στην εποχή μας οι άνθρωποι πρέπει να είναι ελεύθεροι να κάνουν και να λένε ότι γουστάρουν. Είμαι υπέρ αυτού, γιατί έχω παλέψει για να βγάλω από πάνω μου τα στερεότυπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.