google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

"Το πιο ακραίο που έχω διαβάσει για μένα είναι ότι είμαι gay"

Στο Πρωινό του ANT1, μίλησε ο Άγγελος Διονυσίου. Ο γνωστός τραγουδιστής, αναφέρθηκε στην προσωπική του ζωή, άλλα και όλα όσα έχουν γραφτεί γύρω από το όνομά του, «Έχω διαβάσει πολλά για το εάν είμαι ή δεν είμαι ακόμα με τη γυναίκα μου. Συγγνώμη για την έκφραση, αλλά όλα αυτά τα έχω φάει στη μάπα. Μπορούν να γράφουν ότι θέλουν. Αυτοί οι άνθρωποι που κάνουμε παρέα και αυτοί που με ξέρουν και συναναστρέφονται μαζί μου, ξέρουν ποιος είμαι και αν χώρισα ή δεν χώρισα», ανέφερε. Ποια ήταν η πιο ακραία είδηση που διάβασε για εκείνον; «Το πιο ακραίο ήταν τότε που με βγάλανε gay. Δεν έχω πρόβλημα. Στην αρχή έτρωγα σίδερα από τα νεύρα μου, αλλά δεν τρέχει τίποτα», αποκάλυψε στο Πρωινό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.