google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ελένη Φουρέιρα: Τιμή μου να είμαι gay icon

«Το να είμαι gay icon είναι κάτι που με συνοδεύει από τα πρώτα μου βήματα και ένας τίτλος που κουβαλάω με τιμή». Την παραπάνω δήλωση έκανε η Ελένη Φουρέιρα σε συνέντευξή της, συγκρίνοντας μάλιστα τις αποκαλύψεις της ίδιας για την αλβανική καταγωγή της με το coming out ενός gay παιδιού που φοβάται. 
Μιλώντας στο περιοδικό «InStyle» η διάσημη τραγουδίστρια αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα χρόνια που έκρυβε το γεγονός ότι γεννήθηκε στην Αλβανία.
«Τα χρόνια αυτά ήταν από το 2011 μέχρι το 2014. Ηταν πολύ λίγα και ειλικρινά τα έχω ξεχάσει, γιατί έχει περάσει πολύς καιρός. Ενιωσα πολύ ωραία όταν το είπα. Είναι ακριβώς όπως το coming out ενός gay παιδιού που φοβάται, για κοινωνικούς λόγους, να πει την αλήθεια του» είπε.
Ταυτίστηκαν
«Hταν πολύ σημαντικό να δώσω κι ένα μήνυμα σε όλους τους ανθρώπους που καταπιέζονται. Χαίρομαι που η δική μου προσωπική ιστορία έγινε παράδειγμα για πολλά παιδιά που βιώνουν παρόμοιες ιστορίες και κατάφεραν να ταυτιστούν. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα μηνύματα πήρα από gay παιδιά, τα οποία, αφού άκουσαν την ιστορία μου, βρήκαν δύναμη και κουράγιο να μιλήσουν στους γονείς τους για τη σεξουαλικότητά τους. Αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό».
Η Ελένη έφερε μάλιστα και συγκεκριμένα παραδείγματα: «Ενα gay παιδί μού έγραψε ένα γράμμα λέγοντάς μου την ιστορία της ζωής του. Είχε περάσει πολλές δυσκολίες και με συγκίνησε. Ζήτησε τη συμβουλή μου γιατί σκεφτόταν να φύγει από το σπίτι του. Τον προέτρεψα να μιλήσει στη μητέρα του και να πάρει βοήθεια από ειδικούς. Χάρηκα πολύ όταν, μετά από καιρό, μου έστειλε ξανά για να μου πει πως όλα πηγαίνουν καλά στη ζωή του» ανέφερε η τραγουδίστρια.
Επειτα απ' όλα αυτά δεν είναι τυχαίο που την κάλεσαν σε όλα τα Prides της Ευρώπης. «Είχα πει ότι θα πάω σε όλα και το έκανα. Αρχισα από την Κύπρο, στη συνέχεια πήγα σε Βαρκελόνη και Μαδρίτη, ενώ τις προσεχείς ημέρες θα τραγουδήσω σε Ιμπιζα, Αμστερνταμ και Στοκχόλμη. Το να είμαι gay icon είναι κάτι που με συνοδεύει από τα πρώτα μου βήματα και ένας τίτλος που κουβαλάω με τιμή» τόνισε η Miss «Fuego» της Eurovision

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.