google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ο Εζίλ και η καμπάνια κατά του ρατσισμού

Η απόφαση του Μεσούτ Εζίλ να αποχωρήσει από την εθνική Γερμανίας λόγω ρατσισμού και ασέβειας πυροδότησε μεγάλη συζήτηση στη χώρα για τις διακρίσεις απέναντι σε άτομα με διαφορετική καταγωγή, απέναντι σε παιδιά μεταναστών. Η διαδικτυακή καμπάνια Metwo που μεταφράζεται σε «και εγώ δύο», αναφερόμενο στην διαφορετική καταγωγή Γερμανών πολιτών έχει γίνει viral. «Το Metwo σημαίνει πως δεν έχω μόνο μία ταυτότητα. Είμαι Γερμανός αλλά έχω μεταναστευτικές ρίζες και μία σχέση με την Τουρκία, λόγω συγγενών που ζουν εκεί», λέει ο ακτιβιστής Αλί Τσαν. Ο Αλί Τσαν ηγείται του διαδικτυακού διαλόγου για τον ρατσισμό που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα παιδιά μεταναστών. Η πρωτοβουλία του βρήκε άμεσα ανταπόκριση σε πολλούς Γερμανούς πολίτες που βίωσαν αυτή την συμπεριφορά όπως η Αν Φαν. Λόγω της εμφάνισης και του ονόματός της έχει βρεθεί αντιμέτωπη με διακρίσεις.
«Πολλά από όσα έχω ζήσει δεν τα έχω πει, κάποια πάντως τα περιέγραψα πρόσφατα για πρώτη φορά μέσω ίντερνετ. Και πολλοί άλλοι νιώθουν όπως εμείς», λέει η Αν Φαν. Ο ρατσισμός εκφράζεται σε πολλούς τομείς, από την εύρεση σπιτιού μέχρι την αναζήτηση νέας εργασίας. Και πολύ συχνά ξεκινά από το σχολείο όπως λέει η Μίριαμ. «Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν σοκαριστεί από τις εμπειρίες που αφηγούμαστε μέσω της καμπάνιας Metwo. Και ίσως να καταλάβουν ότι αυτή είναι η καθημερινότητα των μεταναστών εδώ και δεκαετίες» τονίζει η Μίριαμ. Παρόλα αυτά υπάρχουν και οι άσχημες αντιδράσεις σε αυτή τη συζήτηση, με εχθρικές συμπεριφορές απέναντι στους μετανάστες μέσω των social media.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.