google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Εννιάχρονος έβαλε τέλος στη ζωή του μετά από bullying

«Έμοιαζε τρομαγμένος όταν μου το είπε...» Ο 9χρονος Jamel Myles από το Ντένβερ του Κολοράντο, πήρε στη τρυφερή αυτή ηλικία, την απόφαση να βάλει τέλος στη ζωή του μην αντέχοντας τον διαρκή εκφοβισμό στο σχολείο επειδή ήταν γκέι. Συντετριμμένη η μητέρα του, Leia Pierce, δήλωσε σε τοπικό μέσο ότι ο γιος της της είχε αποκαλύψει το καλοκαίρι ότι ήταν ομοφυλόφιλος και ότι ανυπομονούσε να πάει σχολείο και να ανακοινώσει πόσο περήφανος ήταν γι αυτό. Ωστόσο, τα πράγματα είχαν δραματική εξέλιξη.
 Ο άτυχος μαθητής ξεκίνησε στο Δημοτικό Σχολείο Joe Shoemaker Elementary School την περασμένη Δευτέρα και τέσσερις ημέρες αργότερα, ο jamel προχώρησε στο απονενοημένο διάβημα. «Έμοιαζε τρομαγμένος όταν μου το είπε... Μου αποκάλυψε επίσης ότι ήθελε να ντύνεται με πιο κοριτσίστικα ρούχα ενώ ανυπομονούσε να το ανακοινώσει και στους συμμαθητές του», λέει η τραγική μητέρα και εξηγεί πώς ο γιος της πέθανε τέσσερις μόλις ημέρες μετά την εγγραφή του στο σχολείο. «Τέσσερις ημέρες... Δε μπορώ να φανταστώ τι του είπαν. Ο γιος μου είπε στη μεγαλύτερη κόρη μου ότι τα παιδιά στο σχολείο του είπαν να βάλει τέλος στη ζωή του...». Πηγή cnn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.