google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

ΚΩΣΤΑΣ ΦΑΛΕΛΑΛΚΗΣ: Η ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΜΗΝΑ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ, ΣΤΑ QUEER AWARDS

Τον περασμένο Ιούλιο, πέντε μήνες πριν τον θάνατο του Μηνά Χατζησάββα, ο Κώστας Φαλελάκης, απέσπασε... το Βραβείο Καλύτερης Ανδρικής Ερμηνείας για την παράσταση «Η Ζάλη Των Ζώων Πριν Τη Σφαγή», στα Queer Theatre Awards. Στον ευχαριστήριο λόγο του, ο ηθοποιός είχε αναφερθεί στους γονείς του ενώ είχε αφιερώσει το βραβείο του στον Μηνά Χατζησάββα.
«Δεν θέλω να το αφιερώσω στoυς γονείς μου. Όχι επειδή είμαι κακός γιος, αλλά γιατί δεν θα ήταν καθόλου υπερήφανοι γι'αυτό εδώ το βραβείο. Αν σας πω τι θα γινότανε, αν γνώρισαν αυτή τη βράβευση. Το Charlie Hebdo θα γινότανε! Και δεν κάνω πλάκα. Μη γελάτε. Μακελειό θα γινόταν εδώ. Θα ερχόταν ο Κρητίκαρος με το καλάσνικοφ και θα σας θέριζε όλους. Εμένα θα κρέμαγε. Δεν θα το αφιερώσω σε αυτούς. Παρόλα αυτά κάπου πρέπει να το αφιερώσω. Θα το αφιερώσω στον Μηνά Χατζησάββα», είπε και συνέχισε τραγουδιστά: «Που τον λατρεύω και είναι το φως μου. Είναι βλέπεις ο άνθρωπος μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.