Αρκετοί διεθνείς διαγωνισμοί και εκατοντάδες σε εθνικό επίπεδο, αναδεικνύουν στην αρχή κάθε έτους το αυτοκίνητο της χρονιάς. Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί και ο θεσμός του αυτοκινήτου της χρονιάς για τις γυναίκες, ενώ αυτό που δεν είναι ευρέως γνωστό, είναι ότι αντίστοιχος θεσμός αυτοκινήτου της χρονιάς, υπάρχει και σύμφωνα με τις προτιμήσεις των gay.
Μια ομάδα θιασωτών των κλασικών αυτοκινήτων στην Γαλλία, έχει δημιουργήσει τον ιστότοπο ledorga.fr, μέσα από τον οποίο καλεί κάθε χρόνο τα μέλη του να ψηφίσουν ποιο από τα νέα αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν μέσα στο προηγούμενο ημερολογιακό έτος, τους αρέσει περισσότερο. Για το 2018, δηλαδή επιλέγοντας από τα νέα μοντέλα του 2017, οι gay λάτρεις του αυτοκινήτου ψήφισαν την Mercedes E-Class Coupe, ως το αγαπημένο τους αυτοκίνητο.
Ο θεσμός ξεκίνησε το 2005 και σε αυτόν περιλαμβάνονται κάθε έτος αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη, καθώς το ledorga.fr φέρνει σε επαφή την ευρωπαϊκή gay κοινότητα με αφορμή το αυτοκίνητο. Επομένως πρόκειται για το Ευρωπαϊκό Gay Αυτοκίνητο της Χρονιάς.
Στη συνέχεια θα δούμε ένα προς ένα τα αυτοκίνητα που η γαλλική ομοφυλοφιλική κοινότητα έχει αναδείξει ως τα καλύτερα για κάθε χρονιά. Αναλύοντας τις επιλογές διαπιστώνουμε ότι το στιλ και ο δυναμικός χαρακτήρας υπερισχύουν στα αυτοκίνητα που επιλέγουν. Επίσης τα roadster και cabriolet κρατούν τη μερίδα του λέοντος, καθώς στα 14 χρόνια του θεσμού, τα μισά ακριβώς κέρδισαν αυτοκίνητα χωρίς σκληρή οροφή.
Αξίζει επίσης να δούμε ότι από τις προτιμήσεις των gay εκλείπουν εντελώς συντηρητικές προτάσεις, όπως σεντάν ή πεντάθυρα hatchback αμαξώματα –μόνο το DS4 στα 14 χρόνια κατάφερε να διακριθεί έχοντας πέντε πόρτες και αντίστοιχες θέσεις. Ας γνωρίσουμε όμως τα 14 αυτοκίνητα που επιλέχθηκαν από την αρχή του θεσμού «Ευρωπαϊκό Gay Αυτοκίνητο της Χρονιάς».
2005 – Mini Cabrio
Το συναρπαστικό τετραθέσιο ανοιχτό Mini ήταν αυτό της πρώτης γενιάς και πλέον δεν διατίθεται στην αγορά. Πάντα όμως παραμένει συναρπαστικό και στη δεύτερη γενιά του διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και diesel από 1.5 λίτρα.
2006 – Aston Martin DB9 Volante
Η ανοιχτή έκδοση της DB9 με τους 450 ίππους και την υπέροχη αισθητική δικαίως συγκέντρωσε τις ψήφους των gay εκλεκτόρων. Ήταν, ιστορικά για το θεσμό, το πιο ακριβό μοντέλο που επελέγη ποτέ.
2007 – Alfa Romeo Spider
Η ανοιχτή εκδοχή της πανέμορφης Brera ήταν και αυτή υπέροχη, στη χώρα μας όμως δεν έκανε μεγάλη καριέρα λόγω του βασικού κινητήρα των 2,2 λίτρων. Στη συνέχεια εισήχθη και με τον turbo των 1,75 λίτρων, ωστόσο η καριέρα της έληξε σύντομα.
2008 – Fiat 500
Το εμβληματικό μικρό Fiat είναι ένα πραγματικό διαμάντι από άποψη αισθητικής. Εδώ πρόκειται για το μοντέλο πρώτης γενιάς, το οποίο έχει δεχτεί ήδη ένα εκτεταμένο facelift, χωρίς όμως να έχει αλλάξει στο παραμικρό ο χαρακτήρας του.
2009 – Alfa Romeo Mito
Η προσπάθεια της Alfa Romeo να δημιουργήσει ένα μικρό αυτοκίνητο της κατηγορίας B είχε όπως πάντα πολύ στιλ. Η Mito, με αισθητικές και μηχανολογικές αλλαγές έκτοτε, παραμένει στη γκάμα της ιταλικής μάρκας και σήμερα.
2010 - Fiat 500C
Η ανοιχτή έκδοση του Fiat 500 δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητους τους gay εκλέκτορες του αυτοκινήτου της χρονιάς. Το μοντέλο παραμένει και σήμερα στη γκάμα της Fiat, μετά τις εκτεταμένες βελτιώσεις που δέχτηκε το 2016.
2011 – Peugeot RCZ
Ένα υπέροχο και φουτουριστικό σπορ κουπέ μοντέλο από την Peugeot, του οποίου δυστυχώς η παραγωγή διακόπηκε το 2015. Παραγόταν σε εκδόσεις έως και 270 ίππων, με κινητήρες 1.6 λίτρων βενζίνης.
2012 – DS 4
Παρά το «συμβατικό» πεντάθυρο αμάξωμα, το κομψό DS 4 ήταν το πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο στην ιστορία του θεσμού που παρά τον οικογενειακό του χαρακτήρα, κέρδισε τον τίτλο του gay αυτοκινήτου της χρονιάς.
2013 – Mini Roadster
Το διθέσιο ανοιχτό Mini δεν έμεινε πολύ καιρό στην παραγωγή, όντας μια «ζαριά» που δεν έπιασε εμπορικά. Είχε όμως πολύ έντονη προσωπικότητα και μοναδικό στιλ. Στη νέα γενιά των Mini, δεν διατίθεται πλέον ως επιλογή.
2014 – DS 3 Cabrio
Η δεύτερη φορά που η DS διακρίθηκε και δείχνει ότι το στιλ είναι το νούμερο ένα κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου της χρονιάς για τη gay κοινότητα. Το μοντέλο διατηρείται και σήμερα στη γκάμα της DS, με κινητήρες που ξεκινούν από τα 1.2 λίτρα και ένα ενδιάμεσο facelift το 2016.
2015 – Ford Mustang
Η για πρώτη φορά διαθέσιμη στην ευρωπαϊκή αφορά Mustang, έδωσε στους gay τη δυνατότητα να αναδείξουν και τη δυναμική πλευρά των προτιμήσεών τους. Το μοντέλο δέχτηκε το 2017 ένα μικρό facelift και μηχανικές βελτιώσεις. Οι κινητήρες του αποδίδουν 290 (2,3 λίτρα turbo) και 450 ίππους (5.0 λίτρα με ατμοσφαιρική τροφοδοσία).
2016 – Mazda MX-5
Το πιο πετυχημένο roadster μοντέλο όλων των εποχών, δεν είχαμε δυστυχώς την ευκαιρία σε αυτή τη γενιά του να το δούμε στην Ελλάδα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ μας όμως, η Mazda επιστρέφει στη χώρα μας το 2019.
2017 – Fiat 124 Spider
Αποτελώντας τον ιταλικό κλώνο του Mazda MX-5, δεν θα μπορούσε να είναι λιγότερο ποθητό από το πρωτότυπο. Αντίθετα με το ιαπωνικό αδελφάκι του, που έχει ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1.5 και 2.0 λίτρων, διαθέτει κινητήρα turbo 1.4 λίτρων με 140 και 170 ίππους στην έκδοση Abarth.
2018 – Mercedes E Class Coupe
Υποκλινόμαστε στην επιλογή των gay της ledorga.fr, καθώς πρόκειται για μια κούκλα ή κούκλο –από όποιο σεξουαλικό μετερίζι και αν ειδωθεί. Κομψότητα και δυναμισμός, σε συνδυασμό με τα πιο προκλητικά οπίσθια της σύγχρονης αυτοκίνησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου