google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ασημένιος Ολυμπιονίκης έκανε cominh out ως γκέι!

Για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις τοποθετήθηκε δημόσια o ασημένιος Ολυμπιονίκης στα 110 μέτρα με εμπόδια Κόλιν Τζάκσον, ο οποίος παρότι στο παρελθόν το είχε αρνηθεί, παραδέχθηκε δημόσια ότι είναι ομοφυλόφιλος. Ο Βρετανός αθλητής μίλησε σε ντοκιμαντέρ της σουηδικής τηλεόρασης με τίτλο «Ήρωες του ουράνιου τόξου» για το πώς μίλησε στους γονείς του για την σεξουαλικότητά του αλλά και το πώς το δέχτηκαν εκείνοι.
Αφορμή για να το κάνει στάθηκε το 2006 η αποκάλυψη από έναν πρώτην σύντροφό του που είχε μιλήσει στον τύπο. «Τους περίμενα στην κουζίνα. Μπήκαν μέσα και κάθισαν. Η μητέρα μου μπορούσε να δει το πρόσωπό μου και εγώ ήμουν αναστατωμένος. Δεν τους ταρακούνησε καθόλου. Η μητέρα μου είπε 'πρώτα απ' όλα, είναι αληθινή η ιστορία;' Και είπα ότι είναι αλήθεια, οπότε δεν μπορώ να το αρνηθώ. Και μετά είπε 'και γιατί ο κόσμος είναι τόσο αχάριστος;' Τότε αντιλήφθηκα ότι έχω τους καλύτερους γονείς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.