google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Καφετζόπουλος: Έχω πολύ ανεπτυγμένη τη θηλυκή μου πλευρά

Μία δήλωση που προκάλεσε συζητήσεις έκανε ένας από τους γνωστότερους Έλληνες ηθοποιούς, καθώς υποστήριξε πως έχει μία πολύ ανεπτυγμένη θηλυκή πλευρά. «Δεν είμαι η τυπική περίπτωση του άντρα. Έχω πολύ ανεπτυγμένη τη θηλυκή μου πλευρά!», ανέφερε ο Αντώνης Καφετζόπουλος, στην συνέντευξη Τύπου για την παράσταση «Ωραία μου κυρία», αφήνοντας άφωνους τους δημοσιογράφους. Μάλιστα, όταν ένας από τους ρεπόρτερ ζήτησε διευκρινίσεις, ο ηθοποιός ανέφερε: «το να βάζεις τον εαυτό σου να σκέφτεται όπως μια γυναίκα είναι πολύ χρήσιμο. Αυτό προσπαθώ να κάνω». Δείτε στο βίντεο όσα δήλωσε ο ηθοποιός:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.