google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ian McKellen: «Δεν έχω ποτέ συναντήσει gay που να μετάνοιωσε το coming out»

Ο Σερ Ian McKellen γιόρτασε την 30η επέτειο του επίσημου «coming out» του με μια δήλωση για τη δύναμη που αποκτά κανείς με το να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του. «Δεν έχω γνωρίσει κανέναν gay που να μετάνοιωσε που μίλησε ανοιχτά - συμπεριλαμβανομένου εμού. Η ζωή επιτέλους αρχίζει να βγάζει νόημα όταν είσαι ανοιχτός και ειλικρινής. Σήμερα είναι η 30η επέτειος της ραδιοφωνικής συνομιλίας μου στο BBC οπού δήλωσα ανοιχτά ότι είμαι ομοφυλόφιλος. Επομένως σήμερα γιορτάζω!», έγραψε στο Twitter. 
 Ο 77χρονος Βρετανός ηθοποιός που είναι επίσης ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤ στην Αγγλία, είχε μιλήσει για την εποχή όταν ήταν έφηβος, όταν ήταν παράνομο να είναι κανείς gay. «Οι gay άνθρωποι, οι ομοφυλόφιλοι, ζούσαν τη ζωή τους με τον πιο μυστικό τρόπο», είπε σε ντοκιμαντέρ την προηγούμενη χρονιά. «Κανείς δεν μιλούσε ανοιχτά - κανείς». Ο McKellen μίλησε για τη σεξουαλικότητα του στα ΜΜΕ το 1988, στην ηλικία των 49. Έγινε κατά τη διάρκεια συζήτησης οτί η ομοφυλοφιλία θα «προωθούνταν στα σχολεία».
«Σοκαρίστηκα τόσο πολύ όταν το άκουσα, που άρχισα τις καμπάνιες κι έτσι κατέληξα να αποκαλύπτω τη σεξουαλική μου ταυτότητα στο ραδιόφωνο του BBC». Πολλές φορές δε, έχει πει ότι μετανιώνει που δεν το είπε νωρίτερα. Όπως είχε πει στην HuffPost το 2015, «Το άμεσο αποτέλεσμα, σύμφωνα με τους φίλους μου, ήταν ότι όχι απλώς ήμουν πιο ευτυχισμένος, αλλά και καλύτερος ηθοποιός». 
  Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην HuffPost US και αποδόθηκε στα ελληνικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.