google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Bradley White Dale: «Είμαι απλά ένας gay άνδρας…»

Στο περιοδικό Antivirus, μίλησαν ο Bradley White Dale και ο Παναγιώτης Πάλης από το συγκρότημα Stereo Soul, που γνωρίσαμε μέσα από το X-Factor, και μεταξύ άλλων αναφέρθηκαν στο τι σημαίνει να είσαι διαφορετικός στην Ελλάδα του σήμερα!
Τί ερμηνεία δίνετε στη λέξη διαφορετικότητα;
Βrandley: Όταν ο καθένας γιορτάζει τη μοναδικότητα του, αλλά την ίδια στιγμή προσπαθεί για να υπάρχει ενότητα.
Παναγιώτης: Ο θεμέλιος λίθος των σύγχρονων κοινωνιών. Ο πολιτισμός μας! Τα πάντα στις ανθρώπινες κοινωνίες έχουν να κάνουν με τη συνύπαρξη της διαφορετικότητας. Στη συνύπαρξη διαφορετικών ομάδων. Δεν απειλεί κανείς κανέναν, δεν ενοχλεί κανείς κανέναν. Και θέλω να το πάω και λίγο παραπέρα. Στις διάφορες μορφές των οικογενειών. Ένα θέμα που έχει συζητηθεί και παρερμηνευθεί από πάρα πολλούς ακόμα και από ανθρώπους που είναι φιλικούς προς την LGBT κοινότητα. Κολλάνε σ΄αυτό το θέμα. Δυσκολεύομαι να το καταλάβω. Γιατί η ύπαρξη μιας οικογένειεας μπορεί να απειλεί μια άλλη;
Βradley εδώ και χρόνια ζεις ανοιχτά ως gay άνδρας. Σε ποια ηλικία πήρες απόφαση να μιλήσεις για τη σεξουαλικότητά σου; 
Β: Έκανα coming out στα 15 μου στην Αγγλία και να σου πω την αλήθεια είναι κάτι που από τότε έχω σταματήσει να σκέφτομαι. Για μένα είναι μέρος της ζωής μου. Από τα 15 ζω ανοιχτά ως gay άνδρας.
Σ΄ενοχλεί που στην Ελλάδα σε ρωτούν γι΄αυτό;
Β: Εκτιμώ το ότι ο κόσμος θέλει να το συζητά. Απλώς, θέλω να φτάσουμε σ ένα σημείο που δεν θα υπάρχει η ερώτηση “είσαι gay;”, γιατί δεν θα αποτελεί θέμα. Αλλά μέχρι να φτάσουμε σ΄αυτό το σημείο, καταλαβαίνω ότι είναι σημαντικό να υπάρχουν άτομα που θα μιλούν δημόσια γι΄αυτό.
Έχεις αντιμετωπίσει ομοφοβία εδώ στην Ελλάδα;
Β: Προσωπικά, δεν έχω νιωσει να με αντιμετωπίζουν διαφορετικά εξ αίτιας της σεξουαλικότητας μου. Ξέρω ότι αυτά βέβαια συμβαίνουν. Πάντα πίστευα ότι οι άνθρωποι σου φέρονται όπως τους φέρεσαι. Οι άνθρωποι είναι άνθρωποι. Το είχα πει και σε μια παλιότερη συνέντευξη. Αν κατηγοριοποιείς τα πάντα κι αν κάνεις τα πάντα να μοιάζουν τόσο περίπλοκα αυτό δημιουργεί αποξένωση. Πιστεύω ότι, αν είσαι ο εαυτός σου, έχεις αυτοπεποίθηση και γνωρίζεις ποιος είσαι και φέρεσαι με ευγένεια στους ανθρώπους, δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα. Οι άνθρωποι αντιπαθούν τις ταμπέλες. Γιατί αυτές διακρίνουν και φοβίζουν. Εγώ ως gay άνδρας, είμαι ο εαυτός μου, είμαι ανοιχτός και οι άνθρωποι ανταποκρίνονται σ΄αυτό. Είμαι απλά ένας gay άνδρας οπότε αποτελώ κομμάτι της LGBT κοινότητας. Και είμαι χαρούμενος γι αυτό.
Π: Σ΄αυτό το σημείο να πούμε ότι η μουσική μας απευθύνεται σε όλον τον κόσμο, σε όλες τις σεξουαλικότητες, τα φύλα, παντού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.