google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ελληνίδα πρωταγωνίστρια: Ο πατέρας μου ονειρευόταν να παντρευτώ έναν γκέι

Ποια γνωστή ελληνίδα πρωταγωνίστρια έκανε αυτές τις δηλώσεις; Η ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Το πρωινό» για τους γάμους, την προσωπική της ζωή και την αγάπη που της είχε ο πατέρας της που όπως δήλωσε ήθελε να την παντρέψει με γκέι.
 Ο λόγος για τη Βάσια Τριφύλλη που μεταξύ άλλων είπε: «Ο πατέρας μου δεν ήθελε να πάρω μεγαλύτερο άντρα από εμένα. Ο μπαμπάς ονειρευόταν να παντρευτώ έναν γκέι άνθρωπο. Δεν ήθελε να εικόνα στο μυαλό του του παιδιού του σε ένα κρεβάτι ξαπλωμένο με έναν άντρα, ο οποίος τι κάνει εκεί τώρα… Ήμουν μοναχοκόρη μωρέ. Έκανε 4 γιους και ήμουν η τελευταία του σεξουαλική προσπάθεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.