google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Πρώην βολεϊμπολίστας του ΠΑΟΚ αποκάλυψε πως είναι γκέι!


 Ο Ολλανδός ακραίος, Ραμόν Γκιόν Μαρτίνεθ, ο οποίος πέρσι αγωνίστηκε με τη φανέλα του ΠΑΟΚ παραδέχθηκε την σεξουαλική του ταυτότητα σε συνέντευξή του στη Γαλλία. Ο πρώην βολεϊμπολίστας του ΠΑΟΚ μίλησε στην εφημερίδα Le Parisien και εξήγησε πότε το αντιλήφθηκε, το αν έχει αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ενώ μίλησε και για τα αστεία που έκανε στα αποτήρια. Αναλυτικά όσα είπε: «Είναι αρκετά περίεργο το να είσαι ο…μόνος. Κι άλλοι στο παρελθόν έχουν δείξει ότι τους αρέσει, αλλά προτιμούσαν να είναι ζευγάρι με μια κοπέλα για να μην έχουν προβλήματα. Ελπίζω η ιστορία μου να τους βοηθήσει να εκδηλωθούν». 
 Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο πως αντιλήφθηκε την ομοφυλοφιλία του με τον Ραμόν να θυμάται ότι από τα 10 του είχε καταλάβει ότι νιώθει έλξη για τα αγόρια, ωστόσο την εκδήλωσε στα 16 του όταν πριν φύγει για την προπόνηση άφησε ένα γράμμα στη μητέρα του με το οποίο της εξηγούσε τα πάντα. «Εκείνη η προπόνηση ήταν η χειρότερη της ζωής μου καθώς ήμουν πολύ νευρικός αλλά όταν ήρθε να με πάρει ήμουν πολύ ήρεμος και μου είπε ότι με στηρίζει…». Ο Γκιόν δηλώνει ότι στις ομάδες που έχει αγωνιστεί ποτέ δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα, αλλά φρόντιζε πάντα να είναι ιδιαίτερα διακριτικός και δε… διατυμπάνιζε την ιδιαιτερότητα του. «Για μένα είναι απολύτως φυσιολογικό να κάνω παρέα με άνδρες και να συζητάω μαζί τους. Κι είναι πάντα καλύτερο να το ξέρουν οι συμπαίκτες του και να το μαθαίνουν από σένα καθώς έτσι αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις και οι προκαταλήψεις. 
Φυσικά ποτέ δεν έχω μπει στα αποδυτήρια και με το καλημέρα να δηλώσω ότι είμαι γκέι». Μάλιστα ενώ πριν υπογράψει στην Τουλούζ, φρόντισε να ενημερώσει διοίκηση κ προπονητή οι οποίοι του ξεκαθάρισαν ότι δεν έχουν κανένα απολύτως θέμα και πρόκειται να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, ενώ εξιστόρησε το πως το αποκά στους συμπαίκτες του. «Σε μια συζήτηση με τον Ντάνι Ντεμιανένκο, ο τελευταίος το κατάλαβε κι αμέσως μου είπε νιώθω λίγο έκπληκτος, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι και δεν υπάρχει κανένα θέμα. Κι η αλήθεια είναι ότι όλα τα παιδιά στην ομάδα αντέδρασαν με τον ίδιο τρόπο». 
  Κάνοντας αστεία στα αποδυτήρια 
 Ο 28χρονος Ραμόν μάλιστα αποκάλυψε ότι πλέον στα αποδυτήρια γίνεται μεγάλο χαβαλές καθώς τους έχει δείξει τα dating sites που χρησιμοποιεί με τον ίδιο να περίπου 20 μηνύματα την ημέρα. Ωστόσο όπως συμπληρώνει σε γενικές γραμμές το συγκεκριμένο θέμα «παραμένει ταμπού στον κόσμο των σπορ. Οι παίκτες φοβούνται τις αντιδράσεις κι εγώ η αλήθεια είναι πως όταν ήμουν πιο νέος καθόμουν σε μια γωνία και δε μιλούσα. Τώρα στα 28 μου όμως είμαι διαφορετικός κι έχω αντιληφθεί πως αν εσύ δείχνεις φοβισμένος και αισθάνεσαι ντροπή τότε έτσι θα αισθάνονται και οι άλλοι, ενώ αν έχεις αυτοπεποίθηση θα έχεις και διαφορετική αντιμετώπιση». 
Κλείνοντας τη συνέντευξη στη Le Parisien ο Γκιόν αναφέρθηκε στη θητεία του σε Τουρκία και Ελλάδα: «Σ’ αυτές τις χώρες το συγκεκριμένο θέμα παραμένει ταμπού κι έτσι φρόντισα να μην ανοικτώ ιδιαίτερα», ενώ εξέφρασε και το παράπονο του γιατί αν φτάνοντας στη Γαλλία απευθύνθηκε κατευθείαν σε τοπικές οργανώσεις LGBD (ΛΟΑΤΚΙ) για να βοηθήσει εθελοντικά καθότι επαγγελματίας δεν τον ενόχλησε κανείς. «Προφανώς έστειλα σε λάθος διεύθυνση το μέιλ μου» είπε με σαρκαστική διάθεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.