google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

«Ο πατέρας μου έκανε απόπειρα αυτοκτονίας όταν έμαθε ότι είμαι gay»

Γνωστός ηθοποιός αποκαλύπτει… Ο Colton Haynes, τον οποίο γνωρίσαμε μέσα από την συμμετοχή του στο “Arrow” και το “Teen Wolf”, αποκάλυψε πως ο πατέρας του είχε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, όταν έμαθε πως είναι gay.
«Είμαι το τελευταίο άτομο στον κόσμο που θα έλεγε: “Α, ο μπαμπάς μου δεν θα το αντέξει, δεν θα πω τίποτα!”. Αλλά μου είπαν ότι ο μπαμπάς μου προσπάθησε να αυτοκτονήσει όταν έμαθε ότι είμαι gay. Φυσικά τα έχασα και είπα: “Πώς μπορείς να λες κάτι τέτοιο;”», ανέφερε σε συνέντευξή του στο περιοδικό OUT.
EMEIΣ όμως τον αγαπάμε όπως όλη η κοινότητα όχι γιατί έχει ελκυστικά εξωτερικά χαρακτηριστικά, αλλά κυρίως για τον εσωτερικό του κόσμο. Σε συνεντεύξεις του έχει μιλήσει πολύ ανθρώπινα και μας δίνει κουράγιο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.