google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Σωτήρης Καλυβάτσης: «Δύο ομοφυλόφιλοι μπορεί να γίνουν πολύ καλύτεροι γονείς από κάποιους ετεροφυλόφιλους – κτήνη»

Αφοπλιστικά ειλικρινής, ατακαδόρος, ευφυής, ταλαντούχος! Ο Σωτήρης Καλυβάτσης έχει τον τρόπο να κερδίζει, πάντα, το ενδιαφέρον, με τις δηλώσεις, τις απόψεις, τη στάση ζωής του… Και όσο και να μην είναι του γούστου σου, πρέπει να του αναγνωρίσεις ότι τέτοιοι άνθρωποι σπανίζουν!
Συνέντευξη στην Κατερίνα Θεοδωροπούλου
Ο Αύγουστος σε βρίσκει στο θέατρο Χυτήριο, σε μία παράσταση – αντίδοτο στην κατάθλιψη…
«Είναι η τρίτη σεζόν για το «Μπαμ Μπαμ» και ο κόσμος, όντως, το έχει αγκαλιάσει ως δουλειά! Είναι ένα έργο του Γιώργου Βάλαρη που πηγαίνει κόντρα στη μιζέρια της εποχής και δεν υπάρχει πιο ωραίο συναίσθημα από το να βλέπεις τον κόσμο να γελά με την καρδιά του».
Τα χειμερινά σου σχέδια τι προβλέπουν;
«Θα βρίσκομαι στο θέατρο Ακάδημος, σε μία παράσταση του Μανούσου Μανουσάκη. Θα έχω την τιμή να συνεργαστώ με εξαιρετικούς ηθοποιούς, όπως το Γιώργο Παρτσαλάκη, την Υρώ  Λούπη και την κα. Δέσποινα Στυλιανοπούλου, σε ένα έργο με χιούμορ και κοινωνικά μηνύματα».
Τηλεοπτικά, πότε θα επιστρέψεις;
(Γέλια)! «Νομίζω ότι φέτος κάτι θα κάνω! Βρίσκομαι σε διάφορες συζητήσεις, που αφορούν σε εκπομπές και σίριαλ. Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στο τηλεοπτικό τοπίο και μετά θα μπορώ να ανακοινώσω τα σχέδια μου».
Τελικά, είναι πιο εύκολο για έναν ηθοποιό να βρει τηλεοπτική δουλειά σε εκπομπή παρά σε σίριαλ;
«Κάπως έτσι είναι! Δεν ξέρω το λόγο αλλά δεν με έχουν στο μυαλό τους όσοι ασχολούνται με σειρές. Με προτιμούν για εκπομπές...».
Οπότε, κάτι έχεις στα σκαριά για τηλεοπτική εκπομπή;
«Ναι! Αν και δεν μπορώ να πω πολλά, συζητάω για μία σατιρική εκπομπή».
Στη σάτιρα υπάρχουν όρια;
«Ναι, η σάτιρα μπορεί να έχει υπερβολή από μόνη της αλλά σημασία, έχει ο τρόπος που το κάνεις. Όταν η σάτιρα γίνεται εμμονή, τότε δεν πρέπει να συνεχίζεις να βρίσκεσαι σε αυτή τη θέση».
Ποια είναι η γνώμη σου για τους «Ράδιο Αρβύλα», το «Αλ Τσαντίρι»;
«Αυτό που κάνουν, το κάνουν πολύ καλά και εύστοχα. Δεν έχουν ενοχλήσει, δεν έχουν ξεπεράσει τα όρια και ο κόσμος τους έχει αγαπήσει».
Έχεις πληρώσει την ειλικρίνειά σου;
«Ναι, αλλά τι να κάνω, έτσι είμαι σαν άνθρωπος. Δεν μπορώ να προσποιηθώ. Δεν είμαι τύπος των δημοσίων σχέσεων και του ψέματος, αισθάνομαι ότι κοροϊδεύω τον εαυτό μου».
Και στις σχέσεις σου, έτσι λειτουργείς;
«Εκεί, είμαι ακόμα πιο ειλικρινής. Δεν το μπορώ ρε γαμώτο το ψέμα. Με χαλάει»!
Αυτή την περίοδο, είσαι ερωτευμένος;
«Είμαι καταπληκτικά! Είμαι μαζί με μία εξαιρετική γυναίκα, που δεν είναι στο χώρο».
Επιδιώκεις το έτερον ήμισυ να μην είναι δημόσιο – αναγνωρίσιμο πρόσωπο;
«Αυτά σου έρχονται, δεν τα επιδιώκεις. Σίγουρα, πάντως, δεν θέλω να απασχολώ με τα προσωπικά μου. Δεν νομίζω ότι έχουν ενδιαφέρον».
Σε ενόχλησε όταν η σχέση σου με την Αντιγόνη Ψυχράμη είχε δημοσιοποιηθεί;
«Όχι, φυσικά! Ούτε εγώ, ούτε το Αντιγονάκι το είχαμε επιδιώξει. Απλά έτυχε...».
Με τις πρώην συντρόφους σου, διατηρείς επαφές;
«Επαφές δεν έχουμε, δεν βγαίνουμε αλλά αν τύχει και βρεθούμε, θα μιλήσουμε. Είμαι από τους ανθρώπους που δεν μαλώνουν, όταν χωρίζουν. Χωρίζω, όταν συνειδητοποιώ ότι δεν μπορώ να προχωρήσω με μία γυναίκα παρακάτω».
Δηλώνεις εργένης από άποψη;
«Είμαι εργένης με τα όλα μου (γέλια)! Δεν μου αρέσουν οι γάμοι, τους σιχαίνομαι, προτιμώ τις κηδείες φαντάσου! Ωστόσο, όταν είμαι με μία γυναίκα, είμαι εκεί, είναι ο άνθρωπος που μοιράζομαι τα πάντα».
Η γνώμη σου για το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ομοφυλοφίλων;
«Δεν έχω κανένα ζήτημα με αυτά. Αν δύο άνθρωποι, θέλουν να είναι μαζί, πρέπει να το κάνουν.  Συμφωνώ και με την ιδέα του να υιοθετούν παιδί. Δύο ομοφυλόφιλοι μπορεί να γίνουν πολύ καλύτεροι γονείς, από κάποιους ετεροφυλόφιλους – κτήνη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.