google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

COMING OUT ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΔΙΑΣΗΜΟ ΗΘΟΠΟΙΟ CHARLIE CARVER

O πανέμορφος 27 χρονος ηθοποιός Charlie Carver, ο οποίος πρωταγωνιστεί στην σειρά Teen Wolf (μαζί με το δίδυμο αδελφό του Max Carver) έκανε coming out μέσα από το Instagram και το μοιράστηκε με τους φίλους του μιλώντας για τον εαυτό του.. Το συγκινητικό μήνυμα του Charlie Carver μιλά για την παραοχή της πραγματικότητας αποκαλύπτοντας ότι είναι ομοφυλόφιλος.
Με μια φωτογραφία του σχολιάζει "Να που σας χρειάζεται όταν ήσασταν νεότεροι, να κάνετε την διαφορά στο κόσμο" έγραψε, "Ως ένα νεαρό αγόρι, ήξερε πάντα ότι ήθελε να γίνει ηθοποιός. Ήξερε ότι ήθελε να είναι πολλά πράγματα! Νόμιζε ότι ήθελε να γίνει ζωγράφος, ή ποδοσφαιριστής... Αλλά η ουσία ήταν που παρέμεινει πάντα ανθρώπινος και διαφορετικό. Ήταν γύρω από αυτή την ηλικία μου και τα συναισθήματά του, όμως αφηρημένα, γνώριζα ότι ήμουν διαφορετικός από μερικά από τα άλλα αγόρια στην τάξη μου » γράφει μεταξύ άλλων..
Ο πασίγνωστος ηθοποιός  συνέχισε: «Με τον καιρό, αυτό το αφηρημένο" συναίσθημα 'μεγάλωσε αλλά η ουσία ήταν ότι συχνά η ηλικία του όπως ομολογεί χαρακτηρίζεται από αισθήματα απελπισίας και της αποξένωσης, που καταλήγει σε μια κορύφωση του που ορθώνει με τρεις λέξεις φωναχτά:.« Είμαι γκέι Το είπα στον εαυτό μου σε πρώτη φάση, για να δούμε πώς αισθάνομαι....Θα ακουγόταν αληθινό, να μισούσα τον εαυτό μου για να κάνω το χατίρι των άλλων αλλά τελικά ευτυχώς δεν συνέρβη.. Ήμουν δώδεκα. Θα μου πάρει μερικά χρόνια πριν θα μπορούσα να τα επαναλάβω σε κανέναν άλλον, εν τω μεταξύ, μετέτρεπα τη φράση ξανά και ξανά στο στόμα μου μέχρι που ένιωσα άνετα και σίγουροι αρκετό για να αφήσει τα λόγια να εκτονωθούν δημόσια και πάλι, αυτή τη φορά με την οικογένειά μου .. "
Ο Carver γιόρτασε το γεγονός ότι προέρχεται από μια οικογένεια που πήρε θετικά την αποδοχή του ποιος είναι, αλλά καταλαβαίνει ότι το ίδιο δεν συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Δηλώνει ότι όσοι είναι ΟΚ με τον εαυτό τους όσο νωρίς γίνεται να κάνουν πράξη την αποδοχή του εαυτού τους, δηλώνοντας ότι είναι διαφορετικός και συνάμα μοναδικός!!
ΓΡΑΦΕΙ Ο JULIAN ASIMAKOPOULOS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.