google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Γνωστός Έλληνας ηθοποιός : "Πλήρωσα ακριβά τις δηλώσεις μου για τους ομοφυλόφιλους"

Στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια, «Parole», βρέθηκε καλεσμένος ο γνωστός ηθοποιός, ο οποίος θέλησε να απολογηθεί για όσα είχε δηλώσει στο παρελθόν για τους ομοφυλόφιλους.
Ο λόγος για τον Μιχάλη Ιατρόπουλο, ο οποίος παραδέχτηκε στον αέρα της εκπομπής πως εξαιτίας αυτών που είπε λίγο έλειψε να τον ξεγράψουν από τον χώρο της τηλεόρασης.

Ο ίδιος είπε χαρακτηριστικά: «Πλήρωσα ακριβά τις δηλώσεις μου για τους ομοφυλόφιλους.Φυσικά και το πλήρωσα, αυτοί δεν κάνουν κουμάντο; Είναι παρεξηγημένο αυτό, εγώ δεν μίλησα άσχημα. Δεν είχαν την ψυχή να μου την πέσουν στα ίσα, δουλέψανε τα τηλέφωνα. Αν τα βάλεις με τους gay, τελείωσες. Είχα πει ότι δεν ήταν αυτό το πρόβλημα της Ελλάδος. Στα νιάτα μου έκανα παρέα με ομοφυλόφιλους, όπως και τώρα, τους οποίους εκτιμώ, τιμώ και αγαπώ πάρα πολύ. Εγώ είμαι υπέρ του συμφώνου συμβίωσης γιατί η ζωή του καθενός ανήκει στον ίδιο και σε κανέναν άλλον. Απλά είναι άκαιρο αυτή την εποχή να γίνεται τόσος θόρυβος. Ακόμα και παιδιά να πάρουν, με βρίσκει σχεδόν σύμφωνο. Τότε το πλήρωσα με απόρριψη στη δουλειά μου. Αν δεν είχα την Ελένη Ράντου να με κρατάει ζωντανό στο θέαμα, θα με είχαν εξαφανίσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.