google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Σύντροφος επώνυμης Κύπριας ξεσπά! "Δεν είμαι gay"

Για ποιον πρόκειται; Η αιχμηρή του απάντηση σε ερώτηση που του έγινε
Ο Αλέξανδρος Νατσάκος, τον οποίο γνωρίσαμε μέσα από τη συμμετοχή του στον πρώτο κύκλο του "Power of Love", παραχώρησε συνέντευξή στο "Down Town Κύπρου" και στον Αλέξανδρο Πρίφτη και ξεκαθάρισε αν τον ενοχλεί που τον αποκαλούν "gay icon".
Πολλοί σε αποκαλούν «gay icon». Αυτό σε ενοχλεί;
Δεν είμαι gay, έχω σχέση με την Παντελίτσα (γνωστή Κύπρια influencer). Επίσης, δεν έχω κανένα θέμα με τους gay. Ακόμα και κάποιοι άντρες που με προσέγγισαν στο παρελθόν ερωτικά, στην πορεία τους έκανα φίλους μου. Είμαι ξεκάθαρος στις σεξουαλικές μου προτιμήσεις.

To "gay icon", όμως, έχει να κάνει με την εικόνα σου, όχι με τις σεξουαλικές σου επιλογές…
Ναι, τι να σου πω. Σε λίγο, ρε αδερφέ, θα μας χρεώνουν και τον αέρα που αναπνέουμε! (γελάμε).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.