google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Με πειράζει ο άλλος, γιατί μου θυμίζει κάτι από εμένα

Tο φαινόμενο της ομοφοβίας ακούγεται συχνά τον τελευταίο καιρό. Η ομοφοβία περιγράφει ένα σύνολο αρνητικών συναισθημάτων σε ανθρώπους με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό από την ετεροφυλία και την παραδοσιακή ετεροκανονικότητα. Η ομοφοβία περιλαμβάνει έντονη αποδοκιμασία έναντι ΛΟΑΤΚΙ ατόμων, σωματική και ψυχολογική βία, ειρωνεία και έλλειψη ανοχής. Πολλοί παράγονταν συντελούν στη δημιουργία και την έκφραση ομοφοβικής συμπεριφοράς. Η έλλειψη ανοχής στο διαφορετικό από αυτό που εμείς μάθαμε να θεωρούμε φυσιολογικό, οι θρησκευτικές αντιλήψεις, η έλλειψη συναναστροφής με ΛΟΑΤΚΙ άτομα, το χαμηλό επίπεδο παιδείας. Και ενώ οι ποικιλομορφία των σεξουαλικών προτιμήσεων είναι πολυποίκιλη σε πάνω από 100 είδη, το μόνο είδος που εξακολουθεί να έχει πρόβλημα με αυτό, είναι ο άνθρωπος. Γιατί; Γιατί εξαιτίας της ''νοημοσύνης'' του, έχει δημιουργήσει ιδεολογίες για τα πράγματα. Πολιτικές, κοινωνικές, θρησκευτικές. Έτσι μόνος του, έβαλε τον εαυτό του σε μεγάλο μπελά. Η δε εσωτερικευμένη ομοφοβία ορισμένων ΛΟΑΤΚΙ ανθρώπων πολλές φορές εκφράζεται με έντονη βιαιότητα, διότι οι ίδιοι προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους πως είναι ''φυσιολογικοί'' και να καταπιέσουν την ομοερωτική τους επιθυμία. Αυτό που επιθυμούν με τη συμπεριφορά τους τα ομοφοβικά άτομα, είναι να πείσουν τους άλλους –κυρίως τον εαυτό τους- ότι δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων την οποία θεωρούν μη φυσιολογική. Την πράξη αυτή τη συναντάμε κυρίως στον κύκλο της Εκκλησίας, όπου τα κηρύγματα μίσους εναντίον των ομοφυλόφιλων ανθρώπων δίνουν και παίρνουν. Με τραγικά αποτελέσματα, αφού η Εκκλησία διαχρονικά υπήρξε υποστηρίκτρια της πατριαρχίας, επιθυμώντας να ελέγχει την ερωτική ζωή των ανθρώπων, ακόμα και μέσα στο γάμο τους (στο Πηδάλιο της Εκκλησίας, δίνονται εντολές για την ερωτική επαφή ακόμα και σε παντρεμένα ζευγάρια!), δημιουργώντας τρομερά συμπλέγματα ενοχής. 
Κλείνοντας τα μάτια σε κάθε επιστημονική έρευνα, σε κάθε διαφορετικότητα, απομονώνοντας ομάδες ανθρώπων με αντιεπιστημονικές πεποιθήσεις και ρατσιστικές συμπεριφορές. Όταν καταφέρεις να ελέγξεις την ερωτική ζωή του άλλου, έχεις καταφέρει να τον εξουσιάσεις και αυτό εκείνοι το γνωρίζουν καλά. Το βασικό ερώτημα όμως είναι: Γιατί με ενοχλεί τόσο πολύ η ερωτική ζωή του άλλου; Γιατί θέλω να ασχολούμαι με τη ζωή του άλλου και να κρίνω αυτό που είναι; Ο άλλος με πειράζει, μόνο όταν εγώ έχω μέσα μου απωθημένα ή μου θυμίζει κάτι από εμένα. Δεν είναι τυχαίο που άνθρωποι που είχαν έντονα ομοφοβική συμπεριφορά, ξεσκεπάστηκαν από τους εραστές τους. Όσο περισσότερο κραυγάζει κάποιος για κάτι, τόσο περισσότερο προσπαθεί να κρύψει ή τον ενοχλεί κάτι στον δικό του εαυτό. Αν είμαι βέβαιος για τη δική μου σεξουαλικότητα, γιατί να με πειράξει η ερωτική προτίμηση του οποιουδήποτε ανθρώπου; Σε τι με βλάπτει ο διπλανός μου που έχει συντροφική και ερωτική ζωή; Μήπως αυτό αφορά τελικά εμένα και τα δικά μου απωθημένα ή τα δικά μου συναισθηματικά κατάλοιπα; Ο άλλος μας πειράζει μόνο όταν μας θυμίζει κάτι από τον εαυτό μας. Αν καταφέρουμε να χτίσουμε μία κοινωνία ανοχής όπου όλοι οι άνθρωποι θα μπορούν να απολαμβάνουν ελεύθερα τη συντροφικότητα βάση των δικών τους επιλογών, τότε θα υπάρχουν γύρω μας και δίπλα μας αληθινά ευτυχισμένοι άνθρωποι. 
Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.