google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Γροθιά στον ρατσισμό και την ομοφοβία: Η συνέντευξη του Λίαμ Ντέιβις

"Η σεξουαλική μου ταυτότητα δεν βρίσκεται ποτέ στο μυαλό μου όταν παίζω, είναι απλώς ποδόσφαιρο. Μπάλα, γκολ, παιχνίδι. Αποφάσισα να το δηλώσω ανοικτά στα 18 μου, ήταν το τέλειο timing για εμένα. Δέχθηκα πολύ λίγες ερωτήσεις, οι άνθρωποι δεν μου γύρισαν την πλάτη τους ή κάτι τέτοιο, η ζωή μου συνεχίστηκε κανονικά". Δεν είχα ποτέ πρόβλημα στους συλλόγους στους οποίους αγωνίστηκα, είχα θετικούς συμπαίκτες, προπονητικά επιτελεία και φιλάθλους, ήταν πάντα μια καλή εμπειρία για εμένα. Το να σε υποστηρίζει ο σύλλογος σου είναι σπουδαίο, δεν θα μπορούσα να φανταστώ τι θα συνέβαινε αν δεν το έκανε. Θα ένιωθα σαν να μην υπήρχε κανένας εκεί για εμένα και θα ήμουν μόνος ξανά, δεν θα υπήρχε κανένα νόημα στο να παίζω.
Το ποδόσφαιρο με έκανε πάντα να νιώθω καλά, από παιδί υπήρχε μια μπάλα στο σπίτι μου και όταν είχα λίγο χρόνο ελεύθερο, θα έκανα πάντα το ίδιο πράγμα: θα πήγαινα να παίξω μπάλα. Δεν υπήρξε μεγάλη έκπληξη ή απορία στην πόλη όταν τελικά εκδηλώθηκα. Η Αγγλική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία κάνει όλο και περισσότερα σχετικά με το να αντιμετωπίσει ομοφοβικές συμπεριφορές και νομίζω ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν πιο θετική στάση πλέον, περιστατικά ρατσισμού θα συμβαίνουν όλο και πιο σπάνια. Το ποδόσφαιρο είναι εκεί για τον καθένα που το αγαπάει, είτε για να παίζει, είτε για να παρακολουθεί αγώνες από το γήπεδο, είτε για να βλέπει τα ματς στην τηλεόραση. Δεν πρέπει να σε κρατάει τίποτα πίσω, στο ποδόσφαιρο θα έχουμε ισότητα. Το να είσαι ομοφυλόφιλος δεν πρέπει να είναι στίγμα. 
Μην σκεφτείτε ποτέ ότι θα χρειαστεί να αναφερθείτε στον εαυτό σας, όταν πάτε σε έναν σύλλογο, ως gay ποδοσφαιριστές. Είστε απλώς ποδοσφαιριστές, έχετε τους συμπαίκτες σας. Αν σας θέλει ο προπονητής, θα είστε εκεί, ότι κάνετε εκτός γηπέδου είναι μέρος της δικής σας ζωής», δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της UEFA ο 27χρονος ποδοσφαιριστής, παραδίδοντας μαθήματα αξιοπρέπειας και δείχνοντας για μια ακόμη φορά ασύλληπτο θάρρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.