google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

COMING OUT STORIES: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ...

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Χ. 20 απο Θεσ/νίκη- ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΟΠΩΣ ΕΣΤΑΛΗ ΑΠΟ ΦΙΛΟ
Ήξερα από πολύ μικρός ότι είμαι gay απλά δεν ήθελα να το παραδεκτώ και πίστευα ότι ήμουν ο μόνος έτσι. Σαν χαρακτήρας ήμουν αρκετά ευαίσθητος και χαμηλών τόνων.. Ένα καλό είναι ότι δεν μου φαινόταν δηλ ήμουν και είμαι αρρενωπός οπότε ευτυχώς δεν είχα και πολλά πειράγματα για το θέμα.. Μόνο φυσικά τα μικρά συνηθισμένα που λένε σε όλους.. αλλά στόχος για το συγκεκριμένο θέμα δεν έγινα ευτυχώς. Στα σχολικά μου χρόνια από το γυμνάσιο και μετά έκανα παρέα με τα άλλα παιδιά μόνο μέσα στο σχολείο – δεν είχα καμιά όρεξη να βγω μαζί τους έξω γιατί έβλεπα ότι δεν ταιριάζουμε..  Προσευχόμουν να είχα μια άλλη ζωή με πολλούς αληθινούς φίλους να βγαίνουμε και έτσι… αλλά φυσικά ποτέ δεν γινόταν.. έπρεπε να το καταλάβω ότι ήταν εντάξει να είμαι gay αλλά οκ ήμουν μικρός και όπως όλα τα παιδιά στην εφηβεία με το ίδιο θέμα νιώθουν άσχημα .. Ήταν δύσκολη περίοδος τότε αλλά αυτή ανήκει στο παρελθόν.. Σιγά σιγά στην πορεία άρχισα να συμβιβάζομαι με το θέμα χωρίς να θέλω να έχω άλλη ζώή (έπαιξε ρόλο και το ότι ερωτέυτηκα στη συνέχεια και έβλεπα ότι ήταν πολύ ωραίο αυτό το συναίσθημα..) αλλά φυσικά πάλι πιεζόμουν και ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα..
Στα 15 μου ένα καλοκαίρι ερωτεύτηκα για πρώτη φορά και πολύ δυνατά με ένα παιδί κοντά στην ηλικία μου. Υπήρχε ανταπόκριση, κοιτιόμασταν συνέχεια στην παραλία (έμενε εκεί κοντά) και μ χαμογελούσε.. Ή ξαδέρφη μ τον ήξερε και όταν ερχόμασταν κοντά υπήρχε αμηχανία.. Στην πορεία είχα βρει και τον αριθμό του με κάποιο τρόπο και τ έστελνα ανώνυμα ερωτικά μηνύματα και αυτός μ απαντούσε συνέχεια με αποκρύψεις.. (μάλλον θα είχε βρει και αυτός το δικό μ).. Τεσπα το πρόβλημα ήτσν ότι υπηρχε απόσταση και ότι δεν γινόταν τίποτα αφού ήμουν περιτριγυρισμένος με συγγενής και αυτός με δικά του άτομα και ήταν δύσκολο.. Πέρασα πολύ δύσκολα εκείνη τη περίοδο γιατί ήθελα να ήμαστε μαζί και δεν γινόταν.. μετά από κανα 1μισι χρόνο το ξεπέρασα.. Επίσης πήγα στο ίδιο μέρος 2-3 καλοκαίρια αλλά γενικά το είχα ξεπεράσει στην πορεία (είχα και άλλον έρωτα να σκέφτομαι π θα αναφερθώ παρακάτω γ αυτό..)
Στο λύκείο ήταν ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα αλλά ευτυχώς ήξερα να προστατεύομαι και να αντιμετωπίζω δύσκολες καταστάσεις.. έβλεπα και άλλα άτομα που φαίνονταν και τα κοροιδεύαν και τα πειράζαν και ένιωθα άσχημα.. είναι πολύ δύσκολο αυτό αλλά να ξες ότι μια μέρα θα φύγεις απο κει και θα είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θέλεις.. (γενικά οι δυσκολίες τις ζωής μας κάνουν καλό γιατι μας κάνουν πιο δυνατούς..) μπορεί να περνάμε δύσκολα πολλές φορές αλλά να ξέρεις ότι περνάει και τα πράγματα πάνε καλύτερα μετά..!
Το καλοκαίρι πριν παω στην τρίτη λυκείου είχα φτάσει σε πολύ κρίσημο σημείο με το θέμα της ομοφυλοφιλίας.. Είχα πάρα πολύ άγχος και σκεφτόμουν πως θα είναι η ζωή μου στη συνέχεια – πως θα τα καταφέρω.. Και όλη αυτή η πίεση μου βγήκε σε κάποιες ξαφνικές ανυπόφορες κρίσεις πανικού που κυριολεκτικά όσο δύσκολες και να ήταν με σώσαν γιατί με κάναν να ζητήσω βοήθεια.. Η κρίση πανικού οφείλεται στο συσσωρευμένο άγχος (ψάξτο στο ίντερνετ) και έχεις την αίσθηση ότι χάνεις τον κόσμο εκείνη την ώρα που το παθαίνεις – ότι πεθαίνεις..
Στη συνέχεια η ζωή μου άλλαξε προς το καλύτερο! Αποφάσησα πως θα ζήσω την ζωή μου ακριβώς όπως είμαι και θα είμαι ευτυχισμένος! Πήγα σε ψυχολόγο με δική μου πρωτοβουλία η οποία με βοήθησε πάρα πολύ και ήταν θετική με το θέμα! Επίσης σε συνδιασμό με την ψυχοθεραπεία άρχισα να ενημερώνομαι με σχετικά θέματα στο ίντερνετ για την ομοφυλοφιλία.. (άρθρα, βίντεο, ταινίες, συνεντεύξεις διάσημων gay) και πραγματικά με βοήθησε πάρα πολύ. Άρχισα να έχω περισότερη αυτοπεποίθηση με αυτό που είμαι και να νιώθω καλά!
Βέβαια υπήρξαν κάποιες ακόμα δυσκολίες του λυκείου στη συνέχεια..
Στην τρίτη λυκείου ερωτεύτηκα για 2η φορά πολύ δυνατά πάλι με ανταπόκριση.. Με το παιδί κάναμε παρέα όλη την προηγούμενη χρονιά αφού ήμασταν και στην ίδια παρέα.. Αλλα από την αρχή της τρίτης λυκείου δεν ήταν έτσι.. Με κοιτούσε συνέχεια και γω φυσικά τον κοιτούσα, χαμόγελα, όταν είμασταν μέσα στο μάθημα πάλι κοιτιόμασταν και κοκκίνηζαν τα αυτιά του, με έκανε και μένα να το πάθω.. Όταν ερχόμασταν κοντά μου μιλούσε αμήχανα και πολλές φορές υπήρχαν στιγμές π ήμασταν ΄δίπλα και δεν λέγαμε τίποτα.. δηλ δεν μου μιλούσε κιόλας απλά με κοιτούσε.. Το δύσκολο ήταν ότι επειδή ήμασταν μέσα στο λύκειο δεν μπορούσα να κάνω κίνηση και λογικά ούτε κ αυτός γιατί δεν υπάρχει εμπιστοσύνη σε κάτι τέτοιο εκεί μέσα.. Πες ότι κάνω κάτι .. μπορεί να το πάρει αλλιώς και να με καρφώσει στους άλλους κσι το ίδιο ισχύει και γιαυτόν φυσικά ( ναι, το σκέφτεσαι όταν είσαι στο λύκειο – είναι πολύ δύσκολο..)
Αυτό μεταξύ μας κράτησε καμια 2μισι βδομάδες ώσπου δυστυχώς το κατάλαβε η υπόλοιπη παρέα και μας κάναν χαλάστρα.. Ο έρωτας δεν μπορεί να κρυφτεί πολύ.. Αρχίσαν να λένε μαλακίες και να πειράζουν κυρίως εκείνον γιατί ήταν πιο πολύ δικός τους φίλος αλλά και μένα μ λέγαν κάποιες μαλακίες.. Ευτυχώς δεν έγινε ποτέ κάτι σοβαρό ειςβάρος μας εκεί μέσα μετά απ αυτό αλλά πάλι έχεις την αγωνία και το άγχος το τι θα σου συμβεί.. Πήγαινα κάθε μέρα τότε και νόμιζα ότι ξέραν όλλοι και μας σχολιάζαν πίσω από την πλάτη μας.. Ποτέ δεν με βρήσαν καθαρά με ομοφυλοφιλικό υποννοούμενο η κάτι τέτοιο από τις μαλακίες π συνιθήζουν να λένε τα παιδιά στο σχολείο αλλά πετούσαν πολλές φορές υποννοούμενα που πήγαιναν για μένα και το παιδί.. Ευτυχώς είχα και την υποστήριξη της ψυχολόγου μου έδινε δυμβουλές και τις μιλούσα.. Είναι πολύ καλό να μιλάς σε κάποιον που μπορεί να σε ακούσει και να σε βοηθήσει σε καταστάσεις δύσκολες σαν και αυτές.
Το θέμα ευτυχώς ξεχάστηκε μετά απο μερικούς μήνες αλλά η σχέση μ με το παιδί ψυχράνθηκε κάπως.. και πάλι με κοιτούσε έντονα ως το τέλος του λυκείου.. Είχα πάρει απόφαση να του μιλήσω στο τέλος του λυκείου.. Τον πήρα τηλ αλλά μου το έκλεισε 2 φορές.. Είπα οκ ας κάνει ότι θέλει.. πρέπει να πιεζόταν πολύ.. αν το διαβάζεις αυτό και καταλαβαίνεις ποιος είμαι τότε εύχομαι να περνάς καλά όπου κ να είσαι τώρα..!
Τελείωσα και το λύκειο, έγινα φοιτητής και άρχισα να κάνω γνωριμίες από κοντά (από το ίντερνετ).. κάποιες άξιζαν άλλες όχι αλλά έτσι είναι αυτά και στις κανονικές γνωριμίες..εντός η εκτός ίντερνετ.. έκανα 2 σχέσεις που πραγματικά ήταν πολύ καλές και φίλους με τους οποίους βγαίνω και μπορώ να είμαι ελεύθερος να μιλάω μαζί τους με άνεση.. Φυσικά δεν λέω σε όποιον ναάναι για μένα γενικά πρέπει να το λες μόνο σε άτομαι που εμπιστεύεσαι και θεωρείς ότι είναι εντάξει.. Η ζωή μου έχει αλλάξει προς το καλύτερο!
Σε όλους όσους το διαβάζουν αυτό: Μην αφήνεις να σε επηρεάζει το τι λένε οι άλλοι για σένα και το θέμα της ομοφυλοφιλίας.. ακόμα και η εκκλησία.. δεν είναι αρρώστια.. δεν γνωρίζουν και γιαυτό δεν ξέρουν τι λένε.. Η ομοφυλοφιλία, το να είσαι gay η λεσβία είναι απόλυτα φυσιολογικό και είναι σεξουαλικός προσανατολισμός όπως και η ετεροφυλοφιλία.. Και φυσικά δεν είναι αμαρτία (μην ακούς τι λένε οι άλλοι)..
Αν βρίσκεσαι σε δύσκολη θέση και αντιμετωπίζεις προβλήματα σχετικά με αυτό το θέμα στη ζωή σου να μιλήσεις σίγουρα σε κάποιον ο οποίος πιστεύεις ότι θα σε ακούσει και θα σε καταλάβει.. Μπορεί να περνάς δύσκολα τώρα αλλά έχεις μεγάλη αξία και θα τα καταφέρεις! Σκέψου ότι υπάρχουν και χειρότερα.. Όταν θα περάσεις τα δύσκολα θα είσαι πιο δυνατός! Θα ζήσεις πολύ όμορφα πράγματα στη ζωή σου -να ονειρεύεσαι πάντα και να έχεις πίστη! Και να είσαι αισιόδοξος για το μέλλον παίζει σημαντικό ρόλο..!  Επίσης κάτι σημαντικό είναι να ενημερωθείς απο το ίντερνετ.. δες και κάτι βίντεο με την ονομασία it gets better που σίγουρα θα σε βοηθήσουν! Θα πάνε πολύ καλύτερα τα πράγματα..! Θα νιώσεις άλλος άνθρωπος!
Καλή δύναμη σε όλους εύχομαι και καλή συνέχεια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.