google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Κατερίνα Καινούργιου: Ο ρατσισμός, το bullying και οι σχέσεις που της χρεώνουν

Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε για τελευταία φορά για την προσωπική της ζωή και τις σχέσεις που της χρεώνουν. Καλεσμένη στο πλατό του Γρηγόρη Αρναούτογλου και στην εκπομπή «The 2Night Show» βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης (3/4), η παρουσιάστρια του Open TV, Κατερίνα Καινούργιου. Η «πρωταγωνίστρια» της πρωινής εκπομπής «Ευτυχείτε» μίλησε για την προσωπική της ζωή, για το bullying που δέχθηκε, αλλά και για τις απειλές κατά της ζωής της, μετά από κάποιες τοποθετήσεις που έκανε στην εκπομπή της.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, δεν έκρυψε τη συμπάθειά του προς την καλεσμένη του, ενώ θυμήθηκε και την πρώτη τους γνωριμία. Οι δυο τους συνεργάστηκαν όταν η Κατερίνα Καινούργιου, ήταν μόλις 18 ετών και εργαζόταν στην εκπομπή του Γρηγόρη. Η Καινούργιου όταν ρωτήθηκε για την προσωπική της ζωή δήλωσε ότι έχει αποφασίσει να μην ξαναμιλήσει ποτέ δημόσια για κάποια σχέση της.
Αν και η Κατερίνα Καινούργιου δήλωσε «single» στην παρούσα φάση της ζωής της, μίλησε για το πόσο θέλει να δημιουργήσει μια δική της οικογένεια με έναν άνθρωπο που θα είναι το άλλο της μισό. Αναφορικά με τις σχέσεις που της χρεώνουν κατά καιρούς είπε:
«Μπορεί να υπάρχουν άνθρωποι δίπλα μου που να είναι απλά φίλοι μου ή να είμαστε σε ένα φιλικό πλαίσιο και να μου τους χρεώνουν. Έχει γίνει πολλές φορές να μου χρεώσουν σχέση τσάμπα. Τον τελευταίο καιρό έχω πάρει μία απόφαση. Δε θέλω να ξαναμιλήσω καθόλου για την προσωπική μου ζωή και να μην απαντάω σε τίποτα. Όσο γίνεται να εξαφανιστώ από αυτό».
Και συνέχισε: «Υπήρξαν στιγμές που μίλησα για την προσωπική μου ζωή. Στο παρελθόν έχω κάνει πολύ μεγάλα λάθη. Οπότε πια στο λέω εδώ. Σημείωσε τη μέρα και την ώρα. Από την Κατερίνα ποτέ πια τέτοιες δηλώσεις. Ό,τι κι αν συμβαίνει στη ζωή μου αφορά μόνο εμένα. Είμαι πολύ καλά στην παρούσα φάση, είμαι μόνη μου. Τέλεια». Παραδέχθηκε, επίσης, ότι έχει επισκεφθεί ψυχολόγο, έχει life-coacher και κάνει Theta Healing.
Αναφορικά με το θέμα που είχε δημιουργηθεί με το κορεάτικο συγκρότημα και τα σχόλια που είχε κάνει στην εκπομπή της, η Κατερίνα Καινούριου μίλησε για το bullying που δέχθηκε,είπε ότι κατηγορήθηκε για ρατσισμό και δέχθηκε απειλές κατά της ζωής της. Ζήτησε δημόσια συγγνώμη για τα όσα είπε όμως δεν έκρυψε την ενόχληση της για όσα έγιναν εκείνες τις ημέρες. Από το 'Εθνος'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.