google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΞΑΝΑ Ο 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ' Γ. ΜΠΕΖΟΣ ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ

Οι δηλώσεις του ηθοποιού, Γιάννη Μπέζου για τους γκέι! Τι πιστεύει;
Ο Γιάννης Μπέζος σε παλαιότερη συνέντευξή του, και με αφορμή το κόψιμο τηλεοπτικής σειράς στην οποία πρωταγωνιστούσε, με θέμα ένα γκέι ζευγάρι, είπε την άποψη του για τους γκέι και το σύμφωνο συμβίωσης.
Η παρουσιάστρια τον ρώτησε για το σύμφωνο συμβίωσης, αλλά και για την υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια, στην οποία ο ηθοποιός είχε μιλήσει σε παλαιότερες δηλώσεις του: "Η πολιτεία κινήθηκε σωστά στο σύμφωνο συμβίωσης και καλά θα κάνουν και οι εμπλεκόμενοι, οι ομοφυλόφιλοι, να κρατήσουν και αυτοί μια σοβαρή στάση. Γενικότερα. Δεν χρειάζεται να είναι στιλ. Είναι τρόπος ζωής. Η σeξουαλική προτίμηση δεν έχει να κάνει με το πώς συμπεριφερόμαστε. Έχει να κάνει με το τι επιθυμούμε μέσα μας", δήλωσε ο ηθοποιός.
Γιάννης Μπέζος δηλώσεις
Ο κ. Μπέζος συνέχισε λέγοντας: "Ακούω το επιχείρημα ότι ένα παιδί προκειμένου να μην έχει καθόλου οικογένεια, ας έχει αυτό. Το παιδί είναι καλύτερα να έχει έναν κακό πατέρα και μια κακή μητέρα, παρά δυο καλούς πατεράδες ή δυο καλές μανάδες. Αυτό πιστεύω εγώ. Δεν είναι αντιμετωπίσιμο αυτό. Όταν έχει έναν πατέρα, το παιδί κάπου αναφέρεται. Όταν έχει μια μητέρα, αναφέρεται στη μητέρα. Γιατί η μητέρα είναι άλλο πράγμα και ο πατέρας καλύπτει άλλο κόσμο. Όταν ένα παιδάκι έχει δύο ανθρώπους, οι οποίοι δεν είναι και οι φυσικοί του γονείς, δεν είναι το ίδιο πράγμα".

Κακός, απότομος, αγενής: Σάλος με την αποκάλυψη για τον Γιάννη Μπέζο!

Έχει κατηγορηθεί για αλαζονεία, για αγένεια και για προκλητικές δηλώσεις, όμως δεν δείχνει διατεθειμένος να αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό. Ο πασίγνωστος και αγαπημένος ηθοποιός Γιάννης Μπέζος παραχώρησε συνέντευξη και μίλησε εφ’ όλης της ύλης.
«Δεν απευθύνθηκα στον δημοσιογράφο. Γενικότερα δεν συνομιλώ με ανθρώπους με τους οποίους δεν έχω να πω κάτι. όχι μόνο από τον Τύπο. Γενικότερα με ανθρώπους που δεν εκτιμώ δεν έχω να πω τίποτα. Δεν θα μπω σε συζητήσεις με αδιάφορους και ανύπαρκτους. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν απευθυνόμουν στον άνθρωπο. Στη δημοσιογραφία γενικά. Δεν μπορώ να απαντώ στον κάθε ανόητο και αγράμματο» είπε ο ηθοποιός.
Να υπενθυμίσουμε, ότι πολλές είναι οι φορές που ο Γιάννης Μπέζος έχει προκαλέσει με τις δηλώσεις του.
Γιάννης Μπέζος
Όσο για το αν τον ενόχλησε που έγραψαν για την κόρη του και την παράσταση που παίζει απάντησε:
«Με ενοχλεί ότι εκμεταλλεύονται το όνομα για να πουλήσουν 5 φύλλα τα οποία είναι ελεεινά και τρισάθλια. Δεν παθαίνουν τίποτα ούτε η κόρη μου ούτε εγώ, απλώς πρέπει κάποια στιγμή να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα».
Στην ίδια συνέντευξη ρωτήθηκε εάν τον πειράζει που κάποιοι πιστεύουν ότι είναι κακός, απότομος, αγενής:
«Δεν με ενοχλεί καθόλου. Για αυτούς που νομίζουν ότι είμαι απότομος και αγενής θα παραμείνω απότομος και αγενής. Για τους υπόλοιπους θα παραμείνω αυτό που είμαι. Εξαρτάται ο καθένας πως αντιλαμβάνεται τα πράγματα. Για να ορίσεις τον αγενή πρέπει να ορίσεις πρώτα τον ευγενή. Ευγενής τέτοιου είδους που θέλουν δεν είμαι. Άρα θα παραμείνω για αυτούς αγενής και είμαι πάρα πολύ υπερήφανος γι’ αυτό. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου, μα καθόλου. Θα γίνω χειρότερος από ό,τι ήμουν» είπε και συνέχισε:
«Γιατί θα τους προβοκάρω όλους τους ανόητους και τους αγράμματους και τους ξερόλες, διότι το παιχνίδι θα το ορίζω εγώ στον εαυτό μου και όχι οι άλλοι».
Γιάννης Μπέζος
Για την πολιτική είπε: «Δεν με ενδιαφέρει. Δεν μπορώ να πω κάτι σε κομματικούς και δεν μπορώ να ακούω περίεργα πράγματα. Είμαι βέβαιος ότι θα μειοψηφώ, για να μη σου πω ότι θα είμαι τελείως μόνος μου».
Τέλος για το αν θα έκανε ριμέικ των Απαράδεκτων είπε ότι «αυτό δεν γίνεται γιατί λείπει ο Βλάσσης. Είμαι κατά των επαναλήψεων τέτοιο είδους, διότι τις θεωρώ μνημόσυνα». athens magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.