google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

"Eat Pray Love": Η διάσημη συγγραφέας που έκανε ηχηρό coming out!

Η αφορμή, ένα τραγικό συμβάν στη ζωή της... Μέσω ενός πολύ συγκινητικού μηνύματος στον λογαριασμό της στο Facebook, η Elizabeth Gilbert, συγγραφέας του best seller "Eat Pray Love", αποκάλυψε πως έχει σχέση με μια γυναίκα- την καλύτερή της φίλη, Rayya Elias.
Δυστυχώς όμως μαζί με αυτή την, για πρώτη φορά δημοσίως, παραδοχή, η γνωστή συγγραφέας πληροφόρησε επίσης τους αναγνώστες πως η Elias διαγνώστηκε με καρκίνο, σε ένα μήνυμα ταυτόχρονα σπαρακτικό κι ελπιδοφόρο. Η Gilbert παραδέχθηκε πως η Elias ήταν ο λόγος που χώρισε με τον σύζυγό της José Nunes (ο Felipe στο Eat, Pray Love) και συνέχισε εξηγώντας πως συνειδητοποίησε την αγάπη της για την Elias τη στιγμή που έμαθε για την διάγνωσή της και πως έχει καρκίνο στο πάγκρεας και το συκώτι. Γράφει η Gilbert: "Ο θάνατος - ή η προοπτική του θανάτου- βρίσκει πάντα τρόπο να παίρνει ο,τιδήποτε δεν είναι αληθινό και σε αυτό το σημείο του απόλυτου ρεαλισμού, ήρθα αντιμέτωπη με την αλήθεια: δεν αγαπώ απλώς την Rayya, είμαι ερωτευμένη με την Rayya. Και δεν έχω άλλο χρόνο για να αρνούμαι αυτήν την αλήθεια.
Η σκέψη του να κάθομαι μια μέρα σε κάποιο δωμάτιο νοσοκομείου και να την παρακολουθώ να ξεγλιστρά μακριά μου, χωρίς να έχω επιτρέψει ποτέ σε εκείνη (ή σε εμένα!) να μάθει την έκταση των αληθινών συναισθημάτων μου για εκείνη... λοιπόν, αυτή η σκέψη ήταν αδιανόητη. Γιατί αυτή είναι η αλήθεια για την αλήθεια: Με το που την δεις, δεν μπορείς να την ξε-δεις". Και αναφέρει σε άλλο σημείο: "Όταν πρωτοέμαθα για την διάγνωση της Rayya, μια καταπακτή άνοιξε στην καρδιά μου (που δεν ήξερα καν ότι υπάρχει εκεί) και όλη μου η ύπαρξη έπεσε σε εκείνη την πόρτα. Από εκείνη τη στιγμή κι έπειτα, όλα έγιναν ΕΚΕΙΝΗ. Ακύρωσα τα πάντα στη ζωή μου που μπορούσαν να ακυρωθούν και στάθηκα αμέσως στο πλευρό της, όπου και βρίσκομαι έκτοτε. Οι περισσότεροι γνωρίζετε τι σημαίνει η Rayya για εμένα. Είναι η καλύτερή μου φίλη, ναι, αλλά υπήρξε πάντα κάτι μεγαλύτερο από αυτό. Είναι το είδωλό μου, η σύντροφός μου στα ταξίδια, η πιο αξιόπιστη πηγή φωτός για εμένα, η δύναμη της ψυχής μου, η πιο έμπιστη φίλη μου. Με λίγα λόγια, είναι ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ μου". Η Gilbert εξηγεί επίσης πως η Elias κρύβεται πίσω από την απόφασή της να χωρίσει με τον πρώην σύζυγό της. "Για όσους εκεί έξω κάνετε τόση ώρα το λογαριασμό και αναρωτιέστε αν είναι αυτή η αιτία που τέλειωσε ο γάμος μου φέτος την άνοιξη, η απάντηση είναι απλώς ναι", αναφέρει χαρακτηριστικά.
Τέλος, όσον αφορά στην απόφασή της να μιλήσει τώρα για όλο αυτό κι όχι νωρίτερα, λέει: "Ο λόγος που δεν μίλησω νωρίτερα δημοσίως για εμένα και την Rayya είναι επειδή εμείς (και οι οικογένειές μας) χρειαζόμασταν αυτήν την ανάπαυλα και την ιδιωτικότητα τους τελευταίους μήνες, για να διαχειριστούμε όλες τις διαδικασίες και τις εξελίξεις και τις αλλαγές και τις προκλήσεις. Οπότε γιατί μιλάω τώρα δημοσίως γι' αυτό; Επειδή -καλώς ή κακώς- είμαι κάποια που ζει στη δημοσιότητα. Για την δική μου ακεραιότητα και ψυχική υγεία, θέλω να μπορώ να μπαίνω σε έναν οποιονδήποτε χώρο με την Rayya στην αγκαλιά μου, νιώθοντας ήρεμη ώστε να στέκομαι ανοιχτή απέναντι στο τι πραγματικά σημαίνουμε η μία για την άλλη". Και για επίλογο, καλεί όλους όσοι την ακολουθούν να μην μπουν στη διαδικασία να τις στέλνουν συμβουλές και θεραπείες και προσωπικές τους εμπειρίες για τον καρκίνο, αλλά απλώς την αγάπη τους. "Ευγενικά και με σεβασμό σας παρακαλώ όλους να συγκρατηθείτε.
Κάτι που ανακαλύπτεις όταν ένας αγαπημένος σου έχει καρκίνο είναι πως ΟΛΟΙ έχουν είτε μια θαυματουργή ιστορία είτε μια τρομακτική να σου αφηγηθούν και θέλουν απελπιστικά να το κάνουν. Καταλαβαίνω πως ο κόσμος θέλει απλώς να βοηθήσει, αλλά σας παρακαλώ μην μας κατακλύζεται με περισσότερα στοιχεία. Η Rayya έχει επιλέξει τον δρόμο της μέσα στην αρρώστια και είναι δυνατή σε αυτό. Ωστόσο σας ευχαριστώ που νοιάζεστε!".
"Επειδή πιστεύω στην αγάπη, σας ζητάω αγάπη. Οποιαδήποτε αγάπη κουβαλάτε στις καρδιές σας, μπορείτε να μας την στέλνετε; Θα εκτιμηθεί πάρα πολύ και -πιστέψτε με- θα την νιώσουμε. Θα βοηθήσει. Μπορεί η αλήθεια να είναι η δύναμη που μας οδηγεί όπου θέλουμε να βρεθούμε στη ζωή μας, αλλά η αγάπη είναι η δύναμη που μας γιατρεύει όταν φτάνουμε εκεί" καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.