google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Arnold Schwarzenegger: Ο μπαμπάς μου με χτυπούσε γιατί νόμιζε ότι είμαι gay

Σε μια πρωτοφανή αποκάλυψη προχώρησε ο Arnold Schwarzenegger, σε συνέντευξη που παραχώρησε σε εκπομπή της αμερικανικής τηλεόρασης. Ο πασίγνωστος ηθοποιός σόκαρε το κοινό με την δήλωση που έκανε για τον πατέρα του.
«Ο μπαμπάς μου με χτυπούσε γιατί νόμιζε ότι είμαι gay. Η μητέρα μου ρώτησε τον γιατρό “Μπορείς να με βοηθήσεις; Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι “στραβό” με τον γιο μου, καθώς έχει στον τοίχο του φωτογραφίες γυμνών ανδρών. Όλοι οι φίλοι του Arnold έχουν φωτογραφίες κοριτσιών πάνω από το κρεβάτι τους, ο Arnold όχι”», αποκάλυψε ο Arnold Schwarzenegger.
Γεννημένος το 1947 σε ένα μικρό χωριό της Αυστρίας, ο κινηματογραφικός «Εξολοθρευτής» ήταν το δεύτερο παιδί ενός χωροφύλακα και οι χειροδικίες ήταν συχνό φαινόμενο στο σπίτι τους, με αποτέλεσμα στην εφηβεία να διακόψει κάθε σχέση με τον πατέρα του, ενώ στη συνέχεια μετανάστευσε στις ΗΠΑ, όπου έκανε λαμπρή καριέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.