google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Jennifer Aniston: Αυτός ο άνδρας δεν θα με παντρευτεί ποτέ γιατί είναι γκέι

Η Jennifer Aniston μιλάει για τον καλύτερό της φίλο τον κομμωτή Chris McMillan και στάζει μέλι H Jennifer Aniston πρόσφατα είναι πολύ απασχολημένη τόσο με τα επαγγελματικά της όσο και με το διαζύγιό της που είναι σε εξέλιξη. Πριν από μερικές μέρες έδωσε το παρόν σε βραβεία για κομμωτές όπου βράβευσε τον καλύτερό της φίλο για τον οποίο αποκάλυψε ότι ποτέ δεν θα την παντρευτεί γιατί απλούστατα είναι γκέι. Πιο συγκεκριμένα η Jennifer Aniston βρέθηκε στα InStyle Awards στο Λος Άντζελες. Κατά διάρκεια του σόου η 49χρονη ηθοποιός είχε την τιμή όπως λέει η ίδια να βραβεύσει τον καλύτερό της φίλο. Η Jen αφού απένειμε το κορυφαίο βραβείο στον διάσημο κομμωτή Chris McMillan είχε να πει τα καλύτερα λόγια για εκείνον: «Είμαι εδώ για να μιλήσω για έναν καλό μου φίλο. Τον καλύτερό μου φίλο. Τον αδερφό μου από άλλη μητέρα.
Τον άνδρα μου ο οποίος δεν πρόκειται ποτέ να με παντρευτεί γιατί είναι γκέι», είπε η Τζεν χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Είσαι ένας από τους πιο ευαίσθητους και συμπονετικούς ανθρώπους που έχω την τύχη να είσαι οικογένειά μου. Νιώθω ευλογημένη για αυτό. Φτάνουμε τα 25 χρόνια μαζί, το οποίο είναι σοκαριστικό για εμένα. Έχουμε σώσει τις ζωές και τις καρδιές ο ένας του άλλου πάρα πολλές φορές, κι αυτό το εννοώ τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά». Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και αυτά που είπε ο Chris για την Aniston. «Δεν με έμαθε μόνο να έχω φίλους, αλλά να είμαι φίλος. Είμαι τόσο τυχερός που έχω μια μούσα όπως η Jen. Ποιος θα μπορούσε να ζητήσει έναν καλύτερο συνεργάτη στο έγκλημα;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.