google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

"Η αδελφή μου είναι γκέι, είμαι χαρούμενος γι' αυτήν"!

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "France Football" ο Βέλγος μέσος της Ίντερ, Ράτζα Ναϊνγκολάν αποκάλυψε κάποιες λεπτομέρειες από την προσωπική του ζωή αλλά και τις σεξουαλικές προτιμήσεις της αδελφής του. Αναλυτικά: "
Είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν είμαι κακό παιδί όπως λένε. Οι άνθρωποι που λένε ότι δεν μπορεί ένας ποδοσφαιριστής να ζήσει φυσιολογικά είναι λάθος. Μπορεί να περπατήσω στις χειρότερες γειτονιές και να ζήσω όπως όλοι. Ψωνίζω στο σούπερ μάρκετ, καπνίζω χωρίς να κρύβομαι. Αυτός είναι ο τρόπος ζωής μου. Μπορεί να κερδίζω αρκετές χιλιάδες ευρώ αλλά το κάνω για να βοηθήσω την οικογένεια μου. Να τους εξασφαλίσω ένα καλύτερο βιοτικό επίπεδο για αυτούς. Είναι ευθύνη μου να τους βοηθήσω αφού η μητέρα μου πέθανε πριν λίγα χρόνια. Στην συνέχεια αποκάλυψε για την δίδυμη αδελφή του: "Η δίδυμη αδελφή μου είναι γκέι, είναι ευτυχισμένη και για αυτό είμαι πολύ χαρούμενος. Το δέχομαι αφού είναι ευτυχισμένη." Αντώνης Κωνσταντινίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.