google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Κορυφαίος Σταρ του MLS αποκαλύπτει ότι είναι γκέι

Ο άσος της Μινεσότα Γιουνάιτεντ, Μάρτιν Κόλιν έγινε ο μοναδικός εν ενεργεία άνδρας επαγγελματίας αθλητής στις ΗΠΑ που παραδέχεται ότι είναι ομοφυλόφιλος. Ακόμη ένας αθλητής που έχει το θάρρος να βγει δημόσια και να παραδεχτεί πως είναι ομοφυλόφιλος. 
Απέναντι σε μία παγκόσμια κοινωνία που συνεχίζει να μαστίζεται από φαινόμενα ρατσισμού σε κάθε τι διαφορετικό, ο 23χρονος μέσος της Μινεσότα Γιουνάιτεντ παραδέχτηκε πως είναι ομοφυλόφιλος, ανήμερα «Νύχτας της Υπερηφάνειας» στο MLS. «Είναι μία σημαντική νύχτα για μένα.  Θα ανακοινώσω για πρώτη φορά δημόσια ότι είμαι ένας γκέι ποδοσφαιριστής του MLS. Είμαι περήφανος που όλη η ομάδα μου και η διοίκηση της Μινεσότα γνωρίζουν πως είμαι γκέι. Έχω λάβει μόνο ευγένεια και αποδοχή από όλους στο MLS κι αυτό έκανε πιο εύκολη την απόφασή μου να το δημοσιοποιήσω», ανέφερε ο Μάρτιν. sdnagr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.