google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Η διαφορετικότητα δεν είναι... λέπρα

 


Ο Αντώνης Καλκαβούρας παρακολούθησε συγκλονισμένος την δημόσια αποκάλυψη του Άιζακ Χάμφρις για τον ομοφυλοφιλικό σεξουαλικό του προσανατολισμό, αναρωτιέται γιατί κάποιος πρέπει να υποφέρει τόσο πολύ γι' αυτό που αγαπά και εξαίρει την αντιμετώπιση των συμπαικτών και του συλλόγου του 24χρονου Αυστραλού σέντερ.

O λόγος για Άϊζακ Χάμφρις, που είναι ο βασικός σέντερ της Μέλμπουρν Γιουνάιτεντ και ηγείται του πρωταθλήματος Αυστραλίας στις τάπες (μ.ο. 12,0π., 5,5ρ. & 1,9 κοψ.). Ο 24χρονος ψηλός διάλεξε την επόμενη της καλύτερης εμφάνισής του στην εφετινή σεζόν (20π.), για να ξαλαφρώσει από το μεγαλύτερο βάρος που κουβαλάει εδώ και χρόνια και στην κυριολεξία του είχε «διαλύσει» την ζωή.

Αν το video είναι συγκλονιστικό, τα λόγια του και οι εκφράσεις του συνανθρώπου μας συγκλονίζουν ακόμη περισσότερο. Όπως και η επιλογή του να αποκαλύψει ενώπιον των συμπαικτών και των ανθρώπων της ομάδας του, κάτι που (κατά την ταπεινή μου άποψη) δεν θα έπρεπε να τον έχει οδηγήσει σε τόσες πολλές «σκοτεινές στιγμές» στο παρελθόν... Όπως ο ίδιος εξομολογήθηκε...

«Ίσως να είναι μία από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που έχω πάρει ποτέ, αλλά η ζωή είναι για να κάνεις την διαφορά στις δύσκολες στιγμές. Έφτασα στο σημείο να χάσω τον εαυτό μου, να μην ξέρω ποιος είμαι και να φτάσω μέχρι την αυτοκτονία και ο βασικότερος λόγος που έπεσα τόσο χαμηλά, ήταν η αδυναμία μου να αποδεχθώ και να συμφιλιωθώ με το ότι είμαι gay! Υπήρξαν πολλές στιγμές που ένιωθα μίσος και αηδία για αυτό που είμαι. Ντρεπόμουν που αισθανόμουν έτσι μέσα σε ένα μπασκετικό περιβάλλον! Ευτυχώς, πλέον και μετά από μεγάλη προσπάθεια, είμαι πολύ πιο εντάξει με αυτό που είμαι και γι' αυτό ακριβώς τον λόγο δεν θέλω να κρύβομαι. Έχω πλέον πείσει τον εαυτό μου, ότι μπορώ να ζήσω χωρίς ελεύθερος. Κι επειδή οι επαγγελματίες αθλητές αποτελούν πρότυπα για για πολλά νέα παιδιά, πιστεύω ότι αυτή η κίνησή μου θα βοηθήσει πολλούς απλούς συνανθρώπους μας με παρεμφερή προβλήματα, να πάρουν δύναμη και να αισθανθούν καλύτερα. Ξέρω πολύ καλά πως είναι να αισθάνεσαι ότι δεν θέλεις να υπάρχεις. Γι' αυτό και με αυτή η ανακοίνωση θέλω να εκπροσωπήσω όλους αυτούς τους ανθρώπους. Και να τους δείξω μπορώ να είμαι ο “Big Ice” και να κυριαρχώ μέσα στην ρακέτα του μπάσκετ και παράλληλα να είμαι ομοφυλόφιλος. Μετά από μεγάλη μάχη, αποφάσισα ότι θέλω να είμαι εγώ, όπως κι αν είναι αυτό...», ήταν τα συγκινητικά λόγια του 24χρονου σέντερ, πριν χαθεί στις αγκαλιές των συμπαικτών του που αυθόρμητα ξέσπασαν σε χειροκροτήματα.

Ξέρω, ξέρω, είναι μία δύσκολη συζήτηση με πολλές και διαφορετικές απόψεις, καθ' όλα σεβαστές, εκ των οποίων οι περισσότερες, έχουν ως αφετηρία την αρχή της φυσιολογικότητας. Μία προσεκτική προβολή του video, ωστόσο, εκτιμώ ότι μπορεί να αγγίξει τις ευαίσθητες χορδές της ενσυναίσθησης του καθενός.Γιατί ένας άνθρωπος να ντρέπεται, να σιχαίνεται, να αηδιάζει με αυτό που – μεγαλώνοντας – συνειδητοποιεί ότι είναι; Και σε τέτοιο βαθμό, ώστε να θέλει να ανοίξει η γη και να τον καταπιεί και να φτάσει να σκέφτεται την αυτοκτονία;

Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ακόμη και η πλειοψηφία όσων αντιμετωπίζουν με συμπόνοια το συγκεκριμένο θέμα, όλοι έχουμε κατά καιρούς αποστασιοποιηθεί (στην καλύτερη περίπτωση, για να μην γράψω τίποτε χειρότερο) από ανθρώπους που έλκονται από το ίδιο με αυτούς φύλο! Χωρίς να μας έχουν προκαλέσει την παραμικρή ενόχληση... Μόνο και μόνο γιατί είναι διαφορετικοί από μας...

Η διαφορετικότητα, όμως, δεν είναι λέπρα, ούτε απειλή! Κι όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε και στην ελληνική κοινωνία, τόσο πιο αποτελεσματικά και μεγάλα βήματα θα κάνουμε ως προς την εξάλειψη της μισαλλοδοξίας στην οποία οφείλονται τα περισσότερα δεινά της σημερινής εποχής.

Η αντιμετώπιση των συμπαικτών και των ανθρώπων της ομάδας του Άιζακ Χάμφρις ήταν δίχως άλλο συγκινητική. Για ένα διάστημα, άλλωστε, ο ψηλός της Μέλμπουρν Γιουνάιτεντ άκουγε διάφορα σεξιστικά αστεία στα αποδυτήρια (όχι με αυτόν αποδέκτη) και αυτός ήταν κι ένας ακόμη λόγος, για τον οποίο επέλεξε να βγει μπροστά.Για να ηγηθεί, να εκπαιδεύσει και να επιδιώξει την αποδοχή. Η κοινότητα του επαγγελματικού αθλητισμού στην Αυστραλία (NBL) και την Αμερική (NBA) έχουν ήδη συγχαρεί και εκφράσει την περηφάνεια και την ευγνωμοσύνη τους για την τόλμη του γιγαντόσωμου μπασκετμπολίστα.

Για μία ακόμη φορά, ο αθλητισμός προσφέρει ένα σπουδαίο παράδειγμα. Αν αυτό το video προβληματίσει αρκετό κόσμο και συνάμα βοηθήσει όλους όσοι υποφέρουν «να αναπνεύσουν ελεύθερα», τότε ο Άιζακ Χάμφρις θα έχει πετύχει τον σκοπό του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.