google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Εβρά: Τουλάχιστον δύο gay ανά ομάδα, αλλά αν μιλήσουν τελείωσαν

Επιπλέον, ο πρώην παίκτης πρόσθεσε: «Εκείνη την ώρα είπα, "σκάσε". Έχω παίξει με γκέι παίκτες. Πρόσωπο με πρόσωπο, μου άνοιξαν την καρδιά τους γιατί φοβούνται να μιλήσουν διαφορετικά. Υπάρχουν τουλάχιστον δύο παίκτες ανά σύλλογο που είναι ομοφυλόφιλοι, αλλά στον κόσμο του ποδοσφαίρου αν το πεις, τελείωσες».

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν ποδοσφαιριστές στην Πρέμιερ Λιγκ που να έχουν δηλώσει ότι είναι ομοφυλόφιλοι. Οι αγγλικοί σύλλογοι εργάζονται για την προώθηση της ενσωμάτωσης μέσω εκστρατειών κοινωνικής ένταξης.

Ο Γιούργκεν Κλοπ, προπονητής της Λίβερπουλ, μίλησε υπέρ μιας από τις εκστρατείες, λέγοντας: «Είμαι ένα τέλειο παράδειγμα γι΄ αυτό: πώς αλλάζει το επίπεδο συνειδητοποίησης».

Και συνέχισε: «Είμαι 54 ετών, έχω περάσει πολλές περιόδους της ζωής μου, αλλά πολλά προβλήματα δεν είχα ποτέ. Έχω τόσους πολλούς ομοφυλόφιλους φίλους, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα πώς ήταν όταν έπρεπε να πουν, "παρεμπιπτόντως, μαμά, μπαμπά" - και σε όλους τους άλλους - δεν είμαι ακριβώς αυτό που περίμενες, ίσως"».

Ο μόνος άνθρωπος στον παγκόσμιο ποδοσφαιρικό κόσμο που έχει δηλώσει ομοφυλόφιλος είναι ο Τζόσουα Καβάλο, Αυστραλός αριστερός μπακ της Αδελαΐδας Γιουνάιτεντ. Μέσω μιας ανάρτησης στα τέλη Οκτωβρίου, στο λογαριασμό του στο Instagram, ο 23χρονος ποδοσφαιριστής έγραψε:

«Δεν πρόκειται να προσποιηθώ ότι δεν είδα ή άκουσα την ομοφοβική κακοποίηση κατά τη διάρκεια του χθεσινού αγώνα. Δεν υπάρχουν λόγια για να σας πω πόσο απογοητευμένος ήμουν. Αυτό δεν πρέπει να είναι αποδεκτό και πρέπει να κάνουμε περισσότερα για να καταστήσουμε τους ανθρώπους υπεύθυνους. Δεν θα ζητήσω ποτέ συγγνώμη που έζησα την αλήθεια μου και για το ποιος είμαι εκτός ποδοσφαίρου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.