Η φίρμα συνεχίζει τις προσπάθειές της να γίνει πιο inclusive, μετά τις επικρίσεις που δέχεται τα τελευταία χρόνια
Victoria's Secret με τη Βρετανίδα σχεδιάστρια Emily Bendell που ξεκίνησε αυτόν τον μήνα, στο πλαίσιο της κολεξιόν Bluebella (η φίρμα της Bendell), κάνει τον γύρο των διεθνών ΜΜΕ, καθώς συνοδεύεται από μια καμπάνια αρκετά... ασυνήθιστη για την πασίγνωστη εταιρεία εσωρούχων.
Τα προϊόντα της κολεξιόν Bluebella, που περιλαμβάνει σέξι see-through στηθόδεσμους, τολμηρά γεωμετρικά μοτίβα και ζαρτιέρες στα χρώματα του άσπρου, του μαύρου και του πορφυρού, είναι πλέον διαθέσιμα στο victoriassecret.com αλλά και σε επτά επιλεγμένα καταστήματα στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Σε αυτά ακριβώς τα καταστήματα βρίσκεται και η μεγάλη έκπληξη, καθώς «επιστρατεύτηκαν» transgender αλλά και «χυμώδη» μοντέλα για τη διαφημιστική καμπάνια, αντί για τα συνηθισμένα super model με τις ιδανικές αναλογίες. Σύμφωνα με το site wwd.com, εικόνες των συγκεκριμένων μοντέλων σε πραγματικό μέγεθος θα φιγουράρουν στις βιτρίνες και στους ορόφους των μαγαζιών όπου θα είναι διαθέσιμη η νέα κολεξιόν, υλοποιώντας την υπόσχεση της μητρικής εταιρείας της Victoria's Secret για περισσότερο diversity στις καμπάνιες της.
Οι τέσσερις «πρωταγωνίστριες» της διαφημιστικής εκστρατείας #LoveYourselfCampaign περιλαμβάνουν το transgender μοντέλο και ηθοποιό May Simón Lifschitz, την Ali Tate Cutler (που στις περισσότερες χώρες θεωρείται plus size σύμφωνα με τα πρότυπα της μόδας), και τις Olivia Sang και Laura Rakhman-Kidd. Αφίσες των εντυπωσιακών καλλονών θα αναρτηθούν στα κεντρικά καταστήματα της Victoria's Secret στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και την Μποντ Στριτ στο Λονδίνο, αναφέρει το δημοσίευμα του Women's Wear Daily.
Ενθουσιασμένα δηλώνουν τα μοντέλα
Η 24χρονη May, γεννημένη από Δανή μητέρα και Αργεντινό πατέρα, δήλωσε πανευτυχής που συμμετέχει στην καμπάνια, και χαρακτήρισε τη φωτογράφιση ως μια «απελευθερωτική» εμπειρία. «Είμαι ευγνώμων που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία και αισθάνομαι τυχερή που συμμετέχω σε ένα πρότζεκτ με τόση αγάπη», φέρεται να δήλωσε η transgender καλλονή, σύμφωνα με την Daily Mail.
Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα η 24χρονη ξεκίνησε να παίρνει ορμόνες σε ηλικία 16 ετών όταν ξεκίνησε να εργάζεται ως ανδρόγυνο μοντέλο. Λίγο αργότερα ολοκλήρωσε τη φυλομετάβασή της και πόζαρε πλέον ως γυναίκα σε αρκετά εξώφυλλα περιοδικών στη Δανία.
«Δεν θα είμαι ποτέ 100% ευχαριστημένη με το σώμα μου, αλλά αυτό ισχύει με κάθε γυναίκα. Αυτό που υπενθυμίζω στον εαυτό μου είναι ότι δεν χρειάζεται να "με διορθώνω" συνεχώς για να με αγαπώ», είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή της η Lifschitz.
'Οσο για την πανέμορφη Ali Tate Cutler, δήλωσε ότι ήλπιζε με την συμμετοχή της στην καμπάνια να ανοίξει τον δρόμο για τη συνεργασία της Victoria's Secret και με άλλα plus size μοντέλα.
«Είμαι στα συγκεκριμένα κιλά από τότε που πήγαινα το σχολείο και ένιωθα πάντα πολύ ανασφαλής. Όταν ξεκίνησα τις φωτογραφήσεις, έψαχνα να δω πού έκανε "δίπλες" το σώμα μου. Όσο αποκτούσα όμως περισσότερη εμπειρία, τόσο λιγότερη ντροπή ένιωθα. Τώρα όταν βλέπω μια "δίπλα" τη βρίσκω χαριτωμένη. Νιώθω ελεύθερη», είχε δηλώσει παλαιότερα η νεαρή.
Οι επικρίσεις και η «στροφή»
«Η συνεργασία μας με την Emily και ολόκληρη την ομάδα της Bluebella σε αυτήν την εκστρατεία ήταν υπέροχη. Είμαστε ενθουσιασμένοι για το πώς αυτά τα εκπληκτικά μοντέλα δίνουν ζωή σε αυτή τη συνεργασία», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Victoria's Secret. Ωστόσο, αρνήθηκε να σχολιάσει εάν τα συγκεκριμένα μοντέλα θα χρησιμοποιηθούν και σε άλλες διαφημιστικές καμπάνιες ή event της εταιρείας, πέραν της συγκεκριμένης συνεργασίας.
Παρόλο που δεν είναι ξεκάθαρο αν τα εν λόγω μοντέλα επιλέχθηκαν από τη Victoria's Secret ή απλώς «ενεκρίθησαν» στο πλαίσιο του collaboration, πρόκειται σίγουρα για ένα βήμα προόδου από τον «γίγαντα» των εσωρούχων, που έχει δεχθεί πολλές επικρίσεις από καταναλωτές και ακτιβιστές τα τελευταία χρόνια για την έλλειψη diversity στις καμπάνιες του.
Η κίνηση αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις δηλώσεις που είχε κάνει την περασμένη χρονιά o chief marketing officer της L Brands (μητρικής εταιρείας της VS), με τις οποίες ξεκαθάριζε ότι η εταιρεία δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον να χρησιμοποιήσει plus size και διεμφυλικά μοντέλα στην ετήσια επίδειξή της. Τον Σεπτέμβριο, η Victoria's Secret προσπάθησε να «επανορθώσει» μέσω της δήλωσης του CEO της, που ανέφερε ότι η εταιρεία εργάζεται προκειμένου να «ενημερώσει» την εικόνα της, επανεξετάζοντας τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Victoria’s Secret προσέλαβε το πρώτο της transgender μοντέλο, τη Valentina Sampaio, τον περασμένο Αύγουστο. ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Μια συνεργασία της Τα προϊόντα της κολεξιόν Bluebella, που περιλαμβάνει σέξι see-through στηθόδεσμους, τολμηρά γεωμετρικά μοτίβα και ζαρτιέρες στα χρώματα του άσπρου, του μαύρου και του πορφυρού, είναι πλέον διαθέσιμα στο victoriassecret.com αλλά και σε επτά επιλεγμένα καταστήματα στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Σε αυτά ακριβώς τα καταστήματα βρίσκεται και η μεγάλη έκπληξη, καθώς «επιστρατεύτηκαν» transgender αλλά και «χυμώδη» μοντέλα για τη διαφημιστική καμπάνια, αντί για τα συνηθισμένα super model με τις ιδανικές αναλογίες. Σύμφωνα με το site wwd.com, εικόνες των συγκεκριμένων μοντέλων σε πραγματικό μέγεθος θα φιγουράρουν στις βιτρίνες και στους ορόφους των μαγαζιών όπου θα είναι διαθέσιμη η νέα κολεξιόν, υλοποιώντας την υπόσχεση της μητρικής εταιρείας της Victoria's Secret για περισσότερο diversity στις καμπάνιες της.
Οι τέσσερις «πρωταγωνίστριες» της διαφημιστικής εκστρατείας #LoveYourselfCampaign περιλαμβάνουν το transgender μοντέλο και ηθοποιό May Simón Lifschitz, την Ali Tate Cutler (που στις περισσότερες χώρες θεωρείται plus size σύμφωνα με τα πρότυπα της μόδας), και τις Olivia Sang και Laura Rakhman-Kidd. Αφίσες των εντυπωσιακών καλλονών θα αναρτηθούν στα κεντρικά καταστήματα της Victoria's Secret στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και την Μποντ Στριτ στο Λονδίνο, αναφέρει το δημοσίευμα του Women's Wear Daily.
Ενθουσιασμένα δηλώνουν τα μοντέλα
Η 24χρονη May, γεννημένη από Δανή μητέρα και Αργεντινό πατέρα, δήλωσε πανευτυχής που συμμετέχει στην καμπάνια, και χαρακτήρισε τη φωτογράφιση ως μια «απελευθερωτική» εμπειρία. «Είμαι ευγνώμων που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία και αισθάνομαι τυχερή που συμμετέχω σε ένα πρότζεκτ με τόση αγάπη», φέρεται να δήλωσε η transgender καλλονή, σύμφωνα με την Daily Mail.
Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα η 24χρονη ξεκίνησε να παίρνει ορμόνες σε ηλικία 16 ετών όταν ξεκίνησε να εργάζεται ως ανδρόγυνο μοντέλο. Λίγο αργότερα ολοκλήρωσε τη φυλομετάβασή της και πόζαρε πλέον ως γυναίκα σε αρκετά εξώφυλλα περιοδικών στη Δανία.
«Δεν θα είμαι ποτέ 100% ευχαριστημένη με το σώμα μου, αλλά αυτό ισχύει με κάθε γυναίκα. Αυτό που υπενθυμίζω στον εαυτό μου είναι ότι δεν χρειάζεται να "με διορθώνω" συνεχώς για να με αγαπώ», είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή της η Lifschitz.
'Οσο για την πανέμορφη Ali Tate Cutler, δήλωσε ότι ήλπιζε με την συμμετοχή της στην καμπάνια να ανοίξει τον δρόμο για τη συνεργασία της Victoria's Secret και με άλλα plus size μοντέλα.
«Είμαι στα συγκεκριμένα κιλά από τότε που πήγαινα το σχολείο και ένιωθα πάντα πολύ ανασφαλής. Όταν ξεκίνησα τις φωτογραφήσεις, έψαχνα να δω πού έκανε "δίπλες" το σώμα μου. Όσο αποκτούσα όμως περισσότερη εμπειρία, τόσο λιγότερη ντροπή ένιωθα. Τώρα όταν βλέπω μια "δίπλα" τη βρίσκω χαριτωμένη. Νιώθω ελεύθερη», είχε δηλώσει παλαιότερα η νεαρή.
Οι επικρίσεις και η «στροφή»
«Η συνεργασία μας με την Emily και ολόκληρη την ομάδα της Bluebella σε αυτήν την εκστρατεία ήταν υπέροχη. Είμαστε ενθουσιασμένοι για το πώς αυτά τα εκπληκτικά μοντέλα δίνουν ζωή σε αυτή τη συνεργασία», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Victoria's Secret. Ωστόσο, αρνήθηκε να σχολιάσει εάν τα συγκεκριμένα μοντέλα θα χρησιμοποιηθούν και σε άλλες διαφημιστικές καμπάνιες ή event της εταιρείας, πέραν της συγκεκριμένης συνεργασίας.
Παρόλο που δεν είναι ξεκάθαρο αν τα εν λόγω μοντέλα επιλέχθηκαν από τη Victoria's Secret ή απλώς «ενεκρίθησαν» στο πλαίσιο του collaboration, πρόκειται σίγουρα για ένα βήμα προόδου από τον «γίγαντα» των εσωρούχων, που έχει δεχθεί πολλές επικρίσεις από καταναλωτές και ακτιβιστές τα τελευταία χρόνια για την έλλειψη diversity στις καμπάνιες του.
Η κίνηση αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις δηλώσεις που είχε κάνει την περασμένη χρονιά o chief marketing officer της L Brands (μητρικής εταιρείας της VS), με τις οποίες ξεκαθάριζε ότι η εταιρεία δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον να χρησιμοποιήσει plus size και διεμφυλικά μοντέλα στην ετήσια επίδειξή της. Τον Σεπτέμβριο, η Victoria's Secret προσπάθησε να «επανορθώσει» μέσω της δήλωσης του CEO της, που ανέφερε ότι η εταιρεία εργάζεται προκειμένου να «ενημερώσει» την εικόνα της, επανεξετάζοντας τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Victoria’s Secret προσέλαβε το πρώτο της transgender μοντέλο, τη Valentina Sampaio, τον περασμένο Αύγουστο. ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου