google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Μαζεύει τα... ασυμμάζευτα! Οι νέες δηλώσεις για τα gay ζευγάρια

Μετά τον σάλο που προκάλεσαν οι δηλώσεις του, ο Πάνος Καλίδης προσπάθησε να διορθώσει λίγο όσα δήλωσε.

Μιλώντας στο «Μεσημέρι με τον Γιώργο Λιάγκα», ο γνωστός τραγουδιστής τόνισε: «Έχει δοθεί μεγάλη έκταση στο θέμα χωρίς να το θέλω. Δεν είχα διάθεση να ταχτώ ενάντια στους ομοφυλόφιλους και δεν τάχθηκα ποτέ. Γράψανε ότι δεν συμφωνώ με την ομοφυλοφιλία αλλά είμαι φίλος με τους ομοφυλόφιλους. Εγώ τους αγαπώ και με αγαπάνε. Δεν πρέπει να το πω, αλλά σε λίγο καιρό είχα κανονίσει να παντρέψω και ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων στην Αγγλία»

Μάλιστα, ο ίδιος εξήγησε: «Σαν δεοντολογία, όπως δεν θα μου άρεσε να βλέπω ένα στρέιτ ζευγάρι να φιλιέται στον δρόμο, με τον ίδιο τρόπο τάσσομαι ενάντια στην ομοφυλοφιλία και σε όλο αυτή την τάση να επιδεικνύεται ο άλλος».

Όσο για το «Μακριά από εμάς η ομοφυλοφιλία», ο Πάνος Καλίδης πρόσθεσε: «Ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα κρίνω τι κάνει ο άλλος. Το “μακριά από εμάς” είναι το ας κάνουν ό,τι θέλουν... Είμαι υπέρ της ελευθερίας του ανθρώπου αλλά έχω πιστεύω, θέλω και αισθήματα. Αυτά λέω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.