google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Σοκάρει γνωστός παλαιστής: Έκανα σεξ επί πληρωμή με γκέι για να βρω λεφτά για να παλέψω στο UFC

 


Ο πρώην παλαιστής του UFC, Γιοσινόρι Χόρι, αποκάλυψε στα social media πως έκανε τον ζιγκολό σε ομοφυλόφιλους για να κάνει πραγματικότητα το όνειρό του.

Ο πρώην παλαιστής του UFC από την ΙαπωνίαΓιοσινόρι Χόρι, γνωστοποίησε μέσω των social media πως έκανε σεξ επί πληρωμή με ομοφυλόφιλους για να μπορέσει να πληρώσει τα έξοδα του γυμναστηρίου την εποχή που κυνηγούσε το όνειρο του UFC.
Ο ίδιος ισχυρίζεται, πάντως, ότι δεν είναι ομοφυλόφιλος.
Ο Χόρι, που στη μοναδική του εμφάνιση στο UFC το 2019, ηττήθηκε από τον Χακίμ Νταγουόντου, τόνισε πως «εξαπατήθηκε» από ανθρώπους που τον εκμεταλλεύτηκαν.
«Πριν από πέντε χρόνια ήμουν με έναν φίλο μου και μου είπε πως μπορώ να βρω χρήματα απλά, ικανοποιώντας τον με το χέρι, στη Σιμπούγια. Τον ακολούθησα, νόμιζα πως ήταν σαν την AV!
Μου είπαν να κρύψω το πρόσωπο μου και μου εξήγησαν πως δεν ήταν έτσι, αλλά με εξαπάτησαν με πολλούς τρόπους. Δεν είχα λεφτά και τα είχα πραγματικά ανάγκη» έγραψε ο Χόρι.
«Πήρα 20.000 γεν για λιγότερο από μια ώρα δουλειάς, αλλά ήταν πολλά!» είπε εξηγώντας πως ήταν πολλά περισσότερα από όσα θα έπαιρνε από μια κανονική δουλειά.
Συστήνεται επιτροπή Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+ - Sputnik Ελλάδα, 1920, 28.12.2021
Αθλητικά
Διάσημος αθλητής για τους γκέι: Αν ήταν ο γιος μου ομοφυλόφιλος, θα είχα αποτύχει ως άνδρας
Ο Χόρι δήλωσε μετανιωμένος, ενώ ξεκαθάρισε πως δεν είναι γκέι ο ίδιος αλλά στρέιτ.
«Είναι πολύ οδυνηρό, αλλά είμαι ζωντανός και μπόρεσα να κυνηγήσω το όνειρο μου» έγραψε για να προσθέσει πως «μου αρέσουν οι γυναίκες, όχι οι γκέι».
Πλέον ο 26χρονος Χόρι αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ΜΜΑ Rizin κι έχει ρεκόρ 12-3.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.