google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Αυτοκτόνησε στα 28 του ο πρώτος ανοιχτά γκέι, Έλληνας ράπερ

Ο Αντώνης Μανουσάκης άνηκε στην underground ελληνική χιπ χοπ κι ήταν ο πρώτος ανοιχτά γκέι ράπερ στην Ελλάδα.
Τέλος στη ζωή του, μόλις στα 28 του χρόνια, έδωσε ο Αντώνης Μανουσάκης γνωστός ως «Το Βδέλυγμα», ο οποίος άνηκε στην underground ελληνική χιπ χοπ κι ήταν ο πρώτος ανοιχτά γκέι ράπερ στην Ελλάδα.
«Εννοώ 100% όσα γράφω και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι την πρόκληση όχι απλά δεν τη θεωρώ μονάχα μέρος της τέχνης μου, αλλά τη θεωρώ ένα πηγαίο συναίσθημα που προκύπτει από αγανάκτηση -κάποιες φορές και οργή- και θέλει να προβάλει ένα συγκεκριμένο μήνυμα. Όπως μπορεί να είμαι θυμωμένος, θλιμμένος, χαρούμενος ή οργισμένος, έτσι μπορεί να είμαι και ειρωνικός ή προκλητικός στη μουσική μου και αυτό πάντοτε λόγω κάποιου συγκεκριμένου ζητήματος που προκύπτει. Ποτέ δεν πιάνω το στιλό σκεπτόμενος, "τώρα θα γράψω ένα προκλητικό κομμάτι" ή "τώρα θα γράψω κάτι απλώς για το shock value". Είναι ένα στοιχείο του χαρακτήρα μου που μεταφέρεται μουσικά. Πιστέψτε με, κρατιέμαι κιόλας», δήλωνε προ διετίας σε συνέντευξή του στο VICE.
Αρκετοί άνθρωποι του εγχώριου χιπ χοπ εξέφρασαν τη λύπη τους, με σχετικά ποστ στο Facebook, μεταξύ των οποίων ο Mc Yinka και ο Jolly Roger με τον οποίο μάλιστα είχαν συνεργαστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.