google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Κατιάνα Μπαλανίκα: Η σεξουαλική παρενόχληση που δεν ανεχόταν και οι γκέι φίλοι της που συνέβαλαν στον ρόλο της στο «Ντόλτσε Βίτα»


 Σε μία από τις σπάνιες τηλεοπτικές της συνεντεύξεις η Κατιάνα Μπαλανίκα 
αποκάλυψε τα πάντα για την σχεδόν 10 χρόνια απουσίας της από την τηλεόραση, τον ρόλο της Σάσας στο «Ντόλτσε Βίτα» και τους γκέι φίλους της, που την βοήθησαν να χτίσει την περσόνα αυτή αλλά και την σεξουαλική παρενόχληση που δεν ανεχόταν.

 

Σε ό,τι αφορά στον ρόλο της στην εμβληματική περσόνα της Σάσας στο Ντόλτσε Βίτα, είπε ότι αρχικά δεν είχε καταλάβει τι επιτυχία θα έκανε η σειρά.

 

«Επειδή ο χαρακτήρας της Σάσας ήταν αυτός που ήταν και έλεγε τα όσα έλεγε, σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω από τις σχέσεις που είχα με πάρα πολλούς γκέι τον τρόπο που εκείνοι αντιμετώπιζαν τα πράγματα. Δηλαδή το σχόλασμα της οικοδομής, φεύγω γιατί σχολάει η οικοδομή, που δεν θα το έλεγε μια γυναίκα. Στο μυαλό είχα έναν τέτοιο άνθρωπο για να αντιμετωπίσω τον ρόλο.

 

»Κάποια στιγμή μου είπε ο Αλέξανδρος Ρήγας ότι θα έπρεπε να φλερτάρω με τον Θανάση Ευθυμιάδη και ίσως γίνει κάτι μεταξύ τους, θυμάται.  Τότε του απάντησε ότι αν γίνει αυτό η Σάσα θα τελειώσει. Θα είναι για φτύσιμο και θα πρέπει να φύγει από το γύρισμα. Και του είπα θα κάνουμε μία δόκιμή.

«Και κάναμε μία δοκιμή και δεν βγήκε. Και μου είπε ότι είχα δίκιο» θυμάται.

 

»Στα γυρίσματα χτύπησε το τηλέφωνο και μου είπαν ότι πέθανε η μητέρα μου. Άφησα το τηλέφωνο γιατί δεν καταλάβαινα τι γινόταν. Το πήρε η Άννα (Παναγιωτοπούλου) το τηλέφωνο και μου είπε ότι πέθανε η μητέρα μου. Τότε ο Αλέξανδρος (Ρήγας) προς τιμήν του μου έδωσε μέρες από το γύρισμα για να μπορέσω αν το αντέξω όλο αυτό.

 

Αυτό που έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν ότι τον είδα στην κηδεία. είπε μεταξύ άλλων η Κατιάνα Μπαλανίκα.

 

 

Η Κατιάνα Μπαλανίκα δεν ανεχόταν πολλά. Σε μία εποχή, δε, που πολλοί άνδρες θεωρούσαν ότι μπορούσαν να «πειράζουν» τις γυναίκες στον δρόμο, τότε που δεν είχε κατασταλάξει στην κοινωνία ακόμα η έννοια της σεξουαλικής παρενόχλησης, εκείνη σήκωσε το χέρι της και δεν δίσταζε να χτυπήσει όποιον την ενοχλούσε.

 

«Περπατούσα στον δρόμο και ερχόταν ένας απέναντι και όπως περνάει απλώνει το χέρι του και με πιάνει» όπως είπε σε προηγούμενη συνέντευξή της στην ΕΡΤ. 

 

»Και όπως φεύγει τον πιάνω από τον γιακά, τον φέρνω μπροστά και αρχίζω και τον δέρνω, τον δέρνω πάρα πολύ άσχημα και με τραβούσαν από πάνω του να τον αφήσω με το ζόρι. Αυτό το έκανα γιατί με 'έπιανε' το ότι νόμιζαν ότι είχαν το δικαίωμα να το κάνουν, γιατί 'έτσι έκαναν οι άνδρες'. Αυτό μου γύριζε το μάτι. Εκεί έριχνα ξύλο», δήλωσε η ηθοποιός.

 

 

Η Κατιάνα Μπαλανίκα μίλησε και για την τηλεοπτική της απουσία για σχεδόν 10 χρόνια. Τότε όπως είπε «Δεν είναι ότι έφυγα από την δουλειά μόνο επειδή ερωτεύτηκα, είναι ότι έτσι κι αλλιώς ήθελα και να φύγω. Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα γιατί έχω ένα παιδί. Ό,τι έκανα έκανα, ό,τι δεν έκανα δεν έκανα.

 

»Ήταν τότε να παίξω στην παράσταση "Η Όπερα της πεντάρας" που έπαιξε τελικά η Μελίνα Μερκούρη. Να μετανιώσω γιατί δεν έπαιξα; Μπορεί και να έπαιζα και να ήμουν και χάλια» όπως είπε.

 

Παραδέχτηκε ότι στην προσωπική της ζωή συμβιβάστηκε για τους λάθος λόγους. «Έφτασα 50 χρονών για να αποφασίσω για ποιον λόγο συμβιβάζομαι. Δεν έχω κανέναν λόγο να γίνομαι ρεντίκολο και να με κρεμάω στα μανταλάκια εμένα που δεν κρεμιέμαι από μόνη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.