google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ο Ρίτσαρντ Τσάμπερλεν αποκάλυψε ότι είναι ομοφυλόφιλος όταν ήταν 70 ετών

 


«Η ζωή είναι πραγματικά ωραία» δήλωσε ο ηθοποιός του «Σόγκουν» και του «Τα Πουλιά πεθαίνουν τραγουδώντας» στο Fox News Digital. «Είμαι κατά κάποιο τρόπο συνταξιούχος και μπορώ να ζήσω μια πολύ πιο απλή ζωή απ’ ό,τι όταν δούλευα. Η ηθοποιία είναι ικανοποιητική, καθώς είναι εξαιρετικά σκληρή δουλειά. Τώρα μπορώ να κάθομαι και να βλέπω τηλεόραση αν θέλω, να πηγαίνω σινεμά, να δειπνώ με φίλους και απλά να διασκεδάζω… είναι πολύ ικανοποιητικό».

Ο Τσάμπερλεν, ο οποίος έκανε τις γυναίκες να λιποθυμούν ως ονειροπόλος πρωταγωνιστής του «Dr. Kildare» τη δεκαετία του ’60, ακολουθούμενος από τον ρόλο του ως ορεξάτου πατέρα Ραλφ στα «Πουλιά Πεθαίνουν Τραγουδώντας» τη δεκαετία του ’80, αποκάλυψε ότι είναι ομοφυλόφιλος όταν ήταν σχεδόν 70 ετών. Ο 88χρονος σήμερα ηθοποιός έκανε την αποκάλυψη σε απομνημονεύματα του 2003 με τίτλο «Θρυμματισμένη Αγάπη».

Ο Τσάμπερλεν δήλωσε ότι ως ρομαντικός πρωταγωνιστής, θα ήταν «καταστροφή» και «απαίσιο» για την καριέρα του αν το κοινό γνώριζε την αλήθεια.

Η Μαρία Αντουανέτα είναι μια σαπφική βασίλισσα στο νέο δράμα εποχής του BBC

Photo: YouTube

«Έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός και πολύ επιφυλακτικός» είπε. «Τα περιοδικά, στις πολλές συνεντεύξεις που έδινα τότε κατά κάποιο τρόπο είχαν υποπτευτεί. Μου έκαναν ερωτήσεις όπως ‘πότε θα παντρευτείς και θα κάνεις παιδιά;’. Έλεγα ‘λοιπόν, όχι ακόμα. Είμαι πολύ απασχολημένος”. Έπρεπε να είμαι προσεκτικό για πολύ καιρό».

«Ήταν ανασταλτικό» δήλωσε ο Τσάμπερλεν. «Αλλά το συνήθισα τόσο πολύ, που έγινε συνήθεια να είμαι κάπως προσεκτικός και σε επιφυλακή σε ορισμένες καταστάσεις. Ναι, θα ήμουν πιο ευτυχισμένος άνθρωπος αν ήμουν έξω και ελεύθερος και όλα αυτά. Αλλά είχα ήδη τόσα πολλά για να είμαι ευτυχισμένος. Ήμουν ένας εργαζόμενος ηθοποιός και αυτό ήταν το κύριο πράγμα που ήθελα από αυτή τη ζωή».

Κάτι συνέβαινε και ήταν συγκλονιστικό  

Ο σταρ παραδέχτηκε ότι δεν ήταν προετοιμασμένος να γίνει εφηβικό είδωλο αφού κέρδισε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο «Dr. Kildare». Η σειρά, η οποία εξιστορούσε τις περιπέτειες ενός νεαρού ειδικευόμενου γιατρού και του χειρουργού μέντορά του, προβλήθηκε από το 1961-66.

«Όλα έγιναν πολύ γρήγορα» είπε. «Αρχίσαμε να λαμβάνουμε γράμματα από τους θαυμαστές μας με τεράστιο ρυθμό. Περίπου 12.000 γράμματα την εβδομάδα, κάτι που το δίκτυο δεν είχε βιώσει ποτέ πριν. Ακόμη και ο Κλαρκ Γκέιμπλ δεν έπαιρνε τόσα πολλά γράμματα από θαυμαστές. Και το στούντιο, φυσικά, απαντούσε σε όλα. Εγώ δεν είχα το χρόνο ή την ενέργεια. Αλλά αυτό με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι κάτι συνέβαινε που μπορεί να ήταν συγκλονιστικό».

«Είχα συμβόλαιο με την MGM εκείνη την εποχή – το στούντιο με έστελνε να κάνω διαφημίσεις ή να δουλέψω» συνέχισε ο Τσάμπερλεν. «Μερικές φορές συναντούσαμε μάλλον ενθουσιώδη πλήθη ανθρώπων…. Οι άνθρωποι έκαναν ουρές χιλιομέτρων μόνο και μόνο για να πάρουν ένα αυτόγραφό μου. Σκέφτηκα, ‘Αυτό είναι υπέροχο. Χαίρομαι πολύ που το θέλουν αυτό’. Αλλά δεν ήξερα ακριβώς γιατί το ήθελαν. Με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι το ‘Dr. Kildare’ προκάλεσε μεγάλη αίσθηση».

Photo: Wikimedia Commons

Ο ηθοποιός δήλωσε ότι αισθάνθηκε απελευθερωμένος που επιτέλους μοιράστηκε την αλήθεια του στα απομνημονεύματά του χωρίς να φοβάται τις συνέπειες.

«Όσο έγραφα αυτό το βιβλίο, νόμιζα ότι θα ήταν ένα φιλοσοφικό βιβλίο για το πώς να ζεις καλύτερα τη ζωή σου» δήλωσε ο Τσάμπερλεν. «Ο εκδότης μου μου είπε: «Ρίτσαρντ, πρέπει να μιλήσεις για τον πραγματικό σου εαυτό και για το από πού προέρχονται όλες αυτές οι φιλοσοφικές ιδέες». Έγραφα… και ήταν σχεδόν σαν να μπήκε ένας άγγελος στο δωμάτιο. Δεν είδα έναν άγγελο, φυσικά. Αλλά ήταν σχεδόν σαν αυτή η αγγελική παρουσία να ήρθε και να έβαλε το χέρι της στο κεφάλι μου. Όλα αυτά είναι στη φαντασία μου, αλλά είχε μια κάποια πραγματικότητα… Ένιωσα αυτή την παρουσία να λέει «Ρίτσαρνρ, έχεις κάνει λάθος. Δεν υπάρχει τίποτα, απολύτως τίποτα κακό με σένα και τη ζωή σου και το να είσαι γκέι. Είναι εντελώς άσχετο με την αξία σου ως ανθρώπινο ον. Παράτα όλο αυτό το φόβο, παράτα όλο αυτό το κρύψιμο»».

Photo: YouTube

«Ήμουν έτοιμος να μιλήσω»

«Ξαφνικά ένιωσα βαθιά μέσα μου την αλήθεια αυτού που μου έλεγε αυτός ο άγγελος. Δεν ισχυρίζομαι ότι ένας άγγελος ήταν πραγματικά εκεί, αλλά ένιωσα να με αγγίζει ένας άγγελος. Και ξαφνικά συμφώνησα βαθιά μέσα στην καρδιά και τα κόκαλά μου ότι… το να είμαι αυτός που είμαι είναι μια χαρά. Ναι, υπήρχε μια αίσθηση ελευθερίας. …ήξερα ότι όλοι θα ήθελαν να μιλήσουν για το ότι είμαι γκέι στο Χόλιγουντ. Και ήμουν εντελώς ελεύθερος να μιλήσω γι’ αυτό με την Μπάρμπαρα Γουόλτερς, τον Λάρι Κινγκ – όλους αυτούς τους ανθρώπους. Δεν φοβόμουν καθόλου να μιλήσω γι’ αυτό».

«Αφού το ‘Shogun’ έγινε τεράστια επιτυχία, ο ρόλος του πατέρα Ραλφ ήρθε μοιραία και αποδείχτηκε ότι ήταν μια απίστευτη τύχη. Η Ρέιτσελ Γουάρντ και εγώ τα πηγαίναμε εξαιρετικά καλά. Υπήρχαν φήμες ότι δεν τα πηγαίναμε καλά, αλλά αυτό ήταν μόνο ο Τύπος εκείνη την εποχή. Ήθελαν κάτι για να γράψουν. Αλλά τα πηγαίναμε περίφημα. Είχαμε πολλές ερωτικές σκηνές, και ήταν πολύ τρυφερή και γλυκιά σε αυτές τις σκηνές. Σκέφτηκα, «Θεέ μου, ίσως την ανάβω». Αλλά αποδείχτηκε ότι είχε αρχίσει κρυφά ένα ειδύλλιο με τον συμπρωταγωνιστή μας, Μπράιν Μπράουν, ο οποίος υποδυόταν τον σύζυγό της στο έργο. Και άρχισαν να ερωτεύονται. Σκεφτόμουν όμως ότι ερωτεύτηκε εμένα, πράγμα που έκανε τις ερωτικές σκηνές ακόμα πιο διασκεδαστικές για να παίξω».

Η Γουάρντ και ο Μπράουν παντρεύτηκαν το 1983. Το ζευγάρι παρέμεινε σε επαφή με τον Τσάμπερλεν όλα αυτά τα χρόνια.

«Ήταν απλά μια υπέροχη ζωή» λέει ο ηθοποιός και γελάει.

Δείτε μια σκηνή από το Σόγκουν

*Με στοιχεία από foxnews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.