AΡΘΡΟ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΧΑΤΖΗ
Ο Νίκος Παπαδόπουλος είναι αμερικανός πολίτης. Οι γονείς του μετανάστευσαν στην Αμερική και ο γιος τους μεγάλωσε εκεί. Μιλάει πολύ καλά ελληνικά και επισκέπτεται συχνά την Ελλάδα, την οποία λατρεύει. Εχει φυσικά και την ελληνική υπηκοότητα.
Ο Νίκος είναι γκέι.
Πριν από μερικά χρόνια αποφάσισε με τον αμερικανό σύντροφό του να αποκτήσουν παιδί. Ταξίδεψαν στην Ινδία και με τη βοήθεια μιας ιδιωτικής κλινικής εκεί βρήκαν μια παρένθετη μητέρα η οποία προσέφερε και το γενετικό υλικό. Με ιατρική υποβοήθηση (τεχνητή γονιμοποίηση) απέκτησαν δίδυμα αγοράκια.
Το Αμερικανικό Προξενείο έβγαλε αμέσως διαβατήρια στα παιδιά (Παπαδοπουλάκια, κράτησαν το όνομα του έλληνα πατέρα που έδωσε και το γενετικό υλικό και έχει την επιμέλεια) και η νέα οικογένεια επέστρεψε στις ΗΠΑ. Τα παιδιά είναι πλέον πέντε ετών. Είναι Αμερικανοί πολίτες και ζουν σε ένα περιβάλλον αγάπης, στοργής και ευημερίας.
Ομως ο Νίκος τα τελευταία πέντε χρόνια αγωνίζεται να πετύχει κάτι για τα παιδιά του χωρίς επιτυχία παρά τις προσπάθειές του και παρά το γεγονός ότι αρκετοί επιχείρησαν να τον βοηθήσουν. Θέλει να πάρουν τα παιδιά του την ελληνική υπηκοότητα. Είναι τόσο σημαντικό γι’ αυτόν που είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει ακόμα και την ελληνική γραφειοκρατία. Το πρόβλημα δεν είναι (ευτυχώς) ότι οι αρμόδιες αρχές τον αντιμετωπίζουν εχθρικά ή με αδιαφορία. Οι υπηρεσίες στις οποίες απευθύνθηκε ο ίδιος ή οι εκπρόσωποί του καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για ένα σοβαρό ζήτημα, το αντιμετωπίζουν με κατανόηση, αλλά δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη να το επιλύσουν.
Η παραπάνω ιστορία είναι πραγματική αν και τα ονόματα βέβαια είναι διαφορετικά.
Το πρόβλημα είναι απλό. Οι ΛΟΑΤ στην Ελλάδα αντιμετωπίζονται ακόμα από τον νόμο ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Τα ομόφυλα ζευγάρια δεν μπορούν να συνάψουν πολιτικό γάμο και δεν έχουν το δικαίωμα να παιδοθετήσουν* (δηλ. να «υιοθετήσουν»). Επιπλέον ελάχιστοι φαίνεται να ασχολούνται με αυτήν την κατάφωρη παραβίαση της αρχής της ισονομίας.
Όμως τα δύο αυτά θέματα θα επανέλθουν στην επικαιρότητα εκ των πραγμάτων, καθώς κάθε χρόνο αυξάνεται ο αριθμός των χωρών που νομιμοποιούν τον γάμο ομοφύλων και την παιδοθεσία από ομόφυλο ζευγάρι.
Ο πολιτικός γάμος των ομόφυλων ζευγαριών αναγνωρίζεται σήμερα από 13 χώρες στην Ευρώπη και 22 σε όλη την υφήλιο. Περίπου από τις ίδιες χώρες αναγνωρίζεται και η παιδοθεσία από ομόφυλο ζευγάρι. Οι χώρες αυτές δεν είναι τυχαίες, αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της Αμερικανικής Ηπείρου (Βόρειας και Νότιας), της Ωκεανίας, της Δυτικής και της Βόρειας Ευρώπης.
Σε πολλές από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές δημοκρατίες διεξάγεται δημόσιος διάλογος για τα ζητήματα αυτά και είναι βέβαιο πως η ομάδα των χωρών που νομιμοποίησαν τον πολιτικό γάμο και την παιδοθεσία τα τελευταία 15 χρόνια θα αυξηθεί σύντομα. Δυστυχώς η Ελλάδα είναι μια από τις ελάχιστες ευρωπαϊκές χώρες όπου ο διάλογος αυτός είναι σχεδόν ανύπαρκτος – ακόμα και σε ακαδημαϊκό επίπεδο.
Θα παρατηρήσουμε το εξής. Οι περισσότερες (αν όχι όλες) χώρες που έχουν αναγνωρίσει τα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά: υψηλό βαθμό πολιτικής ελευθερίας και προστασίας των δικαιωμάτων, υψηλό βαθμό οικονομικής ελευθερίας και υψηλό δείκτη ποιότητας του κράτους δικαίου. Ταυτόχρονα, όσο υψηλότερα βρίσκονται στις σχετικές διεθνείς κατατάξεις, τόσο μεγαλύτερη είναι η λαϊκή αποδοχή της αναγνώρισης. Εχει επίσης ενδιαφέρον το ότι πολλές χώρες νομιμοποιούν την παιδοθεσία πριν νομιμοποιήσουν τον γάμο!
Η Ελλάδα είναι επιπλέον μια από τις ελάχιστες χώρες της Ευρώπης των 15 (των χωρών δηλαδή που αποτελούσαν την Ευρωπαϊκή Ενωση μέχρι τη μεγάλη διεύρυνση του 2004) που, όπως είπαμε, δεν αναγνωρίζει στα ομόφυλα ζευγάρια ούτε τον πολιτικό γάμο, ούτε βέβαια την παιδοθεσία ενώ ακόμα και το σύμφωνο συμβίωσης αναγνωρίστηκε με ανεπίτρεπτη καθυστέρηση.
Και ενώ οι υπόλοιπες τρεις χώρες που έχουν εκκρεμότητες (Αυστρία, Γερμανία και Ιταλία) βρίσκονται σε πορεία εκσυγχρονισμού της νομοθεσίας τους προς την κατεύθυνση της αναγνώρισης και του γάμου και της παιδοθεσίας, στην Ελλάδα δεν έχει ξεκινήσει καμία ανάλογη διαδικασία ριζοσπαστικής θεσμικής μεταρρύθμισης καθώς τα δύο ζητήματα είναι ταμπού, δεν αποτελούν καν θέματα του δημοσίου διαλόγου, ενώ τα αποφεύγει (ή τα αντιμετωπίζει αρνητικά) η πλειοψηφία των ειδικών.
Αυτό δεν είναι τυχαίο. Η ελληνική κοινή γνώμη είναι όχι μόνο αντίθετη στην παιδοθεσία αλλά και με υψηλότατα ποσοστά (που κυμαίνονται από 77% έως 85%), από τα υψηλότερα μάλιστα στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Παρόμοια αρνητική διάθεση (αποδοχή μικρότερη του 20%) έναντι της παιδοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια παρατηρείται σχεδόν αποκλειστικά στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και στην Κύπρο. Προφανώς, λοιπόν, εκτός από τους πολιτικούς, οικονομικούς και θεσμικούς παράγοντες, ισχυρή παράμετρος είναι και η επικρατούσα θρησκεία.
Βέβαια υπάρχουν πολλές αντιρρήσεις για τη νομιμοποίηση της παιδοθεσίας. Ορισμένες από αυτές βασίζονται σε ενδιαφέροντα και ισχυρά επιχειρήματα. Αλλες είναι σαθρές και ηθικοπολιτικά απαράδεκτες. Ομως όλες οι αντιρρήσεις έχουν απαντηθεί πολύ ικανοποιητικά. Κυρίως αυτή που βασίζεται, με δικαιολογημένη έμφαση, στην αρχή του καλύτερου συμφέροντος του παιδιού. Προφανώς τα δικαιώματα και η ευημερία (με την ευρεία έννοια) του παιδιού είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που πρέπει να λάβουμε υπόψη. Ομως όλες οι σχετικές (πολυάριθμες!) έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα μας καθησυχάζουν πλήρως.
Τα παιδιά που ζουν υπό την κηδεμονία ΛΟΑΤ γονιών, μεγαλώνουν κανονικά και χωρίς προβλήματα που να οφείλονται στο γεγονός ότι το ζευγάρι είναι ομόφυλο.
Η ανατροφή τους, ο τρόπος που τα αντιμετωπίζουν οι γονείς τους και το οικογενειακό περιβάλλον είναι αντίστοιχα με αυτά των ετερόφυλων ζευγαριών. Τα ομόφυλα ζευγάρια είναι τόσο κατάλληλα όσο και τα ετερόφυλα να δημιουργήσουν οικογένεια και να αποκτήσουν παιδιά.
Τα παιδιά που θα ενηλικιωθούν σε ένα τέτοιο περιβάλλον θα έχουν παρόμοια ανάπτυξη, κοινωνική και συναισθηματική προσαρμογή, με τα παιδιά που ενηλικιώνονται σε παραδοσιακό περιβάλλον. Δεν υπάρχει καμία αρνητική επιρροή στην κοινωνική ανάπτυξή τους, στις δεξιότητές τους, στην ευφυία τους, στην αυτοπεποίθησή τους, στις επιδόσεις τους στο σχολείο ή αργότερα στις ανώτατες σπουδές τους. Τα παιδιά αυτά έχουν αρκετές ευκαιρίες να αποκτήσουν γυναικεία ή αντρικά πρότυπα καθώς δεν είναι πάντα απαραίτητο να τα αποκτήσουν από τους γονείς τους αλλά και από τους στενούς συγγενείς, τους φίλους της οικογένειας, τους καθηγητές τους κλπ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν προβλήματα αλλά είναι τα ίδια προβλήματα και μάλιστα με την ίδια συχνότητα που παρατηρούνται σε οικογένειες με ετεροφυλόφιλους γονείς.
Δεν υπάρχουν πλέον πειστικές αντιρρήσεις στη νομιμοποίηση της παιδοθεσίας από ομόφυλο ζευγάρι, όπως και δεν υπάρχουν για τη νομιμοποίηση του πολιτικού γάμου των ομόφυλων ζευγαριών. Η ισχυρότερη αντίρρηση έχει να κάνει με την απόρριψή τους από την πλειοψηφία. Ομως η πλειοψηφία δεν δικαιούται να περιορίζει τα ατομικά δικαιώματα και να απαγορεύει δυνατότητες και εναλλακτικές επιλογές των ατόμων χωρίς σοβαρό λόγο.
Οι κυρίαρχες ηθικές αντιλήψεις δεν αποτελούν σοβαρό λόγο περιορισμού της προσωπικής αυτονομίας και απαγόρευσης της παιδοθεσίας όταν δεν υπάρχει βλάβη.
Τα παιδιά που θα παιδοθετηθούν από ομόφυλα ζευγάρια όμως, όχι μόνο δεν «βλάπτονται» αλλά ζουν μια φυσιολογική ζωή αντιμετωπίζοντας τις ίδιες δυσκολίες αλλά και παρόμοιες οικογενειακές συνθήκες με τα παιδιά των παραδοσιακών γάμων. Δεν απομένει λοιπόν κανένας πραγματικός λόγος να απαγορευθεί στα ομόφυλα ζευγάρια να αποκτήσουν παιδιά αλλά και στα παιδιά προς παιδοθεσία να αποκτήσουν οικογένεια.
Η νομιμοποίηση δεν πρέπει να καθυστερήσει άλλο. Στο χρονικό διάστημα που σπαταλάται, το κόστος είναι μεγάλο στις ζωές ανθρώπων δίπλα μας: ζευγαριών και παιδιών. Για το δικαίωμα των παιδιών να αποκτήσουν οικογένειες, γονείς που θα τα αγαπούν, θα τα φροντίζουν και θα ενδιαφέρονται γι’ αυτά.
Για την αξίωση των ζευγαριών να αποκτήσουν δικαιώματα που τους στερούν παράλογες αντιρρήσεις, ο νομικός ηθικισμός, ο στενόμυαλος συντηρητισμός αλλά και η αδιαφορία αυτών που θα έπρεπε να τους προστατεύσουν και να τους υπερασπιστούν.
Για το κόστος αυτό υπεύθυνοι είναι όλοι όσοι εθελοτυφλούν ενώ τα δεδομένα είναι πλέον στη διάθεσή μας. Πολιτικοί, διανοούμενοι, ακαδημαϊκοί, φέρουν το βάρος της ευθύνης διότι πλέον τα επιχειρήματα έχουν διατυπωθεί και είναι διαθέσιμα σε όσους ενδιαφέρονται να τα πληροφορηθούν, οι εμπειρικές έρευνες έχουν διεξαχθεί και δημοσιευθεί και η πορεία προς τη νομιμοποίηση σε παγκόσμια κλίμακα έχει ξεκινήσει εδώ και 15 χρόνια. Η ευθύνη τους μοιάζει με εκείνων που θεωρούσαν ότι ήταν πολύ νωρίς να καταργηθεί η δουλεία ή ήταν πολύ νωρίς να αναγνωριστεί η ισότητα των δύο φύλων. Θα πρέπει να κατανοήσουν ότι το ομοφοβικό status quo των αρνητικών διακρίσεων δεν προσφέρει καμία δικαιολογία, ούτε κάλυψη.
* Επιλέγω να χρησιμοποιήσω τον όρο παιδοθεσία από τον όρο υιοθεσία που είχε καθιερωθεί από την ελληνιστική εποχή και κυριαρχεί ακόμα στην ελληνική γλώσσα (ακόμα και στη νομική επιστήμη, αν και είναι ξεκάθαρα σεξιστικός).
Featured
LGBT ΜΙΚΡΑ ΝΕΑ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ LGBTGREECE αποτελεί μια πλατφόρμα έκφρασης, διαλόγου, συζητήσεων και άρθρων για την μεγαλύτερη κοινότητα ατόμων στην χώρα μας. Εκτός από ταινίες που αποτελούν μέσο τέχνης αλλά κυρίως έκφραση ζωής γιατί μιμείται τη ζωή, αναλύονται θέματα, ειδήσεις, πληροφορίες για ζητήματα που αφορούν την Κοινότητα. Με σεβασμό και ισοτιμία ο ένας στον άλλον μπορούμε να κάνουμε το κόσμο μας καλύτερο, πολύχρωμο, ανθρώπινο....
ΑΡΘΡΑ
Social Counter
Recent Posts
Comments
recentcomments
Featured Posts
Recent Posts
Recent in Sports
Gallery
Videos
Popular Posts
Column Right
Feat
Carousel
Column Left
google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0
FACEBOOK FEED
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE-ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
Δείτε μας στο facebook
ΑΡΧΕΙΟ
-
►
2024
(227)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (22)
-
►
2023
(278)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (24)
- ► Ιανουαρίου (24)
-
►
2022
(303)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (26)
- ► Ιανουαρίου (28)
-
►
2021
(252)
- ► Δεκεμβρίου (27)
- ► Σεπτεμβρίου (27)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2020
(322)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (23)
- ► Φεβρουαρίου (38)
- ► Ιανουαρίου (51)
-
►
2019
(657)
- ► Δεκεμβρίου (45)
- ► Σεπτεμβρίου (52)
- ► Φεβρουαρίου (56)
- ► Ιανουαρίου (59)
-
►
2018
(741)
- ► Δεκεμβρίου (62)
- ► Σεπτεμβρίου (61)
- ► Φεβρουαρίου (56)
- ► Ιανουαρίου (62)
-
►
2017
(836)
- ► Δεκεμβρίου (62)
- ► Σεπτεμβρίου (68)
- ► Φεβρουαρίου (68)
- ► Ιανουαρίου (67)
-
▼
2016
(761)
- ► Δεκεμβρίου (64)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(64)
- Το φωτογραφικό άλμπουμ ενός γκέι ζευγαριού που συγ...
- Ταξιτζής δεν πήρε παίκτη του X Factor επειδή είναι...
- Ισραήλ: Flash και παρασκήνια των πρώτων καλλιστείω...
- «Ναι, είμαι γκέι»: Αποκάλυψη – σοκ από πασίγνωστο ...
- ΟΙ ΤΑΙΝΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: CUCUMBER-BANANA ΟΙ ΣΕΙΡΕΣ...
- Arnold Schwarzenegger: Ο μπαμπάς μου με χτυπούσε γ...
- Vodafone World of Difference με την rainbow καρδιά...
- Κing Cobra: πρώτο τρέιλερ για τον βασιλιά του γκέ...
- Στον εισαγγελέα ο Μητροπολίτης Μαντινείας Αλέξανδρ...
- Μπόατεγκ: «Ο Ρατσισμός παραμένει ένας ιός, σαν την...
- Η συλλογή ρούχων του Grindr για gay άντρες με ελλη...
- Συνεντεύξεις - LP: Αληθινή LGBT ιστορία πίσω από τ...
- Στο εδώλιο μητροπολίτης για τους "ανώμαλους ομοφυλ...
- Χειλουδάκη με κράξιμο για Σπύρο: H ψωνάρα που γυρί...
- Σπύρος Μπιμπίλας: Γιατί αρνείται να υποδυθεί γκέι ...
- Έλλειμμα νομιμοποίησης και αναρχίας στην δημοκρατία;
- ΚΑΛΑΜΑΤΑ: «Μια δυναμική απάντηση στο ρατσισμό, το...
- Το φύλο, ο έρωτας, ο ρατσισμός και η ταυτότητα στο...
- Ο Τζάρεντ Λέτο γίνεται Άντι Γουόρχολ και μιλά για ...
- Ως γκέι Αμερικανή, γνωρίζω τι σημαίνει να αντικρίζ...
- Μισεί τις ΗΠΑ και τους γκέι ο βομβιστής της Νέας Υ...
- ΘΕΜΑ: Το επικίνδυνο μέλλον της Ελλάδας λόγω της πρ...
- IQ και προκατάληψη: τι σχέση έχει ο ρατσισμός και ...
- Ο ΠΡΩΤΟΣ ΛΟΡΔΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ...
- ME ΙΣΧΥΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟ PRIDE ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ
- ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ, ...
- Κλίντον: «Ρατσιστές, σεξιστές, ομοφοβικοί, ξενοφοβ...
- ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΤΖΕΙΜΣ ΜΠΟΝΤ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕ...
- ΑΡΘΡΟ: Φασίστα σε σιχαίνομαι....μάθε γιατί...
- Η 92χρονη που πηγαίνει εδώ και 30 χρόνια σε Pride ...
- Υιοθεσία από ομόφυλο ζευγάρι και στην Ελλάδα – για...
- Η επίδραση στην κοινωνία από το viral βίντεο για τ...
- Γιατί το Χόλιγουντ έκανε την Αθήνα «σκηνικό» βίας
- Η λίστα με τους Έλληνες επωνύμους gay που κάνει το...
- Οι διάσημοι της TV που δήλωσαν ανοιχτά ότι είναι γκέι
- Απίστευτη τρομοκρατία ομοφοβίας στον Ισπανό γκέι δ...
- Έφυγε από τη ζωή η transgender ηθοποιός και ακτιβί...
- Το αγόρι που «σταμάτησε» 11.000 διαδηλωτές ενάντια...
- Αυτές είναι οι ομορφότερες τpανσέξουαλ του πλανήτη
- Στην Ψαρού ο πρώτος gay γάμος στη Μύκονο
- ΤΕΛΟΣ και με Νόμο τα ρατσιστικά και προσβλητικά σχ...
- ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ...ΤΟΥ Κ. ΓΙΑΝΝΑΡΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ...
- H Katy Perry κάνει έκπληξη σε επιζώντα του Ορλάντο
- ENTONO TO GAY ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΤΟ 39ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ...
- Η πρώτη ανοιχτά ομοφυλόφιλη που συμμετέχει σε καλλ...
- TO PRIDE TOY MANCHESTER ΕΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓ...
- "Eat Pray Love": Η διάσημη συγγραφέας που έκανε ηχ...
- Gay ιστορίες με πασίγνωστα ονόματα της showbiz
- Γιατί το Δημοκρατικό κόμμα στις ΗΠΑ είναι κατά του...
- ΣΑΛΟΣ από έρευνα που αποκαλύπτει ότι το 70% των πα...
- Ο Κωνσταντίνος Μποσινάκης από την Τρίπολη μιλά για...
- 22 +1 διάσημοι δηλωμένοι bisexual που μπορεί να μη...
- Ντάνιελ Μέντελσον: Κριτική σε πρώτο πρόσωπο και τη...
- Tunnel of Oppression: Ρατσισμός και βία στο 5ο Ope...
- ΓΙΑΤΙ Ο ΟΛΙΒΕΡ ΣΤΟΟΥΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ASSHOLE TON Υ...
- H ΙΔΙΩΤΙΚΗ TV ΠΟΥ "ΤΑΥΤΙΣΕ ΤΗΝ ΟΜΟΦΟΒΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΟΛ...
- Η Τέχνη του Βατικανού και ο γκέι τουρισμός
- Η κουλτούρα του περιστασιακού σεξ στο κρεβάτι
- Initiation(2009): H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟ...
- O Νick Chamberlain είναι ο πρώτος gay επίσκοπος τη...
- Aρρύθμιστο το ζήτημα δικαιωμάτων των intersex ανθρ...
- MANCHESTER PRIDE KAΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΙ..
- BEATS: ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ
- ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Η GAY ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
- ► Φεβρουαρίου (55)
- ► Ιανουαρίου (53)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου