google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

«Δεν είμαι περήφανος που είμαι gay, δεν ντρέπομαι που είμαι gay»


 Aνθρωπος του ποδοσφαίρου που θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του έστειλε μέσω του Gazzetta, ηχηρό μήνυμα σεβασμού στη διαφορετικότητα κι εξηγεί πως εκείνος βιώνει καθημερινά τον ρατσισμό για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, στον χώρο του, ζώντας στο εξωτερικό.

Αν γενικότερα η κοινωνία είναι προκατειλημμένη απέναντι στην ομοφυλοφιλία, φανταστείτε τι συμβαίνει στον «άγριο» κόσμο του ποδοσφαίρου. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αυτοί που τόλμησαν να κάνουν να αποκαλύψουν τη σεξουαλικότητά τους είναι μετρημένοι στα δάχτυλα. Ακόμα και όσοι το έπραξαν, η συντριπτική πλειονότητα δεν ήταν πια εν ενεργεία.

Ο Τζος Καβάλο, όμως, ένας ταλαντούχος Αυστραλός ποδοσφαιριστής, ο οποίος αγωνίζεται στην πρώτη κατηγορία, τόλμησε και φώναξε: «Επιτέλους νιώθω άνετα. Είμαι ποδοσφαιριστής και είμαι γκέι». Με αφορμή την αποκάλυψη του νεαρού άσου της Adelaide United, αναγνώστης του Gazzetta, μέσω επιστολής, στέλνει το δικό του μήνυμα και μιλάει για την ομοφυλοφιλία στον χώρο του ποδοσφαίρου, για τον ρατσισμό που έχει βιώσει ο ίδιος, όντας γκέι, αλλά και για το πόσο περήφανος είναι για τις επιλογές που έχει κάνει στη ζωή του.

  
360p geselecteerd als afspeelkwaliteit

«Ξεκινώντας θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως οι παρακάτω σκέψεις είναι αποκλειστικά αποκύημα δικών μου προβληματισμών και δεν εκπροσωπούν ή εκφράζουν συνειδητά καμία ομάδα ανθρώπων. Αφορμή για όλα τα παρακάτω στάθηκαν νέα περιστατικά μίσους προς ανθρώπους με διαφορετική σεξουαλικότητα και η συντριπτική επικρότηση της ενέργειας αυτής από ακόλουθους αθλητικών ενημερωτικών σελίδων.

Λέγομαι Χ και τα τελευταία χρόνια έχω την τιμή να εργάζομαι στο κορυφαίο επίπεδο στο χώρο του ποδοσφαίρου, στο εξωτερικό. Όπως κάθε άνθρωπος χαρακτηρίζομαι από χιλιάδες στοιχεία όπως το χρώμα των ματιών μου, ή την σεξουαλικότητα μου. Και αναφέρω το χρώμα των ματιών γιατί όσο επίδραση είχα στο γεγονός ότι έχω καφέ μάτια αλλά τόσο είχα και στο ότι είμαι ομοφυλόφιλος. Όχι κανείς δεν ξυπνάει μία μέρα και αποφασίζει να γίνει ομοφυλόφιλος, κανείς δεν επιλέγει τι είναι αυτό που τον έλκει. Όλοι γνωρίζουμε μέσα μας τι είναι αυτό που μας έλκει και προσωπικά θεωρώ πως όσο σημαντική πληροφορία για κάποιον τρίτο είναι τι νούμερο παπούτσι φοράω, άλλο τόσο είναι σημαντική είναι και το φύλο που επιλέγω να κοιμάμαι.Δεν είμαι περήφανος που είμαι γκέι, δεν ντρέπομαι που είμαι γκέι. Περηφάνια ή ντροπή νιώθω μόνο για τα στοιχεία στον εαυτό μου που έχω καθορίσει με τις επιλογές μου. Είμαι περήφανος που είμαι καλός άνθρωπος γιατί επέλεξα να είμαι και το προσπάθησα πολύ παρόλο που είχα πολλά ερεθίσματα από το περιβάλλον μου να κάνω το αντίθετο. Το ίδιο για την δουλειά μου, αλλά αλήθεια πως μπορεί κάποιος να επικροτείται ή να αποδοκιμάζεται για κάτι που δεν έχει διαμορφώσει ούτε στο ελάχιστο;

Ξέρετε στο εξωτερικό όταν κάνεις αίτηση για μία δουλειά υπάρχει μία ενότητα που επιλέγεις την σεξουαλικότητα σου και οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να παίρνουν άτομα από διάφορες μειονότητες. Πόσο υποκριτικό! Πως θα μπορούσα ποτέ να δεχτώ ότι θα έχω πλεονέκτημα ή μειονέκτημα για μία θέση εργασίας για ένα λόγο σαν και αυτόν; Δεν θα αισθανθώ αποδεκτός αν αποκτήσω πλεονέκτημα λόγω της σεξουαλικότητας μου, η στιγμή που θα αισθανθώ αποδεκτός είναι όταν η σεξουαλικότητα μου δεν θα είναι παράγοντας σε καμία επιπλέον πτυχή της ζωής μου.

Τι είναι αυτό που κάνει κάποιον ομοφοβικό;

Όποιος τρέφει καταρχάς συναισθήματα μίσους για έναν άλλο άνθρωπο, έχει πιθανώς αποτύχει να τα βρει με τον εαυτό του, να τον αποδεκτεί και δουλέψει μαζί του. Ένας δυστυχισμένος λοιπόν άνθρωπος που θεωρεί ότι από το να προσπαθήσει να γίνει ο ίδιος ευτυχισμένος, είναι καλύτερο να προκαλέσει την δυστυχία σε έναν άλλο. Γιατί στο δικό του «περιορισμένων δυνατότητων» μυαλό, η ευτυχία είναι μετρήσιμη και αν πάρω εγώ δύο «κομμάτια» ευτυχίας, θα τα στερήσω από κάποιον άλλο. Στην περίπτωση των ομοφυλόφιλων θεωρώ πως δεν τους πειράζουν οι gay, αλλά οι ευτυχισμένοι γκέι. Ένας δαρμένος, δυστυχισμένος και μίζερος γκέι δεν τους ενοχλεί, είναι στην κατηγορία «τα ήθελε και τα έπαθε». Αλλά αδυνατούν να αντιληφθούν πως κάποιος τολμάει να κάνει μία «διαφορετική επιλογή» και απαιτεί να είναι χαρούμενος. Γιατί για αυτούς θα είναι πάντα «επιλογή» και αρνούνται να αποδεχτούν πως γίνεται αυτοί που κάνανε όλες τις «φυσιολογικές επιλογές» να πνίγονται στην μιζέρια τους.

Υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στο ποδόσφαιρο;
Το ποδόσφαιρο και ο αθλητισμός είναι μεγάλο μέρος της κοινωνία μας. Οπότε και εκεί υπάρχουν αρκετοί ομοφυλόφιλοι. Το ιδιαίτερο και συνάμα υποκριτικό στον χώρο μας είναι ότι θα δεις από την μία παντού ομοσπονδίες και συλλόγους να φιγουράρουν σημαιάκια με ουράνια τόξα στα γήπεδα. Από την άλλη θα δεις να παροτρύνουν τους ομοφυλόφιλους ποδοσφαιριστές να «νοικιάζουν» συντρόφους για να μην δίνουν δικαιώματα και προκαλούν τους φιλάθλους/καταναλωτές που ψάχνουν την οποιαδήποτε αφορμή για να εξωτερικεύσουν την οργή που έχουν συσσωρεύσει από όλες τις άλλες δραστηριότητες τους. Γιατί οι ομάδες / εταιρείες θα είναι πάντα δέσμιες των φιλάθλων και οι agents θα φροντίζουν να φτιάχνουν την «τέλεια» εικόνα για τους παίκτες τους. Τα λεφτά είναι πάρα πολλά και δεν υπάρχει χώρος για τέτοια ρίσκα. Πως θα φαινόταν σε έναν φανατικό ομοφοβικό οπαδό ότι ο παίκτης που λατρεύει και έχει σαν πρότυπο είναι γκέι; Ο ίδιος παίκτης θα είναι πάλι, δεν θα γίνει καλύτερος ή χειρότερος παίκτης ούτε καλύτερος ή χειρότερος άνθρωπος.

Γιατί να μιλήσει κάποιος ανοικτά για την σεξουαλικότητα του;

Αρχικά δεν θεωρώ πως κανένας έχει υποχρέωση να απαντήσει ή να μιλήσει για την σεξουαλικότητα του. Είναι κάτι προσωπικό που δεν αφορά και επηρεάζει κανενός άλλου την ζωή. Ωστόσο όταν κάποιος καταπιέζεται από κάτι και αυτό επηρεάζει την απόδοση του οφείλει να κάνει κάτι για αυτό. Η πραγματική ευτυχία για έναν άνθρωπο είναι όταν καταφέρει να είναι 100% ο εαυτός του. Ένας ευτυχισμένος συνεργάτης μου ή παίκτης μου μπορεί να έχει καλύτερη απόδοση στην δουλειά του. Οπότε αν για αυτόν η λύση είναι να ξεφορτωθεί αυτό το «βάρος» από μέσα του, θα τον στηρίξω με κάθε τρόπο. Γιατί αυτό που νοιάζει κάθε supervisor στην δουλεία του είναι να έχει ευτυχισμένους και αποδοτικούς συνεργάτες.

Επίσης μία συντριπτική μερίδα ανθρώπων συνεχίζει να θεωρεί ότι ομοφυλόφιλοι άντρες είναι αποκλειστικά και μόνο αυτοί που φοράνε γυναικεία ρούχα, βάφονται, κινούνται με θηλυπρέπεια και λοιπά. Συνεχίζουν να αγνοούν μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων που δεν κάνουν τίποτα από τα παραπάνω, δεν έχουν σε κανένα βαθμό διαφορετική συμπεριφορά ή hobbies από τους ετεροφυλόφιλους άνδρες. Απλά έλκονται από το ίδιο φύλο. Το να μιλήσει κάποιος αθλητής ανοικτά θα έκανε καλό στο να σταματήσουν να υπάρχουν standards για κάθε διαφορετική σεξουαλικότητα.

ΥΓ.1 Μικραίνοντας κάποιον δεν μεγαλώνεις εσύ δυστυχώς. Θα έπρεπε κάποιοι τόσο καιρό να το έχουν καταλάβει.

ΥΓ.2 Υπάρχουν αρκετά «κομμάτια» ευτυχίας για όλους.

ΥΓ.3 Αρχίστε να αξιολογείτε έναν άνθρωπο από τις επιλογές του, είναι λυτρωτικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.