google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ο ηθοποιός DJ Qualls έκανε coming out ως γκέι - Η ανάρτηση στο Twitter

Ο πασίγνωστος Αμερικανός ηθοποιός DJ Qualls έκανε coming out ως γκέι. Με μία ανάρτησή του στο Twitter, ο 41χρονος ηθοποιός των Road Trip, Supernatural και Τhe Man in the High Castle, είπε πως κουράστηκε να ανησυχεί για το τι θα σκεφτεί ο κόσμος. «Είναι στις 11:20 μ.μ. Μόλις έκανα coming out στην εκπομπή τoυ Jim Jefferies στο Σαν Ντιέγκο. Ναι, είμαι γκέι, είμαι γκέι όλο αυτό το διάστημα, κουρασμένος να ανησυχώ για το τι θα σκεφτεί ο κόσμος, κουρασμένος να ανησυχώ για το τι θα κάνει στην καριέρα μου». «Μπράβο φίλε μου, είμαι υπερήφανος για εσένα», σχολίασε κάτω από την ανάρτηση ο Γάλλος ηθοποιός Sebastian Roché, ο οποίος επίσης πρωταγωνίστησε στο Supernatural και στο The Man in the High Castle που προβάλλεται στην συνδρομητική πλατφόρμα του Amazon. Πηγή:lifo
LGBT Greece: Εμείς σας έχουμε παρουσιάσει δουλειές και ταινίες του καλλιτέχνη και ξέραμε ότι ήταν διαφορετικός και φέτος θα έχουμε πολλές προσωπικότητες που θα βγουν από την ντουλάπα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.