Ο λόγος για το πασχαλινό επεισόδιο της σειράς του ΑΝΤ1, στο οποίο ο Φοίβος, ένας όμορφος νεαρός φλερτάρει ταυτοχρόνως με την Πέγκυ, αλλά και την Ελένη.

Ο Φοίβος σήμερα είναι αγνώριστος, έχοντας πραγματοποιήσει τεράστια αλλαγή στην εμφάνισή του.

Ο Μανώλης Θεοδωράκης δεν έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές παραγωγές, με την τελευταία του εμφάνιση να είναι στα «Χρυσά κορίτσια» το 2007, σε μια παραγωγή της ΕΡΤ.

Έκτοτε, έχει συμμετάσχει κατά κύριο λόγο σε παραγωγές του θεάτρου, ωστόσο αυτό που δεν ξέρουν πολλοί είναι πως ο ηθοποιός ασχολείται και με την τέχνη του drag, κάνοντας σόου ως Mary Sunshine.

Ως Mary Sunshine κάνει drag μακιγιάζ και σόου σε νυχτερινά κέντρα της Αθήνας, με το αποτέλεσμα να είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακό.

Η αποκάλυψη στο TikTok της Mary Sunshine

Ο «Φοίβος» από το «Κωνσταντίνου και Ελένης» για τη μεταμόρφωσή του σε drag queen Mary Sunshine

Στην κάμερα του «Καλοκαίρι Yes» μίλησε ο Μανώλης Θεοδωράκης, η γνωστή drag queen «Mary Sunshine», μετά το βίντεο που ανέβασε στο TikTok, στο οποίο αναφέρθηκε στη συμμετοχή του ως «Φοίβος» στη σειρά «Κωνσταντίνου και Ελένης».

Συγκεκριμένα, δήλωσε στην εκπομπή του Open:

«Η εκτόξευση των followers μου έγινε από το "Κωνσταντίνου και Ελένης". Ένας follower με ρώτησε αν είμαι ο "Φοίβος" και τότε είπα "ας κάνω ένα βίντεο". Και έγινε χαμός. Την είχα ξεχάσει τη συμμετοχή μου γιατί είναι πολλά χρόνια... Οι αναμνήσεις μου από τη συμμετοχή μου στη σειρά ήταν υπέροχες. Ήμουν ένα παιδί 19 χρονών και φοιτούσα ακόμη στη δραματική σχολή. Με κάλεσαν να πάω να παίξω στο πρώτο μου σίριαλ και ήμουν πολύ ενθουσιασμένος... Ήταν ένας κόντρα ρόλος για μένα, γιατί δεν έχει τύχει να είμαι το "μήλον της έριδος" ανάμεσα σε δύο γυναίκες.

Μου κάνει εντύπωση που με αναγνωρίζουν μικρά παιδιά, με ρωτάνε αν είμαι ο "Φοίβος" από το "Κωνσταντίνου και Ελένης". Η ευκαιρία να ασχοληθώ με τα drag show μου δόθηκε από τον Φώτη Σεργουλόπουλο, ήμασταν σε μια παράσταση και μου έκανε την πρόταση. Η κοινωνία μας δεν θα ωριμάσει σύντομα για να δεχτεί τη διαφορετικότητα, θέλουμε πολλή δουλειά και παιδεία από τους γονείς μας».